jij mag dat welquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef leonieke het volgende:
Ik heb blijkbaar het -'je van gcsc opnieuw gebruikt in de TT![]()
Foei nieke! dit hoort niet in De Lounge![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn ondertitel![]()
Iedereen (en ik bedoel dan echt iedereen) is tegen het huis omdat er te veel kosten aan zouden zijn, maar het is zoooooo'n fantastisch huis
![]()
Ik ben er nog steeds verliefd op en elk ander huis is dus niets waard in mijn ogen momenteel![]()
Btw, we zijn al meer dan een half jaar aan het zoeken hoor
quote:ik volg de weg die jij me wijst
maar zie je niet
mijn groot verdriet
ik heb je nodig
Je hebt een quote gemaakt van mijn sig, mijn ondertitel staat onder mijn naamquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:24 schreef classpc het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik snap niet wat dat met mijn vraag te maken heeft.
Details, details...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je hebt een quote gemaakt van mijn sig, mijn ondertitel staat onder mijn naam![]()
quote:
Doeiquote:
Vuurwerk op het veld?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:
Voetbal stopgezet
Tussen Fles en ik??quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef classpc het volgende:
Geheimtaal?
Komt ook zo geloofwaardig overquote:
De vink is over het touw gewiptquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef classpc het volgende:
Geheimtaal?
quote:
Dan moet je dat klosje gewoon stevig in je knuisten houden, hoef je ook geen garen te rapen...quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja godverzit ik die Belg net ff wat originele Hollandse etymologie bij te brengen, lopen jullie een beetje de draak te steken met het verhaal
quote:
Je vergat ff sexy of knappe te vermelden bij "die Belg".. Komt zo afstandelijk overquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja godverzit ik die Belg net ff wat originele Hollandse etymologie bij te brengen, lopen jullie een beetje de draak te steken met het verhaal
nee, ik ben dude nietquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja godverzit ik die lekkere natte sexy Belg net ff wat originele Hollandse etymologie bij te brengen, lopen jullie een beetje de draak te steken met het verhaal
Knappe belg vind ik welquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je vergat ff sexy of knappe te vermelden bij "die Belg".. Komt zo afstandelijk over![]()
ach... iedereen weet direct dat het over jou gaatquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je vergat ff sexy of knappe te vermelden bij "die Belg".. Komt zo afstandelijk over![]()
En waarmee steek je die draakquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Ook een blik kan sexy zijn hoorquote:Sexy weet ik niet, want er mist een stuk van die foto af.
Stouterikquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
ach... iedereen weet direct dat het over jou gaat
Dan ook sexyquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ook een blik kan sexy zijn hoor![]()
KAN jaquote:
ja ga eens aan het werkquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:56 schreef classpc het volgende:
Maar ik moet nu echt weer aan het werk, anders wordt het opruimen nachtwerk. En daar heb ik helemaal geen zin in omdat ik er morgen al weer vroeg uit moet voor school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |