Hoezo on-Nederlands? Ik kan bij wijze van spreken wel 100 Nederlandse sporters noemen met een enorme winnaarsmentaliteit, Nederland doet het ongelooflijk goed in allerlei sporten wereldwijd, kijk alleen maar naar het aantal gouden medailles op de Olympische Spelen, en dat voor zo'n klein land (en je wint geen Olympisch goud zonder winnaarsmentaliteit), en toch blijft iedereen velen altijd roepen dat dat zo 'on-Nederlands' is. Typisch Nederlands gezeik.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Remzz het volgende:
Ja ze eigenlijk een echte on-Nederlandse sportvrouw. Echte winners mentaliteit en spreekt dat ook uit(alleen goud telt), en kan pieken op de goede momenten(olympische spelen). Echt respect voor
Als Kramer zegt, ik kom hier alleen maar om te winnen word hij arrogant genoemd(terwijl hij eigenlijk altijd heeft gewonnen), zelfde geld voor Ireen Wust. Dat bedoel ik ermee. En dat Amerikanen echt voor de OS leven, en daar ook pieken. Hoeveel medailles zou Nederland wel niet winnen als er nu Olympische Spelen zouden worden gehouden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoezo on-Nederlands? Ik kan bij wijze van spreken wel 100 Nederlandse sporters noemen met een enorme winnaarsmentaliteit, Nederland doet het ongelooflijk goed in allerlei sporten wereldwijd, kijk alleen maar naar het aantal gouden medailles op de Olympische Spelen, en dat voor zo'n klein land (en je wint geen Olympisch goud zonder winnaarsmentaliteit), en toch blijft iedereen velen altijd roepen dat dat zo 'on-Nederlands' is. Typisch Nederlands gezeik.
Ja leuke twitter..heb je haar website ooit gezien Eend? die is mooi.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef rubbereend het volgende:
Haar twitter is ook best aardig om te volgen
uiteraard, hele vooruitgang. Heeft alleen wel ff geduurd voor hij eindelijk online wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja leuke twitter..heb je haar website ooit gezien Eend? die is mooi.
Van haar Twitterquote:Precies! Ik heb alweer de verkeerde medaille gehad.. Nieuw Wereld record op de 10km! 4.01.56 , die blijft wel even staan denk ik ;-)!
Ja ik ook de medaille van 10 kmquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:02 schreef rubbereend het volgende:
Ik moest heel hard lachen toen ik de foto in de eerste tweet zag
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:27 schreef franklop het volgende:
Dat was al even bekend
Ze doet morgen nog de ploegenachtervolging
daar heeft ze niks te zoeken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat weet ikik vind wel jammer dat ze niet mee doet voor de 5km.
Wat heeft ze daar te winnen dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat weet ikik vind wel jammer dat ze niet mee doet voor de 5km.
Is toch zo? Je kan toch geen kilometer en 5 kilometer op één dag rijden? Bovendien heeft ze echt nauwelijks een kans op een medaille. End an nog hoogstens op brons.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |