Ik mag denk ik lekker meedoenquote:
Iets zegt me dat dit niet tijdens een sjieke aangelegenheid is, maar erna. En zo'n strikje is echt niet prettig om om te hebben, vind ik danquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:26 schreef Jildauu het volgende:
Whahaha die naam van die foto!!! ;')
En waarom heeft ie in godsnaam zn strikje los?? Is dat mode?![]()
Hobbyquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:51 schreef PeRi het volgende:
Carrière als dichter begonnen?
Jeuzusquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- is doordat hij geen zicht had door de sneeuw met de fiets tegen een plots stilstaande vrachtwagen geknald. Resultaat, kin open, pijnlijk scheenbeen en een gekneusde duim... De dokter heeft m'n kin gehecht en nu ben ik weer thuis...![]()
Jeeutje zeg. Kruip maar lekker in bed, met een boek of iets en een kop chocolademelk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- is doordat hij geen zicht had door de sneeuw met de fiets tegen een plots stilstaande vrachtwagen geknald. Resultaat, kin open, pijnlijk scheenbeen en een gekneusde duim... De dokter heeft m'n kin gehecht en nu ben ik weer thuis...![]()
Zit allemaal niet mee. Sterkte -vaduz-quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Tien minuten geleden dacht ik dat ik een ware sneeuwstorm kon verwachten, enorme vlokken, nu lijkt het ook daadwerkelijk lente. Maar eigenlijk geloof ik er geen zak van.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:15 schreef WithMe het volgende:
De zon schijnt hier niet, de lucht is aan de ene kant blauw en aan de andere kant grijs. En het is net weer gestopt met zachtjes sneeuwen.
Klote sneeuw! Gaat lekker hier op Fok.... zo vlak voor de meet... ziekies, en een open kinquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik niet! Ben de afgelopen maanden bijna constant ziek geweest, en ben nu helemaal gezond weerquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:20 schreef chansadres het volgende:
Lijkt net alsof iedereen ziek of kut voelt
En dat allemaal voor de meet.
Laten we allemaal positief denken en vooral denken aan de komende meet
Prrrrrr....!!!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zaterdag: de IDO-Ziekenboeg Meet?
Miran: neem je je latex zuster outfitje mee en pleisters?
Vertel... ik denk dat we wel toe zijn aan een geluksverhaalquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:31 schreef Andiyan het volgende:
Ik leef mee met alle pechvogels van FOK! vandaag hoor.![]()
Ik had vandaag juist een soort van geluksdag.![]()
Whahahhaquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zaterdag: de IDO-Ziekenboeg Meet?
Miran: neem je je latex zuster outfitje mee en pleisters?
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahahhadat doe ik
Nog meer wensen
![]()
Ach, ik verwachtte een hele hoop gezeik vandaag, maar ik kreeg het niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vertel... ik denk dat we wel toe zijn aan een geluksverhaal.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja
neem ook je spice girl roze plateau-pumps maar mee en je zweep![]()
late reactie, ik weet het, maar dat is behoorlijk kut. het zit allemaal niet mee vandaag, de een voelt zich ziek, de andere krijg teen ongeluk, gaat wel goed zoquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |