Ik zit nog geen eens op schoolquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:39 schreef Andiyan het volgende:
Goeiemorgen
Ik zit nu op school.![]()
maar wel 40minutenrooster.![]()
Tot vanmiddag enzo!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ik moet wel tot 4 uur na school, jij zeker tot een uur of 2![]()
Ik heb vrijgenomen omdat ik aan opdrachten moet werken. Dat is dan weer minderquote:
Maar werk je of volg je nog een opleiding?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb vrijgenomen omdat ik aan opdrachten moet werken. Dat is dan weer minder.
Ik studeer nog, ben weer eerstejaarsquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar werk je of volg je nog een opleiding?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik studeer nog, ben weer eerstejaars.
Filosofie in Leidenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat studeer je dan als ik vragen mag
![]()
Wattan, is zeker je zoveelste studiequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Filosofie in Leiden. En ik ben van plan om er te blijven hangen voorlopig.
Nah, mn tweede studie eigenlijk pas. Maar bij de eerste kon ik studies combineren, maar die vond ik dan ook weer niks. Ik heb van Engels, Nederlands, Theaterwetenschappen en Kunstgeschiedenis geproefd zeg maar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wattan, is zeker je zoveelste studie![]()
Hoe lang heb je dat gedaan dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah, mn tweede studie eigenlijk pas. Maar bij de eerste kon ik studies combineren, maar die vond ik dan ook weer niks. Ik heb van Engels, Nederlands, Theaterwetenschappen en Kunstgeschiedenis geproefd zeg maar.
Een jaar, Taal- en Cultuurstudies in Utrecht. En het was echt niks. In Leiden voel ik me meer op mn plek.quote:
Studeer communicatie in Zwolequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een jaar, Taal- en Cultuurstudies in Utrecht. En het was echt niks. In Leiden voel ik me meer op mn plek.. En wat doe jij dan?
.
Das mooiquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ben eerstejaars![]()
Denk wel dat dit een blijvertje is![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen trouwen![]()
Ben lekker vrij vandaag en morgen EN volgende week![]()
ben pas net wakkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:41 schreef Woelli het volgende:
Hele morgen saai
Komen ze allemaal nu
moet ik alweer weg![]()
Ik zwaai je nog even uit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:41 schreef Woelli het volgende:
Hele morgen saai
Komen ze allemaal nu
moet ik alweer weg![]()
Hé dat heb ik gestudeerd. Maar dan in Amsterdam.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:06 schreef PeRi het volgende:
Nah, mn tweede studie eigenlijk pas. Maar bij de eerste kon ik studies combineren, maar die vond ik dan ook weer niks. Ik heb van Engels, Nederlands, Theaterwetenschappen en Kunstgeschiedenis geproefd zeg maar.
Ach Meiske tochquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:22 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Hé dat heb ik gestudeerd. Maar dan in Amsterdam.
Wat een k*tweek trouwens zeg, iemand heeft een deuk in mijn auto gereden terwijl ik geparkeerd stond en is zo onbeschoft geweest om geen briefje achter te laten, ik had dinsdag een niet zo tof gesprek op mijn werk en ben gisteren ook nog eens van de trap gevallen.![]()
Zo he, klote zeg.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:22 schreef Meiske78 het volgende:
Wat een k*tweek trouwens zeg, iemand heeft een deuk in mijn auto gereden terwijl ik geparkeerd stond en is zo onbeschoft geweest om geen briefje achter te laten.
da's idd vervelend, dan zit ook ineens van alles tegen, maar het allemaal wel weer goed, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:22 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Hé dat heb ik gestudeerd. Maar dan in Amsterdam.
Wat een k*tweek trouwens zeg, iemand heeft een deuk in mijn auto gereden terwijl ik geparkeerd stond en is zo onbeschoft geweest om geen briefje achter te laten, ik had dinsdag een niet zo tof gesprek op mijn werk en ben gisteren ook nog eens van de trap gevallen.![]()
Dat schijnt alleen te werken als je getuigen hebt die het hebben zien gebeuren (voor hetzelfde geld heb ik tegen een paaltje gezeten; in hun ogen dan). Mijn vriend heeft ooit getuigd toen iemand voor zijn neus doorreed na het aanrijden van een geparkeerde auto. Maar ik zal het eens navragenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:34 schreef PeRi het volgende:
Zo he, klote zeg.. Maar je kan dan toch beroep doen op zo'n fonds, voor als iemand je dus aangereden heeft en zich niet kenbaar heeft gemaakt. Moet je ff navragen bij je verzekering.
ik wil wel getuigenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:52 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Dat schijnt alleen te werken als je getuigen hebt die het hebben zien gebeuren (voor hetzelfde geld heb ik tegen een paaltje gezeten; in hun ogen dan). Mijn vriend heeft ooit getuigd toen iemand voor zijn neus doorreed na het aanrijden van een geparkeerde auto. Maar ik zal het eens navragen.
quote:
Het frustrerende is ook gewoon dat ik zelf uiterst voorzichtig doe met die auto, want ik heb 'm net 2 maanden en hij was nog puntgaaf. Maar ja, blijkbaar kun je 'm niet eens ergens parkeren als je dat zo wilt houdenquote:Maar dat is idd klote, heb ik ook wel eens gehad. Ik snap dat je very pissed ben.... eikels!
Wat een achterlijke mensen, ik zou op zijn minst een briefje achterlatenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:06 schreef Meiske78 het volgende:
Het frustrerende is ook gewoon dat ik zelf uiterst voorzichtig doe met die auto, want ik heb 'm net 2 maanden en hij was nog puntgaaf. Maar ja, blijkbaar kun je 'm niet eens ergens parkeren als je dat zo wilt houden.
Lekkere timing, twee dagen voor het grote uitje.quote:
Ja, ik ben ook niet blijquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekkere timing, twee dagen voor het grote uitje.
Waarmee? Idols?quote:
Nee met alles.quote:
Dan is "het helemaal gehad" hebben helemaal niet zo onlogisch nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee met alles.
Ik heb t zo druk met alles en nog wat. Ik had nu voor t eerst een middag "niets" en die word ook al volgeplemt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |