dit is nou een mooie OPquote:
ow neej mn borsten zijn wel freaky!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/825458/6/50#35619062]woensdag 1 maart 2006 20:2
Jullie interpreteren mij verkeerd. We hebben wel wat gedaan
Moet ik mijn hele fucking date beschrijven tot in de details?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom vertel je dát dan niet, maar vertel je wel dat ze je twee zoenen op je mond gaf en verder niets bij het afscheid?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Moet ik mijn hele fucking date beschrijven tot in de details?
Je valt in herhalingquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom vertel je dát dan niet, maar vertel je wel dat ze je twee zoenen op je mond gaf en verder niets bij het afscheid?![]()
Oh, de quote is verneukt...
Een van de weinige albums die ik gewoon heb weggegeven omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen er geld voor te vragen.quote:
Het woord 'neuken' had er iig wel in gemogen jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dus wat we niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef nozem het volgende:
Ik wilde nog iemand quoten...
Het ging over zoenen op een eerste date, en wat daar eigenlijk op tegen is.
Niks dus.
Nee, maar wees duidelijker dat het een 'fucking date' was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je had er meer werk van moeten maken, en dat weet je zelf ook best.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ja.. wat dacht je dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mag... moet nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
niet gezoend .. wel geneuktquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dus wat we niet gedaan hebben.
Je hebt niet gezoend maar wel geneukt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dus wat we niet gedaan hebben.
Omdat er geen tongzoenen aan te pas kwamenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag... moet niet.
Maar wat boeien die twee mondzoenen dan als er wél gevoosd is?
Hey, ik vind het ook raar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet gezoend .. wel geneukt
nu snap ik er denk ik niets meer van
Die laatste is naar mij vernoemd?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
31,43,22,99,69,128,3.1415897,1.78,3 en natuurlijk het goddelijke 42
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef vibri het volgende:
Je hebt niet gezoend maar wel geneukt?
Dat heet toch een hoer?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef liefie_ het volgende:
dus er is gevoosd zonder te echt te zoenen?
is dat niet wat ze bij de hoeren doen?
ja joh, het is gewoon een verplichting om er bij iemand van het ander geslacht ALLES uit te halen. je zou maar eens beslissen om niet te neuken, dat is gewoon illegaalquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef nozem het volgende:
Je had er meer werk van moeten maken, en dat weet je zelf ook best.
42quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef vibri het volgende:
Je hebt niet gezoend maar wel geneukt?
Dat heet toch een hoer?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, en naderhand heb ik geld neergelegdquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef liefie_ het volgende:
dus er is gevoosd zonder te echt te zoenen?
is dat niet wat ze bij de hoeren doen?
Niet neuken. waarom spreek je dan in godsnaam af?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja joh, het is gewoon een verplichting om er bij iemand van het ander geslacht ALLES uit te halen. je zou maar eens beslissen om niet te neuken, dat is gewoon illegaal![]()
Geloof me. Er is echt iets gebeurd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef nozem het volgende:
Er is dus niks gebeurd. En dat had best gekund.
Foei Anthraxx!
ach ja aangezien ik geen date en sexleven meer heb... moet ik t hier mee doen hequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef nixxx het volgende:
Nou zegik vind dat jullie allemaal niet zo naar moeten doen over Annies date..
Misschien heeft ze wel nare ervaringen met zoenen.. of pfeiffer..ik noem geen namen
Zolang jij het maar naar je zin hebt gehadquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, en naderhand heb ik geld neergelegd.
ik weet er ook de reden niet van. Maar ze wilde niet want ze probeerde het niet eens. Het bleef dus bij gewoon een kus op de mond steeds. Genoeg details? Mooi
Ik heb er een pesthekel aan om heel mijn doen en laten op internet te gooien
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef nozem het volgende:
Er is dus niks gebeurd. En dat had best gekund.
Foei Anthraxx!
Het kan. Ik ben wel ziek dus tsja... ik ga het ook niet vragenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef Copycat het volgende:
Misschien was ze bang dat jouw bacillen via speeksel overdraagzaam waren...
Wat reageer je toch weer gepikeerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja joh, het is gewoon een verplichting om er bij iemand van het ander geslacht ALLES uit te halen. je zou maar eens beslissen om niet te neuken, dat is gewoon illegaal![]()
Hey, dan geloof je het niet hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:33 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Je komt in ieder geval niet bepaald geloofwaardig over als je spontaan je verhaal aanpast
Ok.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij bent er toch
We kunnen ons eigen feessie houden![]()
Heb al feessiequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij bent er toch
We kunnen ons eigen feessie houden![]()
Anthraxx had een date. Anthraxx had het gezellig. Anthraxx vind de date leuk, maar kan geen hoogte krijgen hoe zij hem ziet. Anthraxx sliep bij haar in bed. Anthraxx en de date hebben sex gehad. Anthraxx is de volgende morgen na het douchen weer naar het station gebracht en netjes gedag gezegd. Vandaag is er semi officieel een vervolg geplanned als ik minder ziek zou zijn en zij minder moe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat reageer je toch weer gepikeerd.
Anthraxx had een date. Anthraxx vond de date leuk, de date vond hem leuk. De date gaf ook hints. Anthraxx doet vervolgens niks met die hints. En dat is jammer, maar och, er volgen vast nog meer dates waarbij hij het goed kan maken. Anthraxx hoeft er niet weer een nieuwe vriendin bij te hebben. Waarom zou hij?
Ja maar ik geloof je!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anthraxx had een date. Anthraxx had het gezellig. Anthraxx vind de date leuk, maar kan geen hoogte krijgen hoe zij hem ziet. Anthraxx sliep bij haar in bed. Anthraxx en de date hebben sex gehad. Anthraxx is de volgende morgen na het douchen weer naar het station gebracht en netjes gedag gezegd. Vandaag is er semi officieel een vervolg geplanned als ik minder ziek zou zijn en zij minder moe.
De reden dat ik hier niet meteen begin over het wel of niet geneukt hebben is omdat mensen het toch niet geloven. Het moment dat Vibri die semi-grappige opmerking maakte reageerde ik met een ":X" wat je dus al kon aanvoelen dat er wél wat gebeurd is.
Als je zo'n reactie geeft weet jij ook dondersgoed dat mensen daar over door gaan zagen. Als je dat niet wilt had je moeten ontkennen. Je kent de ongeschreven regels dondersgoed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anthraxx had een date. Anthraxx had het gezellig. Anthraxx vind de date leuk, maar kan geen hoogte krijgen hoe zij hem ziet. Anthraxx sliep bij haar in bed. Anthraxx en de date hebben sex gehad. Anthraxx is de volgende morgen na het douchen weer naar het station gebracht en netjes gedag gezegd. Vandaag is er semi officieel een vervolg geplanned als ik minder ziek zou zijn en zij minder moe.
De reden dat ik hier niet meteen begin over het wel of niet geneukt hebben is omdat mensen het toch niet geloven. Het moment dat Vibri die semi-grappige opmerking maakte reageerde ik met een ":X" wat je dus al kon aanvoelen dat er wél wat gebeurd is.
de enige 'jammere' dates vond ik dates dat ik de jongen in kwestie zag zitten, maar hij mij niet. Dat vind ik kut, en echt een verspilling van mijn tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:33 schreef nozem het volgende:
Wat reageer je toch weer gepikeerd.
Anthraxx had een date. Anthraxx vond de date leuk, de date vond hem leuk. De date gaf ook hints. Anthraxx doet vervolgens niks met die hints. En dat is jammer, maar och, er volgen vast nog meer dates waarbij hij het goed kan maken. Anthraxx hoeft er niet weer een nieuwe 'vriendin' bij te hebben. Waarom zou hij?
Ah! Er is dus geneukt! Je bent ontmaagd!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het boeit mij niet dat jullie er over doorzagen maar wel op een verkeerd spoor. Jullie dachten al vanaf het begin dat er niets gebeurd is terwijl die smiley toch duidelijk aangaf dat dat wel het geval was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef vibri het volgende:
[..]
Als je zo'n reactie geeft weet jij ook dondersgoed dat mensen daar over door gaan zagen. Als je dat niet wilt had je moeten ontkennen. Je kent de ongeschreven regels dondersgoed.
zie jij msnen al als een eerste date?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
ik ben braaf hoor ik neuk nooit op eerste dates
echt niet
wrom zou je?
Waarom zou je niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
echt niet
wrom zou je?
Wat een kutopmerking zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah! Er is dus geneukt! Je bent ontmaagd!
Kerel! Gozer!![]()
Technisch gezien was ik dat al een tijdje omdat ik niets vertel hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah! Er is dus geneukt! Je bent ontmaagd!
Kerel! Gozer!![]()
omdat ik dat niet prettig vind voelen...quote:
Daar denkt een vriendin van mij anders over...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
echt niet
wrom zou je?
quote:
vooral zo houden... ik vertel hier ook niets .. niet veel iig.. tenzij alcohol..quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Technisch gezien was ik dat al een tijdje omdat ik niets vertel hier
waarom zou je niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
echt niet
wrom zou je?
Prima reden. Dat daar geen misverstanden over bestaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat ik dat niet prettig vind voelen...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef nixxx het volgende:
zie jij msnen al als een eerste date?
Het blijft internet he. Aanvankelijk zei je dat er geknuffeld was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het boeit mij niet dat jullie er over doorzagen maar wel op een verkeerd spoor. Jullie dachten al vanaf het begin dat er niets gebeurd is terwijl die smiley toch duidelijk aangaf dat dat wel het geval was.
ja maar je hebt mensen om te neuken en mensen om te daten...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik neuk als ik er zin in heb, eerste date of zonder eerst te daten.
Aanvankelijk vond ik dat alleen mijn goede vrienden dit soort dingen moeten weten (sorry Litpho!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef vibri het volgende:
[..]
Het blijft internet he. Aanvankelijk zei je dat er geknuffeld was.
omdat sex met een bijna vreemde me écht geen plezier zou verschaffen, misschien ?quote:
Ik vond de tekst van Copycat duidelijkerquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar je hebt mensen om te neuken en mensen om te daten...
als het een date is voelt het anders...
puur sex is en blijft puur sex daar hoeft geen date aan vast te zitten
naja beetje moeilijk uit te leggen misschien hoe ik daar over denk...
Zo hoort 't ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Maar neuken niet bij knuffelen en dara gaat 't omquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef amaranta het volgende:
Knuffelen hoort ook bij neuken.
sex en pannekoeken.. kan dat? of is het dan een datequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef Copycat het volgende:![]()
ja en dat was dus niet mijn mening over het gedoe dus die gaf ik ff en was dus anders dan die van copycat...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik vond de tekst van Copycat duidelijker.
Of je spreekt af met de gedachte alleen te gaan neuken en dan blijkt het toch wel veel leuker te zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar je hebt mensen om te neuken en mensen om te daten...
Van mening veranderen mag altijdquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Aanvankelijk vond ik dat alleen mijn goede vrienden dit soort dingen moeten weten (sorry Litpho!)
euh ja dat gebeurt vast wel eensquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Of je spreekt af met de gedachte alleen te gaan neuken en dan blijkt het toch wel veel leuker te zijn
Nee, ik snap wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
Guns N Roses lyricsquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:45 schreef nixxx het volgende:
leuke sig vibri.. mag ik vragen waar dat vandaan komt?
whaha ja dan moet je t doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel wat je bedoelt.
En geef je ook wel enigzins gelijk... maar ik heb weinig ruggengraat als ik iemand echt erg leuk en lekker vind en vice versa en de gelegenheid voor het grijpen ligt![]()
ah goed.. even aanzettenquote:
Ik zal m'n verwachtingspatroon wat bijstellenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verwacht niet dat ik jullie alles vertel
Aangezien ik smileys wel kan lezen is dat nog steeds zoquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Aanvankelijk vond ik dat alleen mijn goede vrienden dit soort dingen moeten weten (sorry Litpho!)
Krasquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat het civil war is
Niet alles in 1 keerquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat het civil war is
mijn msn staat in profielquote:
Smileies lezen? Je bent text-only?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aangezien ik smileys wel kan lezen is dat nog steeds zo.
Ik zie alles als hierogliefenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:50 schreef vibri het volgende:
[..]
Smileies lezen? Je bent text-only?Of zie je smilies als hierogliefen?
Ik heb Susannah Hoffs live gezien van dichtbijquote:
en zonder beenhaar hoop ik..quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een jaar carnaval gevierd als Axl Rose...![]()
Beetje deze stijl:
[afbeelding]
Maar dan zonder gezichtshaar.
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:55 schreef Copycat het volgende:
Beetje deze stijl:
[afbeelding]
Mij is in militaire dienst gevraagd of ik ook zo mooi kon zingen als Axlquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:55 schreef Copycat het volgende:
Beetje deze stijl:
[afbeelding]
Cc lijkt me nou echt een vrouw met ballenquote:
Jij bent echt raarquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Susannah Hoffs live gezien van dichtbij. Egyptisch is slechts een begin...
Da's geen ijdele hoopquote:
Nevermind.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:59 schreef PhaE het volgende:
[..]
Uhm allemaal
Wat wil je nog meer als je het allemaal kan en mag combineren
En wat bracht je tot die conclusie?quote:
Zjjn betere periodequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:55 schreef Copycat het volgende:
Beetje deze stijl:
[afbeelding]
hmz zie t ook wel zitten...quote:
Geen vrij leven?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz zie t ook wel zitten...
wou dat ik t had...
en wrom is dat geen vrij leven?quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Cc lijkt me nou echt een vrouw met ballen
Hoe lang wil je het bewaren?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:03 schreef Copycat het volgende:
Vraagje![]()
Kun je pannenkoekbeslag in de koelkast bewaren? Of gaat dat schiften en ben ik dan degene die hier het loodje legt voor PetitLapin's plezier?
![]()
wat is pannenkoekbeslag ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:03 schreef Copycat het volgende:
Vraagje![]()
Kun je pannenkoekbeslag in de koelkast bewaren? Of gaat dat schiften en ben ik dan degene die hier het loodje legt voor PetitLapin's plezier?
![]()
Raar is goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
En wat bracht je tot die conclusie?.
Volgens mij wel. Niet invriezen natuurlijk, maar koelen moet gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:03 schreef Copycat het volgende:
Vraagje![]()
![]()
quote:
Pizza om 2100 is okay, dat is waar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en wrom is dat geen vrij leven?
klinkt leuker dan aardappels om 6 uur...
als je weer pannekoeken gaat bakken de eerste aan je vriend voeren... dan weet je t zo en ook wel zo veiligquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:03 schreef Copycat het volgende:
Vraagje![]()
![]()
vrouw is altijd goed... bier naja dat moet dan maar... en volgens mij zit ik toch zoiezo al achter de comp...quote:
Tot morgenavondquote:
Beslag om pannenkoeken mee te makenquote:
Jou vertrouw ik niet helemaal... Jij zoekt bevestiging voor jouw omen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:05 schreef Litpho het volgende:
Volgens mij wel. Niet invriezen natuurlijk, maar koelen moet gaan.
Alleen de geordendheid...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vrouw is altijd goed... bier naja dat moet dan maar... en volgens mij zit ik toch zoiezo al achter de comp...
hint![]()
Het was petitlapin's omen. Ik had het alleen maar geleendquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:08 schreef Copycat het volgende:
Jou vertrouw ik niet helemaal... Jij zoekt bevestiging voor jouw omen...
Okay... dan ga ik het beslag nu in de koelkast zetten en maak ik morgen hartige pannenkoeken .quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:09 schreef Litpho het volgende:
Het was petitlapin's omen. Ik had het alleen maar geleend.
is beslag deeg ??? dat zou ik niet lang bewaren !quote:
Een dagje in de koeling moet toch wel kunnen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
is beslag deeg ??? dat zou ik niet lang bewaren !
een dagje.. gekoeld.. kan heel goed..quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
is beslag deeg ??? dat zou ik niet lang bewaren !
een dag moet lukken, ja ... maar niet langerquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef Litpho het volgende:
Een dagje in de koeling moet toch wel kunnen?
een dag plus een uur?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
een dag moet lukken, ja ... maar niet langer
Valt mij heel vaak op dat er weinig mensen zijn die weten dat het 'sowieso' isquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
zoiezo
Je moet teleurgesteld vaststellen dat de weinige goede spellingen vaak toevalstreffers moeten zijn...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef Dickies het volgende:
[..]
Valt mij heel vaak op dat er weinig mensen zijn die weten dat het 'sowieso' iszo ie zo, zo en zo, zowieso, sowiezo.. Je ziet echt alles voorbij komen.
Was laatst (alweer) een klaagbaaktopic over. En terecht overigens.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef Dickies het volgende:
[..]
Valt mij heel vaak op dat er weinig mensen zijn die weten dat het 'sowieso' iszo ie zo, zo en zo, zowieso, sowiezo.. Je ziet echt alles voorbij komen.
Taalpuristenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef Dickies het volgende:
[..]
jij natuurlijk.. met je uitdagende werkquote:
Ik noem ze liever: niet gehandicapten.quote:
Morgen eet ik het rond dezelfde tijd! Beloofd!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:13 schreef petitlapin2 het volgende:
een dag moet lukken, ja ... maar niet langer
Ik wil ze morgen hartig eten en dat vind ik niet lekker, prefabquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:14 schreef Polen het volgende:
Je kunt ook de pannenkoeken nu al maken. Dan zijn ze iig te bewaren.
Owh ja, da's waarquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij natuurlijk.. met je uitdagende werk
Taalkundig validenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik noem ze liever: niet gehandicapten.
Ghallowquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
* BreaktotheDance kijkt even om het hoekje
Ik zit vol goede ideeen. Meestal komt er alleen bagger uit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen eet ik het rond dezelfde tijd! Beloofd!
[..]
Ik wil ze morgen hartig eten en dat vind ik niet lekker, prefab.
Anders was het een goed idee![]()
Het verschil met daarvoor is... ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Mijn knie is ingetaped en ik loop nu rond als een aap
Meer van hetzelfde dus?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Mijn knie is ingetaped en ik loop nu rond als een aap
quote:
Regelmatig je knokkels intapen, anders gaat het schurenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]. Nog meer als een aap dan daarvoor
![]()
Dan kan ik ook niet meer rukkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze hadden beter zijn handen kunnen intapen.
Zoek een neukbare date.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet meer rukken![]()
Kun je leren jezelf te pijpenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat komt zeker in ordequote:
Bij voorkeur eentje die valt op aapachtige mummies.quote:
juistem! dat motiveert nog meer om op zoek te gaan...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat gaat nietquote:
Ik ben geen racist he, maarrreh, dat moet wel lukkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij voorkeur eentje die valt op aapachtige mummies.
Je moet er wel wat voor over hebben hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Iemand schijnt dat al eens geprobeerd te hebben. Het schijnt dat je dan ribben moet weg laten halen
waarom!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
En ik kon niet naar de Kaiser Chiefs vanavondDat is wel minder
Wantquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
En ik kon niet naar de Kaiser Chiefs vanavondDat is wel minder
Dat welquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
juistem! dat motiveert nog meer om op zoek te gaan...
Zwerversquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom!op utrecht CS kun je iig goed slapen hoor..
Als je lang genoeg bent hoeft dat niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Iemand schijnt dat al eens geprobeerd te hebben. Het schijnt dat je dan ribben moet weg laten halen
Welke pret?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef Thisbe het volgende:
Jezus, mis ik alle pret weer?![]()
De pannenkoeken waren heerlijk CC! Ik heb nog aan je gedacht![]()
Waarom denkt er niemand eens aan mij?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef Thisbe het volgende:
of fokkers op terugweg van ee nrockmeetquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ach, wellicht heb ik zeer spoedig een neukbare dateLaten we niks gaan overhaasten...
Vertel eens over je dat, Anthraxx?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom denkt er niemand eens aan mij?
Was het niet voorbestemd dat je die zou ontmoeten bij de Kaiser Chiefs?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ach, wellicht heb ik zeer spoedig een neukbare dateLaten we niks gaan overhaasten...
De aap die mij uitgenodigd had is ziek geworden. Dikke buikgriep te pakken en hij zit meer op de plee dan ergens anders, dus dat zou niet gaan. Toen zij hij dat ik wel kon gaan als ik iemand kon vinden. Heb 50 mensen gemaild ongeveer en geeneen die kon/zin had/geld had/tijd had etc.quote:
Cc niet CCquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef Thisbe het volgende:
streep niet er maar tussenuit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Nou ik vind iets op van anthraxx die wel-niet-wel-niet-wel geneukt had
Geloof je me niet?quote:
Zwervers dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
of fokkers op terugweg van ee nrockmeet
Dat doe je wederom netjesquote:
Jezus... ik heb mezelf altijd gezegd dat ik mezelf zou ophangen als ik een dergelijk spelfout zou maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
De aap die mij uitgenodigd had is ziek geworden. Dikke buikgriep te pakken en hij zit meer op de plee dan ergens anders, dus dat zou niet gaan. Toen zij hij dat ik wel kon gaan als ik iemand kon vinden. Heb 50 mensen gemaild ongeveer en geeneen die kon/zin had/geld had/tijd had etc.
Jammer
nou zeg!quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jezus... ik heb mezelf altijd gezegd dat ik mezelf zou ophangen als ik een dergelijk spelfout zou maken.
Een typische spelfout die men alleen maakt op de avond, of omdat ik teveel de frontpage reacties lees![]()
quote:
Jongen toch, ik ben trots op je!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Moet ik dat nog enthousiast bevestigen?
Belangeloos beschikbaar stellen van faciliteitenquote:
Ik blijf goddomme bezigquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jezus... ik heb mezelf altijd gezegd dat ik mezelf zou ophangen als ik een dergelijk spelfout zou maken.
Een typische spelfout die men alleen maakt op de avond, of omdat ik teveel de frontpage reacties lees![]()
zo praat je niet over je medefokkersquote:
Je schrijft 'sowieso' goed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik blijf goddomme bezig
Ik moet maar vroeg gaan slapen denk ik. Is sowieso geen onverstandig idee...
Zolang jij nog meer dan één klinker in 'waarom' gebruikt valt het allemaal nog wel mee hoorquote:
Hmm...ik vind haar wel meer dan leuk ja, maar het was geen liefde op het eerste gezichtquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jongen toch, ik ben trots op je!
En, ben je verliefd?![]()
Ik ook aan jouquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef Thisbe het volgende:
Tof zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hmm...ik vind haar wel meer dan leuk ja, maar het was geen liefde op het eerste gezicht. Even doordaten dus
Hallo, dit zijn juist voor mij de meest onzekere momenten. Hier wil je zo snel mogelijk doorheen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tof zegLeuk om te horen dat het goed ging.
Bij mij wil het nog niet zo vorderen helaas
Dan nog. Een goed begin is het halve werk. Dat heb je al voor elkaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hallo, dit zijn juist voor mij de meest onzekere momenten. Hier wil je zo snel mogelijk doorheen.
Zelfs daar post dromenvanger (te)veelquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef nixxx het volgende:
Wat luister je nu oude stijl #962
echt he...
nixxx, dát topic is voor postopkrikkersquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef nixxx het volgende:
echt he...
Deze nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
nixxx, dát topic is voor postopkrikkers.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
nixxx, dát topic is voor postopkrikkers.
BZN - Banjo manquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef nixxx het volgende:
echt he...
Because you can't plead the first!quote:
Dat is wat laat. Als je al getuigenis hebt afgelegd hoef je jezelf niet meer te beschuldigenquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef vibri het volgende:
Camel
eehmm die trek ik inquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wat laat. Als je al getuigenis hebt afgelegd hoef je jezelf niet meer te beschuldigen.
quote:
maar fijne krampenquote:
Maar:quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik.Pluspuntjes vandaag: redelijk met studie bezig geweest
Minpuntjes vandaag: optreden dat niet doorging, niet geneukt en sociaal weinig vorderingen gemaakt
Het was een middelmatige dag...
De harde werkelijkheid van het leven is dat het hoogtepunten heeft, dieptepunten heeft, maar voornamelijk middelmatig is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik.Pluspuntjes vandaag: redelijk met studie bezig geweest
Minpuntjes vandaag: optreden dat niet doorging, niet geneukt en sociaal weinig vorderingen gemaakt
Het was een middelmatige dag...
SOA'squote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar:
- niet onder een trein terecht gekomen
- geen dodelijke soa opgelopen
- niet doodgevroren op straat
dus op zich een best aardige dag
Zo kun je het ook zien natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar:
Die tweede kan uiteraard een incubatietijd hebben en in veel gevallen ook anders dan sexueel worden overgebrachtquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar:
niet voor een trein springen hequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien natuurlijk
Morgen maar weer eens proberen om veel verandering te bewerkstelligen. Misschien gaat het morgen beter![]()
Ah, in mijn geval kan het gewoon een stuk beter. Ik ben gewoon niet echt makkelijk tevreden met mezelf denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef vibri het volgende:
[..]
De harde werkelijkheid van het leven is dat het hoogtepunten heeft, dieptepunten heeft, maar voornamelijk middelmatig is.
En daar is niet mis mee. Accepteer dat gewoon
Het kan niet altijd bigger, better, faster, more... Accepteer je situatie zonder je erin te berustenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ah, in mijn geval kan het gewoon een stuk beter. Ik ben gewoon niet echt makkelijk tevreden met mezelf denk ik![]()
Deels is dat waar. Maar deels ook niet... Op bepaalde fronten kan het gewoon stukken beter. En dat kan ik alleen zelf veranderen denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef vibri het volgende:
[..]
Het kan niet altijd bigger, better, faster, more... Accepteer je situatie zonder je erin te berusten
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef vibri het volgende:
[..]
Het kan niet altijd bigger, better, faster, more...
Dat bedoel ik met niet erin berusten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Deels is dat waar. Maar deels ook niet... Op bepaalde fronten kan het gewoon stukken beter. En dat kan ik alleen zelf veranderen denk ik
Kijk en daar ben ik het wel mee eens. De dingen die ik wil veranderen zijn dingen waar ik wel degelijk invloed op heb. En die ga ik zo spoedig mogelijk veranderen... Veranderen is niet het juiste woord. Maak daar maar verbeteren vanquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:02 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met niet erin berusten.
Alle dingen waar je geen invloed op hebt moet je accepteren en alle dingen waar je wel wat aan kunt doen moet je ook wat aan doen. Het is echt zo simpel
Mensen maken het meestal moeilijker dan het is
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:04 schreef nozem het volgende:
Het sneeuwt. Ow, wat zou ik nu graag een leuk meisje compleet inpeperen.
Die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig niet. Wat een B-album.
Precies. De verrassing zal nooit zo groot zijn als nuquote:
Inzepen bedoel je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:04 schreef nozem het volgende:
Het sneeuwt. Ow, wat zou ik nu graag een leuk meisje compleet inpeperen.
gebrek aan zeker...quote:
Verdiep je eens in Epitetusquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Kijk en daar ben ik het wel mee eens. De dingen die ik wil veranderen zijn dingen waar ik wel degelijk invloed op heb. En die ga ik zo spoedig mogelijk veranderen... Veranderen is niet het juiste woord. Maak daar maar verbeteren van
Wat kan ik verwachten?quote:
Prima. Nijmegen en omgeving? Uitstekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |