dit is nou een mooie OPquote:
ow neej mn borsten zijn wel freaky!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/825458/6/50#35619062]woensdag 1 maart 2006 20:2
Jullie interpreteren mij verkeerd. We hebben wel wat gedaan
Moet ik mijn hele fucking date beschrijven tot in de details?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom vertel je dát dan niet, maar vertel je wel dat ze je twee zoenen op je mond gaf en verder niets bij het afscheid?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Moet ik mijn hele fucking date beschrijven tot in de details?
Je valt in herhalingquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom vertel je dát dan niet, maar vertel je wel dat ze je twee zoenen op je mond gaf en verder niets bij het afscheid?![]()
Oh, de quote is verneukt...
Een van de weinige albums die ik gewoon heb weggegeven omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen er geld voor te vragen.quote:
Het woord 'neuken' had er iig wel in gemogen jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dus wat we niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef nozem het volgende:
Ik wilde nog iemand quoten...
Het ging over zoenen op een eerste date, en wat daar eigenlijk op tegen is.
Niks dus.
Nee, maar wees duidelijker dat het een 'fucking date' was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je had er meer werk van moeten maken, en dat weet je zelf ook best.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ja.. wat dacht je dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mag... moet nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
niet gezoend .. wel geneuktquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dus wat we niet gedaan hebben.
Je hebt niet gezoend maar wel geneukt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dus wat we niet gedaan hebben.
Omdat er geen tongzoenen aan te pas kwamenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag... moet niet.
Maar wat boeien die twee mondzoenen dan als er wél gevoosd is?
Hey, ik vind het ook raar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet gezoend .. wel geneukt
nu snap ik er denk ik niets meer van
Die laatste is naar mij vernoemd?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
31,43,22,99,69,128,3.1415897,1.78,3 en natuurlijk het goddelijke 42
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef vibri het volgende:
Je hebt niet gezoend maar wel geneukt?
Dat heet toch een hoer?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef liefie_ het volgende:
dus er is gevoosd zonder te echt te zoenen?
is dat niet wat ze bij de hoeren doen?
ja joh, het is gewoon een verplichting om er bij iemand van het ander geslacht ALLES uit te halen. je zou maar eens beslissen om niet te neuken, dat is gewoon illegaalquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef nozem het volgende:
Je had er meer werk van moeten maken, en dat weet je zelf ook best.
42quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef vibri het volgende:
Je hebt niet gezoend maar wel geneukt?
Dat heet toch een hoer?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, en naderhand heb ik geld neergelegdquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef liefie_ het volgende:
dus er is gevoosd zonder te echt te zoenen?
is dat niet wat ze bij de hoeren doen?
Niet neuken. waarom spreek je dan in godsnaam af?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja joh, het is gewoon een verplichting om er bij iemand van het ander geslacht ALLES uit te halen. je zou maar eens beslissen om niet te neuken, dat is gewoon illegaal![]()
Geloof me. Er is echt iets gebeurd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef nozem het volgende:
Er is dus niks gebeurd. En dat had best gekund.
Foei Anthraxx!
ach ja aangezien ik geen date en sexleven meer heb... moet ik t hier mee doen hequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef nixxx het volgende:
Nou zegik vind dat jullie allemaal niet zo naar moeten doen over Annies date..
Misschien heeft ze wel nare ervaringen met zoenen.. of pfeiffer..ik noem geen namen
Zolang jij het maar naar je zin hebt gehadquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, en naderhand heb ik geld neergelegd.
ik weet er ook de reden niet van. Maar ze wilde niet want ze probeerde het niet eens. Het bleef dus bij gewoon een kus op de mond steeds. Genoeg details? Mooi
Ik heb er een pesthekel aan om heel mijn doen en laten op internet te gooien
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef nozem het volgende:
Er is dus niks gebeurd. En dat had best gekund.
Foei Anthraxx!
Het kan. Ik ben wel ziek dus tsja... ik ga het ook niet vragenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef Copycat het volgende:
Misschien was ze bang dat jouw bacillen via speeksel overdraagzaam waren...
Wat reageer je toch weer gepikeerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja joh, het is gewoon een verplichting om er bij iemand van het ander geslacht ALLES uit te halen. je zou maar eens beslissen om niet te neuken, dat is gewoon illegaal![]()
Hey, dan geloof je het niet hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:33 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Je komt in ieder geval niet bepaald geloofwaardig over als je spontaan je verhaal aanpast
Ok.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij bent er toch
We kunnen ons eigen feessie houden![]()
Heb al feessiequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij bent er toch
We kunnen ons eigen feessie houden![]()
Anthraxx had een date. Anthraxx had het gezellig. Anthraxx vind de date leuk, maar kan geen hoogte krijgen hoe zij hem ziet. Anthraxx sliep bij haar in bed. Anthraxx en de date hebben sex gehad. Anthraxx is de volgende morgen na het douchen weer naar het station gebracht en netjes gedag gezegd. Vandaag is er semi officieel een vervolg geplanned als ik minder ziek zou zijn en zij minder moe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat reageer je toch weer gepikeerd.
Anthraxx had een date. Anthraxx vond de date leuk, de date vond hem leuk. De date gaf ook hints. Anthraxx doet vervolgens niks met die hints. En dat is jammer, maar och, er volgen vast nog meer dates waarbij hij het goed kan maken. Anthraxx hoeft er niet weer een nieuwe vriendin bij te hebben. Waarom zou hij?
Ja maar ik geloof je!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anthraxx had een date. Anthraxx had het gezellig. Anthraxx vind de date leuk, maar kan geen hoogte krijgen hoe zij hem ziet. Anthraxx sliep bij haar in bed. Anthraxx en de date hebben sex gehad. Anthraxx is de volgende morgen na het douchen weer naar het station gebracht en netjes gedag gezegd. Vandaag is er semi officieel een vervolg geplanned als ik minder ziek zou zijn en zij minder moe.
De reden dat ik hier niet meteen begin over het wel of niet geneukt hebben is omdat mensen het toch niet geloven. Het moment dat Vibri die semi-grappige opmerking maakte reageerde ik met een ":X" wat je dus al kon aanvoelen dat er wél wat gebeurd is.
Als je zo'n reactie geeft weet jij ook dondersgoed dat mensen daar over door gaan zagen. Als je dat niet wilt had je moeten ontkennen. Je kent de ongeschreven regels dondersgoed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anthraxx had een date. Anthraxx had het gezellig. Anthraxx vind de date leuk, maar kan geen hoogte krijgen hoe zij hem ziet. Anthraxx sliep bij haar in bed. Anthraxx en de date hebben sex gehad. Anthraxx is de volgende morgen na het douchen weer naar het station gebracht en netjes gedag gezegd. Vandaag is er semi officieel een vervolg geplanned als ik minder ziek zou zijn en zij minder moe.
De reden dat ik hier niet meteen begin over het wel of niet geneukt hebben is omdat mensen het toch niet geloven. Het moment dat Vibri die semi-grappige opmerking maakte reageerde ik met een ":X" wat je dus al kon aanvoelen dat er wél wat gebeurd is.
de enige 'jammere' dates vond ik dates dat ik de jongen in kwestie zag zitten, maar hij mij niet. Dat vind ik kut, en echt een verspilling van mijn tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:33 schreef nozem het volgende:
Wat reageer je toch weer gepikeerd.
Anthraxx had een date. Anthraxx vond de date leuk, de date vond hem leuk. De date gaf ook hints. Anthraxx doet vervolgens niks met die hints. En dat is jammer, maar och, er volgen vast nog meer dates waarbij hij het goed kan maken. Anthraxx hoeft er niet weer een nieuwe 'vriendin' bij te hebben. Waarom zou hij?
Ah! Er is dus geneukt! Je bent ontmaagd!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het boeit mij niet dat jullie er over doorzagen maar wel op een verkeerd spoor. Jullie dachten al vanaf het begin dat er niets gebeurd is terwijl die smiley toch duidelijk aangaf dat dat wel het geval was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef vibri het volgende:
[..]
Als je zo'n reactie geeft weet jij ook dondersgoed dat mensen daar over door gaan zagen. Als je dat niet wilt had je moeten ontkennen. Je kent de ongeschreven regels dondersgoed.
zie jij msnen al als een eerste date?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
ik ben braaf hoor ik neuk nooit op eerste dates
echt niet
wrom zou je?
Waarom zou je niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
echt niet
wrom zou je?
Wat een kutopmerking zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah! Er is dus geneukt! Je bent ontmaagd!
Kerel! Gozer!![]()
Technisch gezien was ik dat al een tijdje omdat ik niets vertel hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah! Er is dus geneukt! Je bent ontmaagd!
Kerel! Gozer!![]()
omdat ik dat niet prettig vind voelen...quote:
Daar denkt een vriendin van mij anders over...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
echt niet
wrom zou je?
quote:
vooral zo houden... ik vertel hier ook niets .. niet veel iig.. tenzij alcohol..quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Technisch gezien was ik dat al een tijdje omdat ik niets vertel hier
waarom zou je niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
echt niet
wrom zou je?
Prima reden. Dat daar geen misverstanden over bestaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat ik dat niet prettig vind voelen...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef nixxx het volgende:
zie jij msnen al als een eerste date?
Het blijft internet he. Aanvankelijk zei je dat er geknuffeld was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het boeit mij niet dat jullie er over doorzagen maar wel op een verkeerd spoor. Jullie dachten al vanaf het begin dat er niets gebeurd is terwijl die smiley toch duidelijk aangaf dat dat wel het geval was.
ja maar je hebt mensen om te neuken en mensen om te daten...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik neuk als ik er zin in heb, eerste date of zonder eerst te daten.
Aanvankelijk vond ik dat alleen mijn goede vrienden dit soort dingen moeten weten (sorry Litpho!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef vibri het volgende:
[..]
Het blijft internet he. Aanvankelijk zei je dat er geknuffeld was.
omdat sex met een bijna vreemde me écht geen plezier zou verschaffen, misschien ?quote:
Ik vond de tekst van Copycat duidelijkerquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar je hebt mensen om te neuken en mensen om te daten...
als het een date is voelt het anders...
puur sex is en blijft puur sex daar hoeft geen date aan vast te zitten
naja beetje moeilijk uit te leggen misschien hoe ik daar over denk...
Zo hoort 't ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Maar neuken niet bij knuffelen en dara gaat 't omquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef amaranta het volgende:
Knuffelen hoort ook bij neuken.
sex en pannekoeken.. kan dat? of is het dan een datequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:42 schreef Copycat het volgende:![]()
ja en dat was dus niet mijn mening over het gedoe dus die gaf ik ff en was dus anders dan die van copycat...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik vond de tekst van Copycat duidelijker.
Of je spreekt af met de gedachte alleen te gaan neuken en dan blijkt het toch wel veel leuker te zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar je hebt mensen om te neuken en mensen om te daten...
Van mening veranderen mag altijdquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Aanvankelijk vond ik dat alleen mijn goede vrienden dit soort dingen moeten weten (sorry Litpho!)
euh ja dat gebeurt vast wel eensquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Of je spreekt af met de gedachte alleen te gaan neuken en dan blijkt het toch wel veel leuker te zijn
Nee, ik snap wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
Guns N Roses lyricsquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:45 schreef nixxx het volgende:
leuke sig vibri.. mag ik vragen waar dat vandaan komt?
whaha ja dan moet je t doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel wat je bedoelt.
En geef je ook wel enigzins gelijk... maar ik heb weinig ruggengraat als ik iemand echt erg leuk en lekker vind en vice versa en de gelegenheid voor het grijpen ligt![]()
ah goed.. even aanzettenquote:
Ik zal m'n verwachtingspatroon wat bijstellenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verwacht niet dat ik jullie alles vertel
Aangezien ik smileys wel kan lezen is dat nog steeds zoquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Aanvankelijk vond ik dat alleen mijn goede vrienden dit soort dingen moeten weten (sorry Litpho!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |