...en wie lang opblijft moet 'genoeg' drinken!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
viel best mee hoor
was alleen beetje laat![]()
Hello kitty Rocks!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:27 schreef guitarist.nl het volgende:
bo-el
dan heb ik nog liever zo een:
[afbeelding]
bron: http://www.fenderhellokitty.com/
Nee. Als Ritchie Blackmore er mee kon spelen, dan kan hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:01 schreef Dragman het volgende:
550 watt....
is dat niet een beetje belachelijk?
Dat was dan ook voordat zalen fatsoenlijke PA's hadden...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Als Ritchie Blackmore er mee kon spelen, dan kan het.
ik ook nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:52 schreef Desensitized het volgende:
Ben totaal geen Fender man, maar die MetalHead stack is wel heeeeel erg lekkerrrrr!!!
hij is wel gaaf opzich, maar als ik een metalbak zou kopen, zou ik toch gaan voor een mesa boogie dual rectifierquote:
niemand die zegt dat een valvestate slecht isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:44 schreef Dragman het volgende:
ik hou het bij mn valvestate. Iets anders kan ik ook helemaal niet betalen
ah, op zo'n manier. M'n valvestate is dan ook gelijk de enige versterker die ik ooit heb gehad, dus echt vergelijken kan ik ook nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
neej, transistor, met buizensimulatie oftewel 'fdd' ook met wat leuke effectjes ingebouwd, maarja ik heb er dus 1 gehad, maar een valvestate is beter met dat ene buisje van um
dan is jouw eerste versterker een betere dan mijn eerste versterkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:20 schreef Dragman het volgende:
[..]
ah, op zo'n manier. M'n valvestate is dan ook gelijk de enige versterker die ik ooit heb gehad, dus echt vergelijken kan ik ook niet
zijn vetquote:
Getver wat een klote gitaren... alhoewel er ik zelf ook een aantal heb/heb gehadquote:
maverickquote:
knopjes draaien is inderdaad nog een hele kunstquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:58 schreef guitarist.nl het volgende:
misschien was het net hoe de knopjes stonden, ik heb het ook wel eens dat ik een versterker heel anders ervaar als ik er zelf op speel
tenzei je een verterker hebt die altijd goed klinktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:04 schreef Dragman het volgende:
[..]
knopjes draaien is inderdaad nog een hele kunst
daar hoeven dan natuurlijk ook helemaal geen knopjes op te zittenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
tenzei je een verterker hebt die altijd goed klinkt![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:32 schreef madcap het volgende:
Ben vanmorgen een Vox ad 30 vt bij Feedback wezen halen...
dat ding klinkt als een klokje.....zowel clean als het betere scheur werk klinkt goed...
Nu nog een nieuwe gitaar en dan ben ik helemaal tevreden ;-)
Mijn vorige versterker was een Fender Princeton ...klonk ook niet verkeerd maar deze klinkt veel "voller"en "warmer"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]jij snapt het, zijn zeker goede versterkers
beter dan die mg's
Een beetje als de Gretsch van Malcolm Young dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:14 schreef Dragman het volgende:
[..]
daar hoeven dan natuurlijk ook helemaal geen knopjes op te zitten
waar twijfelde je over? en waarom is het WD geworden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:34 schreef guitarist.nl het volgende:
zijn vetik zat ook te tweifelen tussen de BH2 en de WD, toch maar de WD geworden
Hoi collega, Fender HRDX hierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
tenzei je een verterker hebt die altijd goed klinkt![]()
deluxe, das de 40 wat versie toch?, die had ik ook beter kunnen nemen, is niet zo lomp zwaarquote:
Ik heb wel eens ergens opgetreden waar een Engl stond. Weet niet meer of het een powerball was, trouwens. Qua sound lijken ze wel een beetje op Koch versterkers vind ik. Mooie dingen op zich. Ik vind het altijd alleen een beetje lastig om 1-2-3 een goed geluid te krijgen uit een willekeurige versterker dus uiteindelijk heb ik 'm niet gebruiktquote:Op zondag 5 maart 2006 12:25 schreef nightfall het volgende:
heeft er iemand al eens de engl powerball gehoort?,. die schijnt echt vreselijk vet te klinken..
[afbeelding]
ik zou dan toch eens voor een line6 kijken...quote:Op zondag 5 maart 2006 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu het toch vooral over versterkers gaat en er veel mensen zijn die er zo te zien veel van af weten ...
Wat is nou een goeie, niet te dure (¤300 of minder lijkt me zo) versterker om flink metal op te maken?
Alvast bedankt!
hmm hmmquote:Op zondag 5 maart 2006 12:55 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik zou dan toch eens voor een line6 kijken...
die double rectifier is niemand kapot van volgens mij,. je kunt ook een 2dehands laney zoeken,. die zijn niet duur en zeer de moeite waard.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef Mitrumothy het volgende:
[..]
hmm hmmDie kunnen voor weinig 'veel' geven
moet je voor zo'n spider ding gaan
Brain - double rectifierMINSTENS triple.. als je toch Mesa koopt
of ben ik nou de enige met een basversterker met 16 buizen
![]()
hierquote:Op zondag 5 maart 2006 13:15 schreef guitarist.nl het volgende:
het ging hier om een prijs klasse tot de 300¤
ik zou zeker wel een tripple rectifier kopen, als jullie mij sponseren![]()
Ik ben wel kapot van de prijsquote:Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef nightfall het volgende:
[..]
die double rectifier is niemand kapot van volgens mij,. je kunt ook een 2dehands laney zoeken,. die zijn niet duur en zeer de moeite waard.
Die schijnt nog behoorlijk te zuigen. Nooit op gespeeld, ik heb het van hore zeggenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:52 schreef Desensitized het volgende:
Ben totaal geen Fender man, maar die MetalHead stack is wel heeeeel erg lekkerrrrr!!!
[afbeelding]
Fender MetalHead MH-500 Features:
• 550 Watts into 2 Ohms
• Three-channel preamp voiced for the new millennium
• CLEAN channel is studio-pure, with tons of headroom
• TIGHT DRIVE channel covers the palette of vicious Rock guitar tones
• LOOSE DRIVE combines copious distortion with high-headroom, uncontrolled power-amp rumble for modern drop-tuned Metal, Punk, and beyond
• 16 useful effects, including new GATE feature, which can
be used for noise reduction or “stop-start” muting techniques
• Four-button footswitch is included
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
550watt?,. leuk als oefenversterker op je slaapkamer,. vinden de buren leuk,. de rest van de buurt ook trouwensquote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef Hammet het volgende:
[..]
Die schijnt nog behoorlijk te zuigen. Nooit op gespeeld, ik heb het van hore zeggen
Maar waarom denk je dan dat die zo geweldig is, terwijl je er nooit op gespeeld hebt? Enkel omdat dat ding 550W heeft?
mmmm,. waar?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:34 schreef guitarist.nl het volgende:
voorstel: gitaristen meeting?
I'm inquote:Op zondag 5 maart 2006 14:34 schreef guitarist.nl het volgende:
voorstel: gitaristen meeting?
weet ik veel, utrecht ofzo, lekker centraal.. zijn goede muziek winkels, amsterdam ook wel opzich..quote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef nightfall het volgende:
[..]
mmmm,. waar?
en niet in een housetent graag![]()
Met z'n twintigen een gitaarshop binnen stormenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
weet ik veel, utrecht ofzo, lekker centraal.. zijn goede muziek winkels, amsterdam ook wel opzich..
hihihiquote:Op zondag 5 maart 2006 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter
Maar dan wel na 21 april...dan mag ik ook aan de sterke drank![]()
ik ben nu niet thuis, kzal er dan wel ff naar kijken!!quote:Op zondag 5 maart 2006 10:11 schreef Desensitized het volgende:
Ik heb trouwens ook een avatar, mag ik nu ook in de OP?
Johquote:Op zondag 5 maart 2006 19:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ben nu niet thuis, kzal er dan wel ff naar kijken!!
de op wordt wel een beetje vol, volgens mij komt de helft hier nooit!!
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:58 schreef Hammet het volgende:
Meeting? wtf? persoonlijk heb ik niet bepaald de behoefte om jullie kop te zien. Of ligt dat nu aan mij?
je moet al tegen me kop aankijken vanwege die kut webicon die ik hebquote:Op zondag 5 maart 2006 19:58 schreef Hammet het volgende:
Meeting? wtf? persoonlijk heb ik niet bepaald de behoefte om jullie kop te zien. Of ligt dat nu aan mij?
daar wil ik het graag bij latenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:35 schreef Mitrumothy het volgende:
[..]
je moet al tegen me kop aankijken vanwege die kut webicon die ik heb![]()
hij mag dan niet de beste gitarist ter wereld zijn, maar ze maken best goede muziek,quote:Op zondag 5 maart 2006 23:11 schreef Mitrumothy het volgende:
[..]
hehehe ach ja... je heb al dezelfde naam genomen als die #$^#$%^ gitarist van Metallica
ja en hij heeft het ook best wel gemaakt met zijn bandje, iets wat niemand van ons hem zomaar ff nadoet denk ik zo..quote:Op maandag 6 maart 2006 01:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Kirk is best wel de man. Hij is altijd zenuwachtig, grappig en zeer bescheiden.
owja ik was ff in de war, ik dacht dat FFWF van kill em all kwamquote:Op maandag 6 maart 2006 01:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Kirk kwam in 83, Ride the LIghtning in 84Maarja, al zat Kirk er al 60 jaar in, cliff burton is toch dood
Al op de website gekeken?quote:Op maandag 6 maart 2006 07:44 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
cool! is hij ergens te beluisteren? ben benieuwd!
En wat staat kirk daar te doenquote:Op maandag 6 maart 2006 02:34 schreef Mitrumothy het volgende:
achja... maar ze hebben daar allemaal net zo'n kleine lul als Lars... niet zo best
edit:
[afbeelding]
![]()
Ik vroeg me eigenlijk meer af waarom Steve daar verdwaald wasquote:Op maandag 6 maart 2006 09:30 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
En wat staat kirk daar te doen, die gekke homo
Er zijn MP 3's in aantocht op de site. Het nummer dat er nu nog opstaat is reeds achterhaald. De cd is te koop bij optredens en we zijn aan het plannen om een weekend tour te doen in de richting van Apeldoorn en Tilburg. Ik post hier wel de link naar de mp 3's.quote:Op maandag 6 maart 2006 07:44 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
cool! is hij ergens te beluisteren? ben benieuwd!
Ik vraag me nog steeds af welke situatie tot deze gestoorde foto heeft gelijd.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk meer af waarom Steve daar verdwaald was.
Ligt alleen aan Lars.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af welke situatie tot deze gestoorde foto heeft gelijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |