abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35618334
Godverdomme, net een heletijd bezig geweest met een of ander logo, wil ik hem opslaan loop heel dat kut photoslob vast, hoerenprogramma.

Gewoon al dat werk voor niets, hoere kut windows, kutcomputer.

pi_35618366
Apple
Calmer than you are
  Moderator woensdag 1 maart 2006 @ 20:05:52 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator woensdag 1 maart 2006 @ 20:06:12 #4
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35618479
EN gewoon rustig weer vastlopen he!

Dat dit vliegt zo mijn raam uit.
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:13:42 #6
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_35618711
Tussentijds ctrl+s doet wonderen.

Btw: Apple
(dan natuurlijk command+s)
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:13:57 #7
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_35618726
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:06 schreef jitzzzze het volgende:
Dat pistool
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_35618923
Vroegah was Apple beter doordat je sneller foto's kan bewerken.

Een beetje goede pc haalt Apple gemakkelijk onderuit
pi_35619019
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:05 schreef jitzzzze het volgende:
Je kan er gewoon niet mee omgaan

En OT: Vaker tussentijds opslaan
Bullshit, een programma mag NOOIT, ik herhaal NOOIT vastlopen door een fout van de gebruiker. Dat is gewoon slecht programmeerwerk.

Je kunt er niet mee omgaan is een favoriet argument van precies diezelfde bedrijven die die slechte programmatuur leveren.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:23:09 #10
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_35619084
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:19 schreef Devlinsect het volgende:
Vroegah was Apple beter doordat je sneller foto's kan bewerken.

Een beetje goede pc haalt Apple gemakkelijk onderuit
Als je je werk maar 1x hoeft te maken omdat je het niet opeens kwijt bent vanwege een wazige crash, ben je uiteindelijk wel efficiënter uit. Snelheid is relatief
  Moderator woensdag 1 maart 2006 @ 20:23:48 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35619106
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef Seneca het volgende:

[..]

Bullshit, een programma mag NOOIT, ik herhaal NOOIT vastlopen door een fout van de gebruiker. Dat is gewoon slecht programmeerwerk.

Je kunt er niet mee omgaan is een favoriet argument van precies diezelfde bedrijven die die slechte programmatuur leveren.
Hap hap hap
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:23:59 #12
86305 Markman
Grappig hier.
pi_35619114
maar een programma kan wel vastlopen door andere applicaties die weer zoveel dll shit hebben zitten overschrijven etc volgens mij... en die zijn weer door de gebruiker meestal erop gekeild indirect toch een fout van de gebruiker :D
pi_35619173
Dus als Photoshop vastloopt is het de schuld van Windows?
pi_35619191
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:23 schreef Markman het volgende:
maar een programma kan wel vastlopen door andere applicaties die weer zoveel dll shit hebben zitten overschrijven etc volgens mij... en die zijn weer door de gebruiker meestal erop gekeild indirect toch een fout van de gebruiker :D
Nee, een fout van die applicatie's. Je kunt niet van een normale gebruiker verwachten dat hij weet wat voor fouten applicaties allemaal bevatten. Dat zou hij ook helemaal niet moeten hoeven weten.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:26:46 #15
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_35619220
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:05 schreef Woutey het volgende:
Godverdomme, net een heletijd bezig geweest met een of ander logo, wil ik hem opslaan loop heel dat kut photoslob vast, hoerenprogramma.

Gewoon al dat werk voor niets, hoere kut windows, kutcomputer.

[afbeelding]
gevalletje PEBKAC

Als windows vastloopt ligt het aan de gebruiker die de boel geconfigureerd heeft. Apple waar jij waarschijnlijk OSX mee bedoelt is leuk maar heeft ook zo ze kuren. En ja ik heb ze allebei dus ik kan het weten

Problem exists between keyboard and chair
Still Pimpin' .. Ahaaight
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:27:37 #16
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_35619257
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef Seneca het volgende:

[..]

Het is echter helaas ook niet , ik herhaal NIET mogelijk om een foutloos programma op te leveren.
Oh
pi_35619285
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:23 schreef Tijn het volgende:

[..]

Als je je werk maar 1x hoeft te maken omdat je het niet opeens kwijt bent vanwege een wazige crash, ben je uiteindelijk wel efficiënter uit. Snelheid is relatief
Als je blijft Painten, is snelheid zeker relatief jah. Dan maakt het niet zo veel uit
pi_35619287
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef OpenDeur het volgende:

[..]

Het is echter helaas ook niet , ik herhaal NIET mogelijk om een foutloos programma op te leveren.
Klopt Maar dat doet niets af aan mijn punt dat het argument "je kunt er gewoon niet mee omgaan" bullshit is.
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:31:22 #19
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_35619425
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Seneca het volgende:

[..]

Klopt Maar dat doet niets af aan mijn punt dat het argument "je kunt er gewoon niet mee omgaan" bullshit is.
Dat is ook weer zo. Je loop al risico op een fout als je de computer aanzet. Ik heb inmiddels al een stevige ctrl-s tic
Oh
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:36:50 #20
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35619659
Windows is chill.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:37:14 #21
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_35619670
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:28 schreef Seneca het volgende:

[..]

Haha das dus echt geen bullshit. Ik weet waarover ik praat want ik heb zelf 2 jaar op een helpdesk gewerkt. Mensen weten gewoon niet hoe ze een pc moeten configureren/gebruiken. Als jij brakke drivers installeert, verkeerde combinaties draait, Sweex/Thrust koopt, B onderdelen in je pc hebt zitten kan je er van uit gaan dat het fout gaat. Een gebruiker die weet wat hij doet (ik dus) zal dat niet hebben en mijn pc's, PC'S JA, JE LEEST HET GOED, lopen dan ook nooit vast . Mja ik heb ook geen brak systeem met brakke drivers. 1,5 gig geheugen helpt ook een hoop

verkapte pats-metj-je-pc-post ja !
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_35619824
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:37 schreef Nawien het volgende:

[..]

Haha das dus echt geen bullshit. Ik weet waarover ik praat want ik heb zelf 2 jaar op een helpdesk gewerkt. Mensen weten gewoon niet hoe ze een pc moeten configureren/gebruiken. Als jij brakke drivers installeert, verkeerde combinaties draait, Sweex/Thrust koopt, B onderdelen in je pc hebt zitten kan je er van uit gaan dat het fout gaat. Een gebruiker die weet wat hij doet (ik dus) zal dat niet hebben en mijn pc's, PC'S JA, JE LEEST HET GOED, lopen dan ook nooit vast . Mja ik heb ook geen brak systeem met brakke drivers. 1,5 gig geheugen helpt ook een hoop

leen mij 5 minuten je pc, ik krijg dmv gewone handelingen je pc zo fucked up dat je dat ding graag wilt schoppen.
pi_35620023
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:37 schreef Nawien het volgende:

[..]

Je weet niet waar je over praat. De hoeveelheid geheugen zegt niets over de stabiliteit van je systeem. Het installeren van brakke drivers zou nooit tot een crash moeten leiden, dat is geen fout van de gebruiker, maar van de programmeur. Het kopen van B onderdelen is een ander verhaal, maar zou ook geen applicatiecrashes mogen veroorzaken, slechts harde crashes doordat een kernel panic optreedt.
pi_35620076
Hoppa, klaar.

sletkutpc aan het eind werd hij zo traag dat het verslepen van een stukje tekst tien seconden duurde voordat het in beweging kwam.
pi_35620140
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:44 schreef Nawien het volgende:

[..]

Zeg irritant sesamstraat-aanhangsel, moet ik je neerknuppelen ofzo?
1,5 gig aan geheugen niet aan hd ruimte. Ik heb 5 hd's wat samen neerkomt op 600 gig
[..]

Jij bent dus zo een beginnertje. Je moet ook geen dingen met je pc doen waarvan je weet dat je em sloopt he. Ik kan em ook zo slopen. Kwestie van NTLDR verwijderen en het werkt niet meer
Iets wat nog relatief simpel te herstellen is met de Recovery Console. Of is dit arabisch voor jou?
Jah ik ben een beginnertje
een beginnertje draait ook een gentoo linux distributie
ik had het overigens niet over verwijderen, maar over gewoon normaal dingen opstarten. Windows is gewoon brak klaar uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')