quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ooh zeer zeker wel. Maar niet voor mensen zijn weggegaan (vrijwillig of niet) alles omzeilen,terug komen,en dan hier in nederland illegaal verblijven. Het gaat me er helemaal niet zo zeer om dat ze er is,ik stoor me er niet aan. Waar het om gaat is,dat als verdonk zegt van "aah ja,meid,leuk maak die studie af" en bij de volgende asielzoeker zegt "opzouten" je weer het gezeik krijgt van : "ja maar zij wel,ikke niet. Niet eerlijk blablabla"
Kijk nu zeg je tenminste iets zinnigs probleem is dat die wetten er nou eenmaal zijn in Nederland, waar zij overgins ook voor getekend heeft dus ze wist dat ze eruit moest, toen is ze via een U-bocht toch weer in Nederland terecht gekomen. Terwijl 1 Ze kende de spelregels 2 Ze overtreed de wet. Plus dat half links Nederland op de bres springt gezamelijk met een paar dozijn actie-voerders en het halve land dat zwicht voor haar charme-offensief. Terwijl het gewoon een duidelijke zaak is: She played the game, tried to cheat and lost.quote:
Idd, je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ooh zeer zeker wel. Maar niet voor mensen zijn weggegaan (vrijwillig of niet) alles omzeilen,terug komen,en dan hier in nederland illegaal verblijven. Het gaat me er helemaal niet zo zeer om dat ze er is,ik stoor me er niet aan. Waar het om gaat is,dat als verdonk zegt van "aah ja,meid,leuk maak die studie af" en bij de volgende asielzoeker zegt "opzouten" je weer het gezeik krijgt van : "ja maar zij wel,ikke niet. Niet eerlijk blablabla"
D. Di. Discussie!?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef Zwaffel het volgende:
Taida moet weg!!!!!
Game on met de discussie
Mocht het niet goed staan,zou een mod het willen verplaatsen?
Thnx![]()
[..]
Om de server een beetje koel te houden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zie een dubbel topic.
Daar zit wat in ja. Dat in hoger beroep gaan doet me trouwens wel denken aan die geintjes van Milosevic, telkens maar uitstellen, want zo lang ze berecht wordt, kan ze toch niet weggestuurd worden of wel?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:12 schreef _The_General_ het volgende:
Ik denk dat ze veel meer kans hadden gehad als ze NIET direct naar de media waren gestapt om met zielige toneelstukjes hun fraude af te dekken. Nu moet Verdronk wel voet bij stuk houden!
Oh my god, alsof we het over een oorlogscrimineel hebben, omdat ze uit Kosovo komt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja. Dat in hoger beroep gaan doet me trouwens wel denken aan die geintjes van Milosevic, telkens maar uitstellen, want zo lang ze berecht wordt, kan ze toch niet weggestuurd worden of wel?
Het lijkt me namelijk niet dat ze dat binnen 28 dagen geregeld kunnen hebben.
Waarom?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze moet blijven !
Gaat om het princiepe hoe ze hier is gekommen. En of dat een legale constructie, en dat dit allemaal nou net voor haar eindexamen (dat pas over 3 maanden is) gebeurd, kan je ook weinig aan doen. Maar toen ik haar zag op tv had ik wel zo iets, van tja je bent wel stiekem eeen duiveltje, maar leuk lichaamquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef PhatRabbit het volgende:
Sjonge, jonge, jonge, jonge...
Verdonk en co. zijn zo gefixeerd op het dichthouden van de grenzen, dat zelfs mensen die hier op tijdelijke basis een opleiding komen volgen en bijna aan de finish staan, er toch persé uitmoeten.
Regels zijn immers regels, niewaor?
Als ze nou hier was om te hoereren, tsja...
Wanneer ze hier de hoer zou gaan uithangen zou ze tenminste nog belasting betalen. Nu kost ze alleen geld, en dan nog lopen zeiken...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef PhatRabbit het volgende:
Sjonge, jonge, jonge, jonge...
Verdonk en co. zijn zo gefixeerd op het dichthouden van de grenzen, dat zelfs mensen die hier op tijdelijke basis een opleiding komen volgen en bijna aan de finish staan, er toch persé uitmoeten.
Regels zijn immers regels, niewaor?
Als ze nou hier was om te hoereren, tsja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |