Ingrid was ook zogenaamd weggestemd, die kwam ook toen in dat geheime kamertje terecht in BB5quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
er stond dat ze er uit was gestemd in dat stukje hierboven, rob was dat niet dat was een vage opdracht....kga morge wel ff checku want dat zou ik jammer vinde...
Er waren 3 bewoners die de opdracht hadden gekregen om een willekeurige bewoner weg te stemmen Ze kozen haar. Niet wetende dat ze in een kamer ernaast is gezet. Er zit ook een seropositieve bewoner in, en een stelletje. Tenminste, zo heb ik het begrepen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
er stond dat ze er uit was gestemd in dat stukje hierboven, rob was dat niet dat was een vage opdracht....kga morge wel ff checku want dat zou ik jammer vinde...
Na wat overleg kozen de drie niet voor stripster Audrey of de seropositieve Kenny, maar wel voor de 22-jarige zwangere Kathleen. Geen bevalling in het huis, dus. Daar leek het alvast op, tot Kathleen via een aparte deur het huis moest verlaten en zo langs een trap terechtkwam in een aparte kamer, waar twee kerels haar stonden op te wachten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef tann het volgende:
[..]
?jos 2 uur per dag? was dat maar waar, twas 8 uur tot het einde van BB, wat ik per 2 uur op mocht nemen.... maar door wie is ze eruit gestemd,door de bewoners?
ah thnx for warning, dan ga ik ook, tot morge truste *ook niet zwaai*quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:15 schreef Kimske het volgende:
ik ga ff online lotte kijken en dan zzzzzlapen! Morgen afscheid stage.. doeiii *niet zwaait*
Morgen vast nog meer balen, dan krijg ik de rekeningquote:
Kijk ze en trusten Kim en Tan, Lotte was weer mooi :p ( zwaait ook niet terug)quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:17 schreef tann het volgende:
[..]
ah thnx for warning, dan ga ik ook, tot morge truste *ook niet zwaai*
oja......is ook zo......maar door het publiek toch zgn? publiek zal in belgie toch niet al gestemd hebben?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ingrid was ook zogenaamd weggestemd, die kwam ook toen in dat geheime kamertje terecht in BB5
Dat weet ik niet, heb nog niet naar BB België gekekenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:23 schreef tann het volgende:
[..]
oja......is ook zo......maar door het publiek toch zgn? publiek zal in belgie toch niet al gestemd hebben?
ooooooow gelukkig, zou het echt jammer vinden als ze er al uit is...dus gelijk al door de groep weg gestemd..hm...weet je ook hun reden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Er waren 3 bewoners die de opdracht hadden gekregen om een willekeurige bewoner weg te stemmen Ze kozen haar. Niet wetende dat ze in een kamer ernaast is gezet. Er zit ook een seropositieve bewoner in, en een stelletje. Tenminste, zo heb ik het begrepen.
Trustequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:23 schreef Shirley het volgende:
Lieve mensen, ik ga ook richting bed. Welterusten aan allen en tot ziens.
En in plaats van zwaaien, doe ik een afscheidscheer.DOEI
2 kerels......verdacht.....verdacht......quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Na wat overleg kozen de drie niet voor stripster Audrey of de seropositieve Kenny, maar wel voor de 22-jarige zwangere Kathleen. Geen bevalling in het huis, dus. Daar leek het alvast op, tot Kathleen via een aparte deur het huis moest verlaten en zo langs een trap terechtkwam in een aparte kamer, waar twee kerels haar stonden op te wachten.
Ze zegt 'online' kijken, dat kan volgende week ook nog wel een keertje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:17 schreef tann het volgende:
ah thnx for warning, dan ga ik ook, tot morge truste *ook niet zwaai*
Nee, weet de reden niet. Vast omdat ze zwanger is. Maar ik ging weg. De mazzel!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:24 schreef tann het volgende:
[..]
ooooooow gelukkig, zou het echt jammer vinden als ze er al uit is...dus gelijk al door de groep weg gestemd..hm...weet je ook hun reden?
Ga nou aub niet hier ook een zwaaitopic van maken.quote:
ja, maar ik ben heel erg benieuwd hoe ze dat gaan doen met na de bevalling...ben benieuwd of dat ook beter is geregeld voor de kleine en moeder....want heel eerlijk was dat kamertje alleen voor jos en mij niet zo top...maar ja....quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:17 schreef Suikeroom het volgende:
ze zit er geloof ik nog wel in, ze hebben ook iemand met hiv een homo en een stelletje.. concept is daar wel beter uitgewerkt dan BB hiero
Ik zwaai toch niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ga nou aub niet hier ook een zwaaitopic van maken.![]()
Behoorlijk compackt he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:26 schreef tann het volgende:
[..]
ja, maar ik ben heel erg benieuwd hoe ze dat gaan doen met na de bevalling...ben benieuwd of dat ook beter is geregeld voor de kleine en moeder....want heel eerlijk was dat kamertje alleen voor jos en mij niet zo top...maar ja....
Misschien hebben ze goed naar BB5 in NL gekeken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:24 schreef tann het volgende:
[..]
ooooooow gelukkig, zou het echt jammer vinden als ze er al uit is...dus gelijk al door de groep weg gestemd..hm...weet je ook hun reden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |