quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:40 schreef PC eend het volgende:
Flugel wordt ooit nog wel eens een goeie mod![]()
Voor een newbie doet ze het al hartstikke goed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:40 schreef PC eend het volgende:
Maar ze moet nog veel lerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor een newbie doet ze het al hartstikke goed.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:34 schreef flugeltje het volgende:
Okay, laatste kans, lief zijn enzo....
quote:
Oké.quote:
Ja, maar ik ruil ze alleen tegen die naaktfoto's van tann die jij altijd van haar kreegquote:
Heet geen Tanja, maar Lotte is leukquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef Manu82 het volgende:
Ontopic dan Tann heb je vanavond nog Lotte gekeken?
Word ze niet, ze is TE aardig voor een modjequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:40 schreef PC eend het volgende:
Mij uitgezonderd tochquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:52 schreef Coos het volgende:
Nu maar hopen dat iedereen met de handrem erop post.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:07 schreef schatje het volgende:
De ban van Peter6000 is opgeheven.
Welkom terug jongen![]()
.
Zet um op Peter....ik weet zeker dat je het dit keer tot het einde van HBB weet vol te houden.quote:
5 dagen moet idd kunnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zet um op Peter....ik weet zeker dat je het dit keer tot het einde van HBB weet vol te houden.![]()
Weer een kruistocht die succes heeft in deze HBB! Goede bijnaam trouwens voor dit forum HBB kruistochtquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Vond mijn TT mooier ...... Maar ja, goed dat er voortschreidend inzicht is !
Manu, gefeliciteerd !! De 50 is er toch gekomen![]()
![]()
Heb je al een plan?quote:
In alle betekenissen !!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weer een kruistocht die succes heeft in deze HBB! Goede bijnaam trouwens voor dit forum HBB kruistocht![]()
![]()
Oh die zijn wel leuk, voor Jos haar albumquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef Annelies-G het volgende:
Tanja had je deze al ? lijkt me leuk voor je om te bewaren, heb hem van een club , netjes gevraagd maar die club is dood, wacht ff tot hij in ruste is ( daar komt ie in als der niks meer gebeurd n 4 week ) maar heb deze twee alvast gestolen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice Liesjequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef Annelies-G het volgende:
Tanja had je deze al ? lijkt me leuk voor je om te bewaren, heb hem van een club , netjes gevraagd maar die club is dood, wacht ff tot hij in ruste is ( daar komt ie in als der niks meer gebeurd n 4 week ) maar heb deze twee alvast gestolen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe je best!quote:
Nee, maar jij ook niet toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:27 schreef tann het volgende:
dat meen je?? maar had je rob zn salade wel gechecked?? dat was de deal namelijk...
Flikker op enge bad food stalkerquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:16 schreef Pinball het volgende:
Fijn dat deze weer open is trouwens, kan ik even lekker crossposten:
[..]
Nee, maar jij ook niet toch?
En daarbij, 2 blaadjes sla en een plakje komkommer heeft niks met gezond eten te maken.
Ik vond het nogal vreemd, vooral omdat je die magnetronmaaltijden weg had gegooid. Daar zit volgens mij minder vet en meer vitaminen in dan in een broodje shoarma met flink saus.
50 en een half om precies te zijnquote:
Betekend dat eigenlijk dat Tanja's moeder hier niet meer mag komen vertellen wat zij nou echt van LS vindtquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:34 schreef flugeltje het volgende:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
disclaimer: De mods behouden zich het recht voor bij eventuele vete-achtige uitspattingen de topicreeks voorgoed om zeep te helpen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dat is nog zonder die 1000 slowchat topics gedurende BB5.quote:
Dat mag dan in het offtopic-topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Betekend dat eigenlijk dat Tanja's moeder hier niet meer mag komen vertellen wat zij nou echt van LS vindt
Want daar zat ik eigenlijk wel op te wachten![]()
yeah topic 50 voor tann!!! dope ook dat spongebob ook nu in china te zien isquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:49 schreef Suikeroom het volgende:
yeah topic 50 voor tann!!! dope ook dat spongebob ook nu in china te zien is![]()
Ze moet nog twee maanden, eens kijken of zij harder giltquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef melke het volgende:
Tanja in Belgie zit er ook een zwanger meisje in BB!
Die kans lijkt me heel grootquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moet nog twee maanden, eens kijken of zij harder gilt![]()
Mogguh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |