...maar dan mag je toch ook niet onder een andere naam doorposten? Daar kreeg static ook een ban tijdens een ban voor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij niet onder El maikel fokt?
Zeker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:25 schreef timbob het volgende:
zielig van die mensen die daar op de FP gaan reageren van: ja, als je zelfmoord pleegt omdat je account gehacked word spoor je niet.
zulke mensen snappen niet dat het niet om dat spelletje ging maar dat er veel meer achter zat.
mensen die zelfmoord plegen doen dat heus niet zomaar ff. de meeste die dat roepen dat ze dat willen gaan doen, doen het echt niet.
er moet wel heel wat aan de hand zijn wil je zoiets doen.
Ja, je hebt daar helemaal niet op gereageerd hoorquote:
Ten eerste had ze extensions ofzo, d'r haar kwam tot onder de tafel geloof ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, ik kan het niet ontvangen![]()
Vertel eens BVO, was ze zo slecht?
Gavesquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, je hebt daar helemaal niet op gereageerd hoor
Ik dacht dat dit over de seks ging, en ik moest lachen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ten eerste had ze extensions ofzo, d'r haar kwam tot onder de tafel geloof ik. Zag er niet echt geweldig uit.
En slecht.... ach ja, ik heb d'r weleens beter gezien.
Al was ze nog steeds leuk hoor, dat wel.
Ik lees toch naar beneden in plaats van naar boven joh!quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over de seks ging, en ik moest lachen.Toen zag ik dat het over Bridget bij NSE ging en moest ik nog harder lachen.
En werd ik aangekeken alsof ik gek ben.
Phoe! Vastgeroest aan oude gewoontes.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik lees toch naar beneden in plaats van naar boven joh!![]()
![]()
Ben je gek ofzo?quote:
Als je je echt voorstelt dat BVO zo over de seks zat te praten, dan is die post erg hilarisch!quote:
Natuurlijk mag dat niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...maar dan mag je toch ook niet onder een andere naam doorposten? Daar kreeg static ook een ban tijdens een ban voor.
Als ik hem nogmaals lees moet ik weer net zo hard lachen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je je echt voorstelt dat BVO zo over de seks zat te praten, dan is die post erg hilarisch!
Ik ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ik hem nogmaals lees moet ik weer net zo hard lachen.
Naja, het leest gewoon makkelijkerquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
Phoe! Vastgeroest aan oude gewoontes.!
Nu hebben we wat gemeen.quote:
We hebben beiden een Y cromosoom?quote:
Eigenlijk niet nee. Maar het wordt wel vaak gedaan. En ach, als die kloon zich wel fatsoenlijk gedraagt...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...maar dan mag je toch ook niet onder een andere naam doorposten? Daar kreeg static ook een ban tijdens een ban voor.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over de seks ging, en ik moest lachen.Toen zag ik dat het over Bridget bij NSE ging en moest ik nog harder lachen.
En werd ik aangekeken alsof ik gek ben.
Cromosoom. Wat een sukkel ben ik ook soms.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben ook beiden een X-chromosoom.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Maar het wordt wel vaak gedaan. En ach, als die kloon zich wel fatsoenlijk gedraagt...
[..]
![]()
Wat deed je nou fout? 'Gedraagt' met een d?quote:[ Bericht 2% gewijzigd door alwaysthebest op 01-03-2006 22:33 (Stom kofschip zonder G) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |