Ik ben ook ouderwetsquote:
aansteller....quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
Het enige leuke op Talpa is Jennifer Hoffman.
Bijna elk dialect spreekt zeven als "zeuven" uitquote:
Het mijne niet heur.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:57 schreef niksan het volgende:
[..]
Bijna elk dialect spreekt zeven als "zeuven" uit
Fries is ook een taalquote:
En ik zei, bijna elk dialectquote:
Friesquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
Bunniker (14) pleegt zelfmoord na hackactie
Misschien dat de persoon in kwestie niet Mr Stabile 2006 was, de één is echter op 14 jarige leeftijd wat verder dan de ander. En is uberhaupt het grootste deel van de pubers niet onzeker? Als je 14 bent is je wereld nog zo klein, dat zaken zoals school, thuis en internet nog moeilijk te relativeren zijn. Blijkbaar betekende dit heel erg veel voor die jongen, wat ben jij voor een flikker om voor een ander te bepalen hoe zijn/ haar leven er op 14 jarige leeftijd er uit behoort te zien. Het is diep tragisch dat iemand van 14 jaar er tussenuit stapt omdat hij/zij niet ziet hoeveel kansen het leven nog te bieden heeft en dat je als je 14 bent nog niets van de wereld gezien hebt.quote:
Waar dan??quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet! Je zei het gisteren ook en ik reageerde en je reageerde niet térúg.!
ze koppelen dit idd heel erg aan dat spel, maar 't is enkel de bekende druppel...quote:
Geef me een momentje!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar dan??
Ik ben dus echt serieus aan het teruglezen
ShowChat #667: De deceptie...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar dan??
Ik ben dus echt serieus aan het teruglezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |