Je hebt er voor het gemak maar ff ADSL aan laten leggen?quote:
En wij, als jij die ava van je veranderdquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef paultjuhhh het volgende:
ik kom alleen als jullie lief doen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En wij, als jij die ava van je veranderd![]()
Wifi van het werk zou het moeten redden denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je hebt er voor het gemak maar ff ADSL aan laten leggen?
Zet hem gelijk in ONZ wil jequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:47 schreef yvonne het volgende:
Zo, betere TT dit
Het is jouw meeting dude, niet terugkrabbelen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef paultjuhhh het volgende:
ik kom alleen als jullie lief doen
Sinds kort hebben ze iets dat wireless heet, maar voor de details moet je maar even op twiekurs kijken, die leggen je t wel uit. Tip: geen nieuw topic openen, dat kost je een IP-ban (vraag maar aan static)quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je hebt er voor het gemak maar ff ADSL aan laten leggen?
Ja dus yvonne, boedieboe, static, laffer enz mogen niet komenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is jouw meeting dude, niet terugkrabbelen.
[speedfreaksj modus]Dan meeten we de de tafel ernaast.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja dus yvonne, boedieboe, static, laffer enz mogen niet komen![]()
Als het daar maar bij blijft danquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[speedfreaksj modus]Dan meeten we de de tafel ernaast..[/speedfreaksj modus]
Ik heb daar niet eens een accountquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sinds kort hebben ze iets dat wireless heet, maar voor de details moet je maar even op twiekurs kijken, die leggen je t wel uit. Tip: geen nieuw topic openen, dat kost je een IP-ban (vraag maar aan static)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef SunChaser het volgende:
Tip: geen nieuw topic openen, dat kost je een IP-ban (vraag maar aan static)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[speedfreaksj modus]Dan meeten we de de tafel ernaast..[/speedfreaksj modus]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja dus yvonne, boedieboe, static, laffer enz mogen niet komen![]()
Misschien is een zaterdag een beter idee? 15 of 22 april? Dan kan er een voorkeur gegeven worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vrijdag 7 april?
ik roep maar iets
Je roept je chauffeur bedoel je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:56 schreef static het volgende:
[..]
*jank*
![]()
*enkeltje naar de Niger-delta boekt*
Nouja roepen, hij weet niet eens zn naamquote:
Iddquote:
Dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:03 schreef HeatWave het volgende:
omdat ie hier geopend is.
omdat meeting topics altijd in GC moeten.
omdat yvonne dat wil
Whehehehehehequote:Op woensdag 1 maart 2006 17:03 schreef HeatWave het volgende:
omdat yvonne dat wil
ik vind vrijdag 7 april prima eigenlijk!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien is een zaterdag een beter idee? 15 of 22 april? Dan kan er een voorkeur gegeven worden.
En we gaan natuurlijk allemaal lief doen tegen elkaar op deze meet.![]()
Ik ook!quote:
We maken er wel een reeks van dan, gaat ei vanzelf dichtquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:03 schreef HeatWave het volgende:
omdat yvonne dat wil
Denk dat deze dan wel oogluikend toegstaan zal worden, zo inconsequent is de kut cquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We maken er wel een reeks van dan, gaat ei vanzelf dicht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |