ok ik streep je wegquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:12 schreef dvdk het volgende:
Ik wil julie losers niet meeten
ok ik zet je erbijquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:12 schreef remlof het volgende:
meldt!
Wat is er nou weer mis met de TTquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Slechte TT![]()
Slechte OP![]()
Maar wel een puikt plan![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Slechte TT![]()
Slechte OP![]()
Maar wel een puik plan![]()
Eensch, mits niet te verquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Slechte TT![]()
Slechte OP![]()
Maar wel een puik plan![]()
Nee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef paultjuhhh het volgende:
wie hebben er zin om te komen ?
Ik kan me jou niet op een meeting in 1999 herinnerenquote:
quote:
Nee ameland!quote:
Dat doen we volgende keer weerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef static het volgende:
Ik prop nog liever een lawinepijl in mijn reet en steek die in een lopende-band-broertje van de Koersk af.
Nee, maar toen in 1999 had ik wel een principemeet afgesproken met een bepaalde userquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet op een meeting in 1999 herinneren
Joh, ik ken je pas sinds 2000.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef SunChaser het volgende:
Nee, maar toen in 1999 had ik wel een principemeet afgesproken met een bepaalde user![]()
![]()
Leer eerst maar eens rekenenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus volgend jaar kunnen we pas onze 7 Year Itch vieren?
Oe, goed bezigquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Moemoe en ik gaan een fokmeet organiseren wie hebben er zin om te komen ?
Datum: ergens in april
Plaats: Utrecht
wie er komt :
Pussydeluxe
Paultjuhhh
Remlof
Moemoe
Yvonne
Boebiedoe
Feest!
Sla je dat kutkind een troebelige gracht in voor me? Dank je wel.quote:
Dat was de bedoeling Statsquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef static het volgende:
[..]
Sla je dat kutkind een troebelige gracht in voor me? Dank je wel.
Dat was de reden om te komen eh.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef static het volgende:
[..]
Sla je dat kutkind een troebelige gracht in voor me? Dank je wel.
quote:Y: Ik ga naakt!
Biogarde: Weet je dat heel zeker
Y: Tuurlijk, gek!
Biogarde: OMG!!
4 mei, 20.00 uur op de Waalsdorpervlakte.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Iemand een suggestie voor een datum, tijd en locatie?![]()
Vette pech, ik komquote:
Waarom nietquote:
Kijk, het wordt een heel leuk feestjequote:
Bescherm je me bioquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom niet!
Ze vreet je niet op, en ze kan je ook niet bannen![]()
!
Hij staat nog steeds met z'n rolschaatsen bij het Vondelpark op je te wachtenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet op een meeting in 1999 herinneren
Voor wie is de vraagquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, het wordt een heel leuk feestje
Maar wel de gracht inkiepenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom niet!
Ze vreet je niet op, en ze kan je ook niet bannen![]()
!
Bij t Blauwe Ronde Theehuisje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds met z'n rolschaatsen bij het Vondelpark op je te wachten.
Daar kijk ik nu tegenaanquote:
Tuurlijkquote:
Voor onsquote:
Ze walst zo over je heen menquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Spring gewoon voor je, wanneer Yvonne op je af begint te rennen![]()
Als jij een kapitaal pand van 4.7 miljoen euro een kartonnen doos vindt, dan ja.quote:
Antikraak?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij een kapitaal pand van 4.7 miljoen euro een kartonnen doos vindt, dan ja.
Wie zei hier iets over een buffelquote:
Nou, in 2000 kon je er altijd een neukertje aan overhouden, weet niet of dat nog zo is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef jpg97 het volgende:
is dat gezellig zoietsch?
Is mij goed!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vrijdag 7 april?
ik roep maar iets
Daar meet je toch voor?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, in 2000 kon je er altijd een neukertje aan overhouden, weet niet of dat nog zo is.
mits yvonne brechtje meeneemt natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik meld me denk ik ook maar aan nu yvonne komt![]()
Nee, dat heet werk, maar dat leggen we je nog wel een keer uitquote:
Acht de kans vrij kleinquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mits yvonne brechtje meeneemt natuurlijk![]()
Nee, al tijden niet meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, in 2000 kon je er altijd een neukertje aan overhouden, weet niet of dat nog zo is.
DRIBJEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik meld me denk ik ook maar aan nu yvonne komt![]()
met Yvonne zeker.. ik sla wel een paar jaar overquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Werk, is toch iets met formuliertjes invullen en opsturen? Dat ken/kan ik welquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat heet werk, maar dat leggen we je nog wel een keer uit.
quote:
quote:
Je hebt er voor het gemak maar ff ADSL aan laten leggen?quote:
En wij, als jij die ava van je veranderdquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef paultjuhhh het volgende:
ik kom alleen als jullie lief doen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En wij, als jij die ava van je veranderd![]()
Wifi van het werk zou het moeten redden denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je hebt er voor het gemak maar ff ADSL aan laten leggen?
Zet hem gelijk in ONZ wil jequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:47 schreef yvonne het volgende:
Zo, betere TT dit
Het is jouw meeting dude, niet terugkrabbelen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef paultjuhhh het volgende:
ik kom alleen als jullie lief doen
Sinds kort hebben ze iets dat wireless heet, maar voor de details moet je maar even op twiekurs kijken, die leggen je t wel uit. Tip: geen nieuw topic openen, dat kost je een IP-ban (vraag maar aan static)quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je hebt er voor het gemak maar ff ADSL aan laten leggen?
Ja dus yvonne, boedieboe, static, laffer enz mogen niet komenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is jouw meeting dude, niet terugkrabbelen.
[speedfreaksj modus]Dan meeten we de de tafel ernaast.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja dus yvonne, boedieboe, static, laffer enz mogen niet komen![]()
Als het daar maar bij blijft danquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[speedfreaksj modus]Dan meeten we de de tafel ernaast..[/speedfreaksj modus]
Ik heb daar niet eens een accountquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sinds kort hebben ze iets dat wireless heet, maar voor de details moet je maar even op twiekurs kijken, die leggen je t wel uit. Tip: geen nieuw topic openen, dat kost je een IP-ban (vraag maar aan static)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef SunChaser het volgende:
Tip: geen nieuw topic openen, dat kost je een IP-ban (vraag maar aan static)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[speedfreaksj modus]Dan meeten we de de tafel ernaast..[/speedfreaksj modus]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja dus yvonne, boedieboe, static, laffer enz mogen niet komen![]()
Misschien is een zaterdag een beter idee? 15 of 22 april? Dan kan er een voorkeur gegeven worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vrijdag 7 april?
ik roep maar iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |