idd vooral omdat het calgary is dus, ik denk dat allrounders op de 500m in calgary beter wegkomen dan in SLCquote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Sidekick het volgende:
Ik mot hem ook niet, maar daarmee wordt het alleen maar competitiever, spannender en leuker.
Ik ben erg benieuwd wat Kramer op de korte afstanden kan doen. Die PR's zijn voor verbetering vatbaar gezien zijn kwaliteiten.

Zekers... Ik denk dat je wel twee kanttekeningen moet maken. Het seizoen heeft voor Kramer (en Verheijen) natuurlijk niet echt in het teken van de 500 en 1500 meter gestaan (alhoewel Kramer dan wel weer meedeed op de OS). Daarbij zal het onwennig voor hem zijn om met hoge snelheid over het ijs te vliegen. Een 36.5 en een tijd in de 1.45 moet wel goed mogelijk zijn. Ik ben ook wel benieuwd naar wat Tuitert neer gaat zetten!quote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Kramer op de korte afstanden kan doen. Die PR's zijn voor verbetering vatbaar gezien zijn kwaliteiten.

Jammer.quote:Friesinger niet naar WK allround
**Anni Friesinger doet over twee weken
niet mee aan de WK allround in Calgary.
De Duitse titelverdedigster twijfelde
al een tijdlang over haar deelname,maar
heeft nu besloten een vroegtijdig einde
aan haar seizoen te geven.
"De batterijen zijn helemaal leeg",zo
stelde Friesinger."Ik moet nu naar mijn
lichaam luisteren en dat zegt dat ik
het niet moet doen."

iddquote:Op zondag 5 maart 2006 15:59 schreef Arcee het volgende:
Bij de mannen Hedrick, Davis, Fabris en Kramer.
Dat wordt een prachtige strijd.
Met Hedrick als duidelijke favoriet, dat wel.

17 april wordt-ie 29.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef unstoppablemark het volgende:
hoe oud is hedrick eigenlijk? volgens mij is die al 35 ofzo lol

Ik dacht vóór de OWS ook dat ie 32-33 was. Ria blunderde vrijdag ook nog met 33 of 34quote:

Nee sinds 2002 geen WK afstanden in een Olympisch jaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:47 schreef Boogerd het volgende:
Zijn er geen WK Afstanden dit jaar?

Dat soort dingen kunnen ook gebeuren op de Spelenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Boogerd het volgende:
Ze zouden kunnen functioneren als een soort van record wedstrijden...

Niet op een laaglandbaan natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 18:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen ook gebeuren op de Spelen

idd, ik vind het leuk die vernieuwing binnen het topschaatsenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:04 schreef Remzz het volgende:
Raar trouwens, twee jaar geleden kenden we Ireen en Sven nog geeneens en nu zijn ze de topfavourieten

Renate en Carlquote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Remzz het volgende:
Idd
Moet je eens voorstellen dat we Sven en Ireen niet hadden, waren we en drie medailles misgelopen en wie waren dan onze favorieren

Ook voor onsquote:Op maandag 6 maart 2006 19:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Renta en Carl
btw is het ook heel fijn dat de Noorse dames nu weer iemand hebben
Nopes... Tenminste niet op televisie.quote:is er dit weekend btw ook nog schaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |