Generaliseer lekker een eind raakquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:11 schreef Kleintje het volgende:
KUB klinkt niet.
@ HMII, gemeentes zijn niet goed wijs. Als er instanties zijn die het niet voor elkaar hebben dan zijn die het wel.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Generaliseer lekker een eind raak
Maar ja, jullie vrouwen zijn ook allemaal kut
Da's gezelliger, dan hebben jullie allebei wat aanspraak als de dooie er ooit tussendoor komt danquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:11 schreef Kleintje het volgende:
In een vorig huis kreeg ik een milieuheffing waarbij de dooie vorige bewoner van het huis bij mij inwonend was.
zucht.... kun je daar een foto van maken zodat we je mailtje misschien in dit topic kunnen wringen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben in een zangmood zeg
het enige probleem is dat ik hier (ik ben nu bij mijn ouders) geen geluid heb
ik ben er gisteren in geslaagd iets van dvd op video te zetten
euh neequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef diedrick het volgende:
[..]
zucht.... kun je daar een foto van maken zodat we je mailtje misschien in dit topic kunnen wringen?![]()
en normaalquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
euh nee
en daarbij, ik kan op dit moment niet zingen (mijn rechteroor zit dicht en heb iets aan mijn stembanden)
Maar wat ik mij nu afvraag... Hoe krijgt iemand het voorelkaar om database gegevens van 35jaar geleden, uit een heel andere gemeente en provincie te implementeren in de centrale AS400 database waar heel Nederland in opgeslagen is. Dan gaat er wel iets heel erg fout.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nou, psychisch leed wel ja
eerst die modder maar eens ontdooien
En het lijkt me effectiever als je je opwindt over het moeten betalen van gemeentelijke belastingen terwijl de wegen niet gestrooid worden. Niet dat dat wat zal uithalen, maar het lucht iig op, en wie weet krijg je er nog uitleg over ook. Database verkutten is gewoon stom, maar ja, kan gebeuren. Je kan ook zeggen "als die database toch verkut is, dan zal dat bedrag ook wel niet kloppen. Zet het eerst maar recht, en kijk dan nogeens wat ik moet betalen. Tot die tijd betaal ik niks"
Hier is dus alles wegquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Shark.Bait het volgende:
teering...in het dorpje waar ik woon heeft de sneeuw gewoon de hele dag gelegen, niks weggesmolten ofzo.
En nu weer een dik pak erbij.
Ik heb de brief teruggestuurd en het nieuwe adres van die vrouw doorgegeven, het kerkhof.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:53 schreef HMaster-II het volgende:
@Kleintje wat heb je aan de gemeente gevraagd??? Of je die bewoner zelf weer terug moest brengen naar het Kerkhof iedere avond??Wat een prutsers.
![]()
Dat is dan best netjes...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
treinen waren nog best redelijk op tijd anders![]()
NS
Goed werk!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
eerste resultaat van mijn produktfoto van vandaag...vinden we het wat? hij moet vrijstaand zijn enzo...
[afbeelding]
een stoel...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:00 schreef Puckzzz het volgende:hallo! kunnen we ff een mening geven over mijn produktfoto?
je bent hier en daar wat vergeten weg te gummenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
eerste resultaat van mijn produktfoto van vandaag...vinden we het wat? hij moet vrijstaand zijn enzo...
[afbeelding]
Ja!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:00 schreef Puckzzz het volgende:hallo! kunnen we ff een mening geven over mijn produktfoto?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:02 schreef lostminds het volgende:
[..]
je bent hier en daar wat vergeten weg te gummen
Mooi blauwe stoelquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:00 schreef Puckzzz het volgende:hallo! kunnen we ff een mening geven over mijn produktfoto?
als jij daar met je kontje inpast...het is een kinderstoeltjequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:05 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, mag ik hem komen proefzittenDan geef ik mijn mening.
je verwacht van een foto newbie toch geen mening over hoe jij een foto moet maken???
Nou , die bus naar huis reed dus niet. Du smaar een bus naar alphen gepakt en pa lief gevraagd me op te halenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
treinen waren nog best redelijk op tijd anders![]()
NS
strakke stoelquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
Zal ik je knuffelen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:39 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Ik begin echt een soort van lief te worden.
Ben nu bijna aan het smeken...
Ik heb ff gekeken, maar dat is de algehele adviesprijs. Dus ook bij Bruna enzo...quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:51 schreef Ynske het volgende:
aaah jah
euhm sorry
zijn er nog mensen die geïnteresseerd zijn in de boeken van John Freeman?
het hardekaftgroteboek van hem ligt bij de ako in HC voor 19.95
Auteur: John Freeman
ISBN: 90 5920 181 7[/sub]
en 3 dunnere zachte kaft boeken (te weten portret, contrast en licht geloof ik) voor 14.95
Auteur: John Freeman
ISBN: 90 5920 313 5
Boekprijzen liggen vast in nederlandquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:02 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, maar dat is de algehele adviesprijs. Dus ook bij Bruna enzo...
Dus het is niet 'goedkoper'.
But tnx anyway
het werkt met cookies. Ik heb net vanaf een andere PC op mijn netwerk opnieuw gestemd, zonder problemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef Kleintje het volgende:
Toeps, mag er iedere dag gestemd worden of elk IP adres maar 1 keer?
Weet ik eigenlijk niet. Maar het lijkt er op dat je gewoon onbeperkt kan. Er is in ieder geval iemand geweest die me expres omlaag heeft zitten stemmen, want eerst was de stand nog heel anders.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef Kleintje het volgende:
Toeps, mag er iedere dag gestemd worden of elk IP adres maar 1 keer?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef Kleintje het volgende:
Oke, wie hier heeft Toeps omlaag gestemd![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef Kleintje het volgende:
Oke, wie hier heeft Toeps omlaag gestemd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |