Niet uit vorm, gewoon ongeïnteresseerd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:37 schreef BadRabbit het volgende:
Juanfran hoef ik idd ook niet meer terug te zien, dramatisch uit vorm die jongen
En je X360 dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Net kaartjes gehaald voor Ajax vs NAC
alleen mist Rosenberg die geniale passes een heel klein beetje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Rosenberg kan trouwens wel een 10 zijn zoals Bergkamp een beetje was. Eigenlijk gewoon een aanvaller die achter een balvast aanspeelpunt speelt en dan steeds bijsluit.
Ja, maar ik vind hem in de combinatie toch wel heel sterk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alleen mist Rosenberg die geniale passes een heel klein beetje.
Nee joh, nooitquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zit het met de blessures en schorsingen? Maakt Sparta een kans zondag?
Sparta maakt een goede kans op blessures zondag ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zit het met de blessures en schorsingen? Maakt Sparta een kans zondag?
Obodai zal een warm onthaal krijgen ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:42 schreef H.Flick het volgende:
Pas maar op! Dieter van Tornhout gaat het helemaal maken zondag.
En Obodai, natuurlijk! Die zint op wraak.
Was overal op, ook op die sitequote:
Wie zegt dat die er komt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Die ervaren middenvelder ben ik ook wel benieuwd naar
jij snapt hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef Kang-He het volgende:
Een 10 hoort van strafschopgebied naar strafschopgebied te lopen en spelers weg te kunnen sturen met geniale passes. Rosenberg is iemand die op het randje van buitenspel de steekpass moet ontvangen.
Zal Landzaat wel zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Die ervaren middenvelder ben ik ook wel benieuwd naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |