Want?quote:
Meestal hebben scouts het wel goed gezien hoor bij zulke jongens. Af en toe komt het voor dat de scouts verrast worden door zulke spelers.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan altijd nog groeien als hij in het 1e komt![]()
quote:Politie arresteert tientallen Ajax-supporters
Uitgegeven: 1 maart 2006 23:17
AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft woensdagavond rond 20.30 uur tussen de vijftig en zestig Ajax-supporters aangehouden die in de omgeving van het Rembrandtplein voor onrust zorgden. Daarbij raakten een vrouw en een politieagent gewond, aldus de politie. De arrestanten zijn overgebracht naar een cellencomplex.
De onrust ontstond rond 19.30 uur. De supporters pleegden diefstallen bij souvenirwinkels en andere winkels in de omgeving. De Ajax-fans zijn opgepakt voor openlijke geweldpleging en diefstal. Na de arrestaties was het weer rustig in de binnenstad.
De onrust ontstond kort voor de wedstrijd van die avond tussen Nederland en Ecuador in de Amsterdam ArenA.
Ik hoor juist altijd dat het een uitstekende speler is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Meestal hebben scouts het wel goed gezien hoor bij zulke jongens. Af en toe komt het voor dat de scouts verrast worden door zulke spelers.
Volgens Banaan waren het er maar 35 of zo, lekker subjectief weer...quote:
Tsja, wss hadden er 5 een Ajax shirtje aan en worden ze gelijk allemaal Ajacieden genoemt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens Banaan waren het er maar 35 of zo, lekker subjectief weer...
zijn geen ajax-fans.quote:
Hij is zeker geen slechte voetballer, maar een wereldtopper wordt ie niet. Kan wel de Nederlandse top bereiken en wellicht de Europese middenmoot/subtop. Van Sarpong verwacht ik wat meer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik hoor juist altijd dat het een uitstekende speler is.
Gun het hem opzich wel met AZ.quote:
Ach, liever AZ als Feyenoord.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook wel, maar AZ niet. Niet meer, that is.
Eensquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook wel, maar AZ niet. Niet meer, that is.
1992-1996quote:
Komop zeg, dit wordt niet zomaar verzonnen hoor. Er zal echt wel wat gebeurd zijn..quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:33 schreef devv05 het volgende:
Lijkt me nogal een bullshit verhaal.
Waarom zouden Ajax supporters dat in godsnaam doen? En uiteraard hadden ze allemaal Ajax shirtjes aanKom op zeg...
Terug kijken kan op: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)fiel/bb.20051214.asfquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef devv05 het volgende:
Portret van van Gaal op Nederland 1 nu bij Oog in Oog. Uiteraard met name over zijn Ajax periode, zitten paar mooie beelden bij
quote:Van de tien Ajax-fans die opgepakt zijn voor de inval in het clubhuis van ADO op 10 februari zitten er nog vijf vast.
Drie verdachten moeten langer vast blijven zitten. Justitie liet dat woensdag weten. Van de twee anderen was dat al eerder besloten. De mannen zijn uitkomstig uit Amsterdam, Bovenkarspel, Katwijk aan Zee en Diemen. Vier anderen mochten naar huis. De vijfde mocht alleen onder voorwaarden vertrekken.
Bij de inval raakten acht ADO-fans gewond. De Ajax-fans staken twee Hagenaars en sloegen anderen met knuppels. Volgens de politie stonden de Hagenaars doodsangsten uit.
quote:Uitblinker THOMAS VERMAELEN blijft rustig onder alle lof
,,Nu moet ik bevestigen''
Thomas Vermaelen maakte een schitterend debuut bij de Rode Duivels. De verdediger van Ajax, pas twintig, speelde achterin als een ervaren rot. ,,Noemt iedereen me de uitblinker? Leuk, maar dit was maar één match, he.''
Van mij mocht er gerust verder gespeeld worden'', vertelde Thomas Vermaelen in de Luxemburgse sneeuw. ,,De bal rolde wat moeilijk en de zichtbaarheid was beperkt, maar het was niet gevaarlijk.''
Begrijpelijk dat Vermaelen zijn eerste match bij de Rode Duivels graag wat langer had gezien, want hij maakte indruk op iedereen. Jan Peeters, Timmy Simons, Geert De Vlieger: ze waren allemaal lovend. Ex-ploegmaat Wesley Sonck nog het meest: ,,Schrijf maar dat ik het gezegd heb: Thomas was de beste vandaag. De beste!''
Vermaelen zelf glimlachte verrast maar voldaan. ,,Het is leuk dat te horen. Ik voelde me ook heel goed op het veld. De ploegmaats hielpen me uitstekend en dan is het plezant voetballen. Ik denk wel dat ik mijn match gespeeld heb.''
Plankenkoorts had de Antwerpenaar, die op zijn vijftiende Germinal Beerschot ruilde voor Ajax, duidelijk niet. ,,Ik had een beetje wedstrijdspanning, maar ik ben er zeker niet onderdoor gegaan.''
Vermaelen kende zelfs het Belgisch volkslied al. ,,Ik heb meegezongen, ja'', zei hij. ,,Ik had het geleerd voor het EK met de nationale ploeg onder de negentien.''
,,Ik hoop nu natuurlijk dat ik vertrokken ben bij de Rode Duivels. Dit smaakt naar meer. Ik ben pas twintig, dus ik kan nog niet aan mijn topniveau zitten. Maar ik moet nu bevestigen. Alles zal afhangen van hoe ik het doe bij Ajax. Ik moet daar mijn wedstrijden spelen, de rest volgt dan wel.''
Tot gisteren was Vermaelen voor de meeste Belgen een grote onbekende. Daar is snel verandering in gekomen. ,,Misschien zullen ze mij in Antwerpen nu ook net als in Amsterdam herkennen'', lachte hij.
van onze reporter Gunther DE VOS in Luxemburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |