schoon of vuil?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef Bolletje... het volgende:
Alle dames hier op fok,kunnen nu hun string hier deponeren, en dan kunnen de heren dit stukje stof opvragen, en deze verzamelen.
Voor alle fans van de FokBeebs...dames, gooi hier je string neer!![]()
verzoeken mogen ingediend worden.![]()
Plaats eerst maar een foto!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Oke, mijn string is hier bij deze te verkrijgen, info bij TS
ook als je ermee hebt zitten flossen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Doe maar vuil, dan hebben de heren wat om aan te snuffelen
Bangeschijterd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:50 schreef Bolletje... het volgende:
Ik denk niet dat mijn collega's hier dat erg op prijs zullen stellen
hoezo niet? ze hoeven toch niet mee op de foto?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:50 schreef Bolletje... het volgende:
Ik denk niet dat mijn collega's hier dat erg op prijs zullen stellen
Dat maken wij wel uit, ja?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:54 schreef Bolletje... het volgende:
Ik denk toch dat ik hem liever zonder mezelf post![]()
hoe weten we dan dat het jouw string is en dat je hem niet gewoon gegoogle't hebt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:54 schreef Bolletje... het volgende:
Ik denk toch dat ik hem liever zonder mezelf post![]()
Ja zeg, wie zijn topic is dit????quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat maken wij wel uit, ja? [afbeelding]
Ik schrijf mijn naam er wel opquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoe weten we dan dat het jouw string is en dat je hem niet gewoon gegoogle't hebt?
Ik kan er ook net zo goed een slotje op tieven, hoor!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:56 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja zeg, wie zijn topic is dit????![]()
Ah, toekomstige MILF...Mag ik jouw doen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
En voor de zwangere onder ons...
[afbeelding]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ( [name] => John Doe [email] => johndoe@earthlink.net [addresses] => Array ( [1] => Array ( [address] => 555 Somewhere [city] => Podunk [state] => CA [zip] => 90120 ) [2] => Array ( [address] => 333 Someother Place [city] => Podunk [state] => CA [zip] => 91103 ) ) ) |
Mag niet zomaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan er ook net zo goed een slotje op tieven, hoor! [afbeelding]
Bupatih is almachtig!! JE WEET!quote:
Ja, graag...ik ga van de zomer deltavliegen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:03 schreef stijgende_ster het volgende:
Nog vrijwilligers voor die van haar?
Die pagina bestaat niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb even overlegd gepleegd, en ik zie toch van het hele stringdump idee af.
Voor meer informatie zie teletekst pagina 382
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
Wie niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb die van pussydeluxe
Kloptquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Die was gratis als je de Pabo besteld![]()
Nu weten we dat jij ook de Pabo leestquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
KloptDit is ook mijn lievelingsslip en derhalve geschikt voor TLK
![]()
Wat is je punt?![]()
Ik kreeg em ongevraagdquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Half nederland heeft de Pabo
(En dus die string)
Zat je snor voor je ogen lieverd???quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:44 schreef Ludo het volgende:
Sorry, dat was helemaal geen post van Bolletje....
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[afbeelding]
Riep er iemand?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef Bolletje... het volgende:...dames, gooi hier je string neer!![]()
MILFquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
!
Mooi zwanger is niet lelijk!
--He bah--quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Die van mij hou ik aan... Dan kan ik in 2 delen poepen
iq is een int, dus geen '' eromheenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:07 schreef guitarist.nl het volgende:
SELECT * FROM users WHERE iq=<'80' ORDER BY iq DESC => buffer overflow
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:15 schreef Lammie het volgende:
[..]
--
Bedoel je zoiets, dit is dan wel pindakaas.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:07 schreef guitarist.nl het volgende:
SELECT * FROM users WHERE iq=<'80' ORDER BY iq DESC => buffer overflow
Mooie buik hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[afbeelding]
Ik zou ook graag de achterkant van die string willen zienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:33 schreef kluivie het volgende:
Ja klopt vindt ik ook wel eigenlijk.......en de buik en string!
met super dikke reedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:19 schreef dubidub het volgende:
Nou is het natuurlijk wachten op de foto van die Duitsert in zn string...
Sommige mensen zijn écht sick!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hij bedoelt string emil
[afbeelding]
Ik vind je best mooi maar je benen zijn een beetje bleek.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hij bedoelt string emil
[afbeelding]
En een beetje aan de dunne kantquote:Op zondag 5 maart 2006 14:38 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Ik vind je best mooi maar je benen zijn een beetje bleek.
mooie schoenenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hij bedoelt string emil
[afbeelding]
Wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
!
Mooi zwanger is niet lelijk!
Ik wacht ook met volle verwachtingquote:Op maandag 6 maart 2006 19:17 schreef Bolletje... het volgende:
Ik zit maar te wachten tot iemand met die string uit Shallow Hal aankomt
Mag ik m'n string ook deponeren?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef Bolletje... het volgende:
Alle dames hier op fok,kunnen nu hun string hier deponeren, en dan kunnen de heren dit stukje stof opvragen, en deze verzamelen.
Waar is jouwe dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:46 schreef GinzaGirl het volgende:
Er moeten wel foto;s bij staan hoor, bleh
Maak maar een eigen topic dan, daar hoef ik niet zo nodig in te kijken..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:24 schreef GinzaGirl het volgende:
Waarom is het eigenlijk alleen string?
we willen hier ook een mannenondergoedvariant van!
eerst je string posten hierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:24 schreef GinzaGirl het volgende:
Waarom is het eigenlijk alleen string?
we willen hier ook een mannenondergoedvariant van!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:50 schreef Bolletje... het volgende:
OW MY F******** GOD!!!!!
Wat een lekkere vent!!!![]()
En wat een énige aqua blauwe string!!![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef deliberator het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens foto's in het fotoboek
Gelukkig dan maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt geen tieten, dus dat boeit niet
heauxmeaux!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef Jorikjet het volgende:
ik houd hem lekker aan hoor hihi
[afbeelding]
quote:
Dat vind je wel een leuk woord of niet? Ontkenningsfase?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
topique pour heaumeux!
Negeer hem gewoonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[..]
Dat vind je wel een leuk woord of niet? Ontkenningsfase?
Bolletje!!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef Bolletje... het volgende:
Stuur maar op!quote:
in zun achteruit wel jah...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef Jorikjet het volgende:
nog maagd zeker?
Orange!!!!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Stuur maar op!
Je moet mijn auto nog wassen trouwens
Tis voor hem alleen maar een uitgangquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
in zun achteruit wel jah...
gelukkig!!!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tis voor hem alleen maar een uitgang![]()
Ik heb een auto.. Ik rij wel jou kant opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:16 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Orange!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dem, leuk je te zienmaarreh ik hoorde van B. dat ik dan naar braboland moet..nou daggut niet he , daar kom ik niet
ziet er lekker uit in dat broekie hmmmquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef Jorikjet het volgende:
ik houd hem lekker aan hoor hihi
[afbeelding]
Nou t emmertje en t sopje staat klaar hoor, zou het er na al die jaren dan toch van komen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik heb een auto.. Ik rij wel jou kant op![]()
Kan ik hem meteen ophalen en kun je mijn auto wassen..
Leuk om je weer te zien ja![]()
Als we een datum prikken komt het er nog van ja...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nou t emmertje en t sopje staat klaar hoor, zou het er na al die jaren dan toch van komen?![]()
Die is echt zo fucky grappig, kan er echt elke keer weer om lachenquote:
Wil je het uitleggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:34 schreef synthesix het volgende:
[..]
Die is echt zo fucky grappig, kan er echt elke keer weer om lachen![]()
Nee serieus (beetje nerdy of niet)
Mijn java leraar gebruikt 'm als achtergrond voor zijn presentatiesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:34 schreef synthesix het volgende:
[..]
Die is echt zo fucky grappig, kan er echt elke keer weer om lachen![]()
Nee serieus (beetje nerdy of niet)
Jaaaaaaaaaaaaaa je krijgt een babyquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[afbeelding]
Denk niet dat ik dat kan als je geen verstand van programmeren hebt.quote:
Weet jij veel wat Wendy draagtquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef GinzaGirl het volgende:
Nou wat stom :S
het katje staat er niet eens op
en dat heeft niks met strings te maken
Ow ja das waar.. Ik zal mijn Bob de Houwer avonturen een eigen plekje gevenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef GinzaGirl het volgende:
Nou wat stom :S
het katje staat er niet eens op
en dat heeft niks met strings te maken
Bedankt voor de uitleg, nu snap ik hemquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef synthesix het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat kan als je geen verstand van programmeren hebt.
Maarja
* synthesix zal een poging wagen
getStringfromObject() is een onderdeel van de programmertaal java, dit kan je gebruiken om een bepaalde ding in onleesbare computertaal te converteren naar een leesbare zin.
Niet echt heel waarheidsgetrouw maar misschien wel begrijpelijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |