Tantalus kwelling sloeg op het lange wachten op de Locke-aflevering. Echt niet fijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:07 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Mwoah, Locke vind ik nog wel okay, ik zie eerder op tegen de aankomende Sun/Jin-aflevering.
Schrijvers zeiden halverwege S1 dat het 8 seizoenen zou kunnen durenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:15 schreef Jump het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Vier seizoenen zou het maximum mogen zijn voor mij. Anders gaat het zo zwaar uitgerokken en vervelend worden.
Het is geen politieserie die je 8 jaar kan laten lopen ofzo.
Ik wou ze juist aanpassenquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef Molluck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens de lijst die ik gevonden heb, de eerste 3 komen van ABC zelf en zijn dus zeker, de laatste 2 kunnen nog veranderd worden, maar zijn zo goed als zeker.
01 maart - 2.15 "Maternity Leave"
08 maart - 1.12 "Whatever the Case May Be"
15 maart - 1.06 "House of the Rising Sun"
22 maart - 2.16 "The Whole Truth"
29 maart - 2.17 "Lockdown"
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef Symer het volgende:
[..]Dat zijn titels van s1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens de lijst die ik gevonden heb, de eerste 3 komen van ABC zelf en zijn dus zeker, de laatste 2 kunnen nog veranderd worden, maar zijn zo goed als zeker.
01 maart - 2.15 "Maternity Leave"
08 maart - 1.12 "Whatever the Case May Be"
15 maart - 1.06 "House of the Rising Sun"
22 maart - 2.16 "The Whole Truth"
29 maart - 2.17 "Lockdown"
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Het staat er ook voor, ze gaan dus gewoon 2 weken herhaling uitzendenquote:
Als het nog steeds spannend en boeiend is hoor je mij niet klagen... Zolang het maar niet richting een soap gaat vind ik alles goed!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:15 schreef Jump het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Vier seizoenen zou het maximum mogen zijn voor mij. Anders gaat het zo zwaar uitgerokken en vervelend worden.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Molluck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTFquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Het staat er ook voor, ze gaan dus gewoon 2 weken herhaling uitzenden
Hoe lang duurde de zomerstop van 24 dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:19 schreef TC03 het volgende:
Grappig, 24 krijgt a.s. dinsdag dan zelfs een dubbelaflevering: aflevering 11 en 12 worden dan uitgezonden. Dan in die twee weken 13 en 14 en ze zijn bij aflevering 15. Morgen wordt bij Lost aflevering 15 uitgezonden, waardoor 24 over twee weken slechts één aflevering achterloopt op Lost.
Leuk detail: 24 begon half januari, Lost in september.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:03 schreef Symer het volgende:
[..]Wat mij betreft hoeft dit niet tussen spoilertags, hier hebben we het al over gehad. De makers hebben zelf in een podcast verteld dat er 6 hatches/bunkers/faciliteiten (of hoe je het ook wil noemen) zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Powered by Janetje®
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:03 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een echte spoiler, pas op dus!
-
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef splendor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een echte spoiler, pas op dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef splendor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een echte spoiler, pas op dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weisst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron...
Och, het zou alleen maar kunnen betekenen dat Henry heel misschien wel de waarheid vertelde.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:42 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Och, het zou alleen maar kunnen betekenen dat Henry heel misschien wel de waarheid vertelde.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:44 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je gelijk in. Toch werd het tot een paar dagen geleden (Lost tijd) nog gebruikt, gezien het kostuum.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:09 schreef TC03 het volgende:
Hals over kop? Zo hals over de kop dat ze nog wel tijd hebben gehad alle kamers leeg te ruimen en alle voorraden mee te nemen?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:44 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
De code wordt ingevoerd in Swan station, Arrow is de bunker die de tailies vonden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:05 schreef Symer het volgende:
Zeer aardige ep, alhoewel ik dat biechten van Mr. Eko maar vreemd vond.
Caduceus bleek hals over kop te zijn verlaten, gezien het kostuum dat Zeke een paar dagen geleden nog aan had. Zou dat iets te maken hebben met het bijna misgaan van het invoeren van de code in Arrow?
Heb je een linkje, ik zie hem nog niet op de promosite staan namelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:23 schreef Symer het volgende:
Ik was van plan de promo dit keer niet te gaan kijken, maar ik heb toch maar gedaan.
Locke gaat de goeie kant op![]()
http://www.lostlinks.net/promo2.htmquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je een linkje, ik zie hem nog niet op de promosite staan namelijk.
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
Matig? Hoe kan je dat nou zeggen als er allerlei antwoorden zijn gegeven.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder erg gave aflevering weer. Ze worden steeds beter en beter. En het verhaal sloeg goed terug op de Claire aflevering van seizoen 1. Die waarschuwing van die helderziende dat ze het kind zelf moet opvoeden en de droom in het begin waarin Locke zei: "He was your responsibility, but you gave him away. Everyone pays the price now," werden verduidelijkt.
Ben benieuwd of ze binnenkort nog een keer met wat meer mensen die nieuwe hatch gaat uitchecken. Hij leek mij groter dan die drie kamertjes die ze onderzochten dit keer.
Die dochter van Rousseau zag er trouwens erg goed uit. En die shrink ziet er ook best goed uit.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lonewolf2003 op 02-03-2006 15:59:21 ]
Over de shrink gesproken, wanneer komt er eigenlijk een aflevering over Libby?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die dochter van Rousseau zag er trouwens erg goed uit. En die shrink ziet er ook best goed uit.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
ThanksAna lucia wordt niet uit de serie geschreven, dat gerucht is door de makers ontkracht. Volgens mij via de podcast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel klote dat we nu 2 weken moeten wachten..![]()
En stom dat ze die "escape hatch" niet verder onderzochten in de nieuwe bunker, en de andere lockers..-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |