"See another man lying" misschien?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef Jump het volgende:
Ja, ik heb deze gewoon gekopiėerd
Ik ga straks die figuurtjes aanpassen, wat mote de TT worden?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb even snel wat in elkaar gegooid als header voor de OP, hope u like it
[afbeelding]
Als Jump hem even via imageupload van FOK! in categorie crew-crap kan gooien dan raken we hem ook niet meer kwijt
lijkt te kloppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Molluck het volgende:
Even een reactie op het vorige topic, al ging dat over de Nederlandse uitzending, in mijn gids staat dat ze vrijdag weer bij deel 1 van seizoen 2 beginnen hoor.
Ik denk dat ik de aflevering van vandaag/morgen maar ga bewaren...quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mja morgen Lost, en dan weer drie weken niks
Ik ben maar aan Prison Break begonnen
Goed gedaan, thanks!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb even snel wat in elkaar gegooid als header voor de OP, hope u like it
[afbeelding]
Als Jump hem even via imageupload van FOK! in categorie crew-crap kan gooien dan raken we hem ook niet meer kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Volgens een aantal bronnen zit tussen 2x16 The Whole Truth en 2x17 Lockdown ook nog eens drie weken, de laatstgenoemde uit te zenden op 12 april. En dat voor een Locke-aflevering, een Tantalus kwelling.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:15 schreef Darklight het volgende:
Morgen weer
Maar waarom zitten er weer 3 weken tussen tot de volgende aflevering?
Ze hebben iig al tot aflevering 20 geschreven, waar ze met de opnames zijn weet ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef Molluck het volgende:
Ik vraag me af hoe ver ze met opnemen zijn. Het lijkt me niet dat die aflevering van vanavond de allerlaatste is die tot nu toe op de plank ligt, maar ik ben wel benieuwd hoeveel er al opgenomen is en vooral hoeveel er al uitgedacht is.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef Molluck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef Molluck het volgende:
Ik vraag me af hoe ver ze met opnemen zijn. Het lijkt me niet dat die aflevering van vanavond de allerlaatste is die tot nu toe op de plank ligt, maar ik ben wel benieuwd hoeveel er al opgenomen is en vooral hoeveel er al uitgedacht is.Elk seizoen een nieuwe hatchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze hebben iig al tot aflevering 20 geschreven, waar ze met de opnames zijn weet ik niet.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Jump: ik mag hopen dat het wat sneller gaat!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
Mwoah, Locke vind ik nog wel okay, ik zie eerder op tegen de aankomende Sun/Jin-aflevering.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:27 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens een aantal bronnen zit tussen 2x16 The Whole Truth en 2x17 Lockdown ook nog eens drie weken, de laatstgenoemde uit te zenden op 12 april. En dat voor een Locke-aflevering, een Tantalus kwelling.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.![]()
Die van morgen is een sun jin aflevering?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:07 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Mwoah, Locke vind ik nog wel okay, ik zie eerder op tegen de aankomende Sun/Jin-aflevering.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ja, ik ook hoor. Vier seizoenen zou het maximum mogen zijn voor mij. Anders gaat het zo zwaar uitgerokken en vervelend worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
edit: Jump: ik mag hopen dat het wat sneller gaat!
Het is geen politieserie die je 8 jaar kan laten lopen ofzo.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Neen, deze gaat over Claire.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die van morgen is een sun jin aflevering?"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |