SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij bedoeld dat ze dikke tieten heeft...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent heel erg slechtziend he? Of anorexia-patiënt?
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:47 schreef dapluiz het volgende:
Eigenlijk kunnen we een beetje stoppen met nadenken wat de nummers zijn, aangezienWaar haal je dat dan vandaan? Bah dat vind ik dan weer jammer hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand die over Walt denkt? Michael heeft toch met hem gechat? Gaat ie op zoek naar hem... Niks meer van gehoord![]()
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.... Heeft iemand trouwens nog een duidelijke link waar precies en duidelijk word uitgelegd wat die Dharma Foundation nou is? En wie die Hanso knakker is et?![]()
gilmore girls doet het ook, bij veronica mars en bij alias deden ze het ook altijd. is wel gebruikelijk met de sweeps enzo waarin reclame prijzen bedongen worden...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:05 schreef Molluck het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom dat is? Want bij 24 en andere series hebben ze gewoon één lange winterstop en dan een reeks afleveringen. Lost is de enige serie die het zo doet, de verleiding is te groot om niet te kijken, maar echt fijn vind ik het ook niet.
Dat is juist de bedoeling van cliffhangers. Dat je de volgende aflevering weer kijkt, en daarna weer enz.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:14 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.... Heeft iemand trouwens nog een duidelijke link waar precies en duidelijk word uitgelegd wat die Dharma Foundation nou is? En wie die Hanso knakker is et?![]()
Zoals Kwakveense zegt: sweeps. Tijdens de sweeps periode in mei willen ze elke week een nieuwe aflevering hebben. Dan hou je nog 4 afleveringen over om tussen nu en mei uit te zenden (dat zijn 8 weken), dus krijg je onvermijdelijk pauzes. Vorige week was er geen aflevering vanwege de olympische spelen trouwens.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:05 schreef Molluck het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom dat is? Want bij 24 en andere series hebben ze gewoon één lange winterstop en dan een reeks afleveringen. Lost is de enige serie die het zo doet, de verleiding is te groot om niet te kijken, maar echt fijn vind ik het ook niet.
De uitleg over Dharma is maar één keer gegeven in de serie, dus meer dan de tekst uit die aflevering weten we niet:quote:Op zondag 5 maart 2006 18:14 schreef vannilesoep het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een duidelijke link waar precies en duidelijk word uitgelegd wat die Dharma Foundation nou is? En wie die Hanso knakker is et?![]()
Edit: We hebben dit topic trouwens in 5 dagen vol geschreven! Een nieuw record.quote:The Dharma Initiative was created in 1970, and it is the brainchild of Gerald and Karen DeGroot -- two doctoral candidates at the University of Michigan. Following in the footsteps of visionaries such as B.F. Skinner [there is a jump cut/splice here] imagined a large scale communal research compound where scientists and free thinkers from around the globe could pursue research in meteorology, psychology, parapsychology, zoology, electromagnetism, and utopian social [splice] Danish industrialist and munitions magnate Alvar Hanso whose financial backing made their dream of a multi-purpose social science research facility a reality.
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:14 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan vandaan? Bah dat vind ik dan weer jammer heh
Niemand die over Walt denkt? Michael heeft toch met hem gechat? Gaat ie op zoek naar hem... Niks meer van gehoord![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Zoals je leest, dat heb ik uit de podcast, waarin ze het ook hadden overquote:Op zondag 5 maart 2006 18:14 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan vandaan? Bah dat vind ik dan weer jammer heh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar er zijn wel heel veel theorien en easter eggs enzo. Maar ik zou graag een duidelijk overzicht hebben.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling van cliffhangers. Dat je de volgende aflevering weer kijkt, en daarna weer enz.
Dank^^ Nodig tijd voor een nieuwe, kverveel me nu toch zal der 1 maken ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef crossover het volgende:
vannilesoep, voor mij is het net zo vaag. Maar ik vrees dat we pas achter de antwoorden komen wanneer we alle afleveringen hebben gezien
Gave avatar btw
omdat er zoveel zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 20:47 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Mja ik lees overal gigantische theorieen enzo maar wat ik niet snap is dat... nee ik snap der gewoon geen hol van![]()
Nee, The Dharma Initiative is opgericht door de wetenschappers Gerald en Karen DeGroot. Het doel was om wetenschappers van over de hele wereld op één plek onderzoek te laten doen op 6 wetenschappelijke gebieden (of het eiland die plek is is nog niet helemaal duidelijk). Net zoiets als CERN in Zwitserland.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:20 schreef vannilesoep het volgende:
Er is één on andere organisatie "The Dharma Foundation" opgericht door ene Hanso..
Er zijn blijkbaar verschillende logo's voor elke dochteronderneming van Dharma. Eéntje met een pijl voor de bevoorrading en één met het medisch symbol voor het ziekenhuisje bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:20 schreef vannilesoep het volgende:
En er waren wat dingen met die logo's? die zwaan enzo... huhAls ik dingen probeer te verklaren snap ik er helemáál niks meer van
![]()
Hee, die was me nog niet opgevallen!quote:
Dat logo op de haai was een foutje en zou er niet opgezeten mogen hebben. Op lost.cubit.net las ik ook dat er mogeliijk DHARMA opstaat in het midden.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hee, die was me nog niet opgevallen!
Ook hier is niet te lezen wat er in dat logo staat, maar het lijkt wel heel veel op dat logo op die haai.
En vanillesoep: ik denk dat alle 6 de stations zich op het eiland bevinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |