abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35736403
Eigenlijk kunnen we een beetje stoppen met nadenken wat de nummers zijn, aangezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_35737561
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:59 schreef Chen het volgende:

[..]

Beetje dikkig is ze....
Jij bent heel erg slechtziend he? Of anorexia-patiënt?
pi_35739148
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jij bent heel erg slechtziend he? Of anorexia-patiënt?
Hij bedoeld dat ze dikke tieten heeft...
  zondag 5 maart 2006 @ 17:03:05 #279
24619 Mr._T-Rex
AutoFreak
pi_35745612
Ik begin me ondertussen echt gruwelijk te ergeren aan steeds 2 weken nix, rot anders ff lekker op met je serie
Ik vind het ook al niet zo spannend meer dat ik het meteen MOET zien alss er weer 1tje uit is. Ga maar eens een paar maanden wachten ofzo en dan kijk ik meteen een aantal afl. achter elkaar. Irritante lui met hun herhalingen
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  zondag 5 maart 2006 @ 17:05:00 #280
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35745688
Weet iemand eigenlijk waarom dat is? Want bij 24 en andere series hebben ze gewoon één lange winterstop en dan een reeks afleveringen. Lost is de enige serie die het zo doet, de verleiding is te groot om niet te kijken, maar echt fijn vind ik het ook niet.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_35747976
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:47 schreef dapluiz het volgende:
Eigenlijk kunnen we een beetje stoppen met nadenken wat de nummers zijn, aangezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar haal je dat dan vandaan? Bah dat vind ik dan weer jammer heh
Niemand die over Walt denkt? Michael heeft toch met hem gechat? Gaat ie op zoek naar hem... Niks meer van gehoord

Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.... Heeft iemand trouwens nog een duidelijke link waar precies en duidelijk word uitgelegd wat die Dharma Foundation nou is? En wie die Hanso knakker is et?
  zondag 5 maart 2006 @ 18:48:12 #282
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35748816
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:05 schreef Molluck het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom dat is? Want bij 24 en andere series hebben ze gewoon één lange winterstop en dan een reeks afleveringen. Lost is de enige serie die het zo doet, de verleiding is te groot om niet te kijken, maar echt fijn vind ik het ook niet.
gilmore girls doet het ook, bij veronica mars en bij alias deden ze het ook altijd. is wel gebruikelijk met de sweeps enzo waarin reclame prijzen bedongen worden...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_35749303
quote:
Op zondag 5 maart 2006 18:14 schreef vannilesoep het volgende:

[..]

Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.... Heeft iemand trouwens nog een duidelijke link waar precies en duidelijk word uitgelegd wat die Dharma Foundation nou is? En wie die Hanso knakker is et?
Dat is juist de bedoeling van cliffhangers. Dat je de volgende aflevering weer kijkt, en daarna weer enz.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_35749647
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:05 schreef Molluck het volgende:
Zoals Kwakveense zegt: sweeps. Tijdens de sweeps periode in mei willen ze elke week een nieuwe aflevering hebben. Dan hou je nog 4 afleveringen over om tussen nu en mei uit te zenden (dat zijn 8 weken), dus krijg je onvermijdelijk pauzes. Vorige week was er geen aflevering vanwege de olympische spelen trouwens.

En er zijn veel meer series waarin ze pauzes nemen: Invasion, Surface, Supernatural, Whose Line, The Office, Family Guy en American Dad, My Name is Earl, en ga zo maar door.
Die series hebben echter meer op zichzelf staande alfeveringen, Lost vertelt een lineair verhaal, daarom merk je het meer.

Iemand vroeg hier laatst hoe ver ze nu zijn met opnemen, ik las net toevallig dat ze op dit moment aflevering 18 aan het filmen zijn.
quote:
Heeft iemand trouwens nog een duidelijke link waar precies en duidelijk word uitgelegd wat die Dharma Foundation nou is? En wie die Hanso knakker is et?
De uitleg over Dharma is maar één keer gegeven in de serie, dus meer dan de tekst uit die aflevering weten we niet:
quote:
The Dharma Initiative was created in 1970, and it is the brainchild of Gerald and Karen DeGroot -- two doctoral candidates at the University of Michigan. Following in the footsteps of visionaries such as B.F. Skinner [there is a jump cut/splice here] imagined a large scale communal research compound where scientists and free thinkers from around the globe could pursue research in meteorology, psychology, parapsychology, zoology, electromagnetism, and utopian social [splice] Danish industrialist and munitions magnate Alvar Hanso whose financial backing made their dream of a multi-purpose social science research facility a reality.
Edit: We hebben dit topic trouwens in 5 dagen vol geschreven! Een nieuw record.

[ Bericht 0% gewijzigd door Symer op 05-03-2006 19:26:25 ]
  Lieve Belg zondag 5 maart 2006 @ 19:25:28 #285
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_35749868
quote:

[..]

Niemand die over Walt denkt? Michael heeft toch met hem gechat? Gaat ie op zoek naar hem... Niks meer van gehoord

SPOILER
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_35750179
Zullen we dan nog maar ff posten om 'm vol te krijgen?
En wat voor titel doen we in de openingspost?
misschien gewoon : "Dude" ?
pi_35750332
"I found a new pair of glasses"

<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_35750407
quote:

[..]

Zoals je leest, dat heb ik uit de podcast, waarin ze het ook hadden over
SPOILER
pi_35751659
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:05 schreef crossover het volgende:

[..]

Dat is juist de bedoeling van cliffhangers. Dat je de volgende aflevering weer kijkt, en daarna weer enz.
Ja maar er zijn wel heel veel theorien en easter eggs enzo. Maar ik zou graag een duidelijk overzicht hebben.
Wat ik nu weet is:

Er is één on andere organisatie "The Dharma Foundation" opgericht door ene Hanso..
Er zijn 6 stations? en 6 van die verschijnselen waar ze zich op richten (parapsygologie, magnetology etc?)
1 (of allemaal? ik snap der niks meer van ) zit er op het eiland
iets met een "De Groot" ofzo...

En er waren wat dingen met die logo's? die zwaan enzo... huh Als ik dingen probeer te verklaren snap ik er helemáál niks meer van
  zondag 5 maart 2006 @ 20:26:56 #290
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_35751863
Hoelang moeten we dit keer wachten ?

[edit]
3/22/2006

crap 2 weken .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_35752527
vannilesoep, voor mij is het net zo vaag. Maar ik vrees dat we pas achter de antwoorden komen wanneer we alle afleveringen hebben gezien
Gave avatar btw
pi_35752634
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef crossover het volgende:
vannilesoep, voor mij is het net zo vaag. Maar ik vrees dat we pas achter de antwoorden komen wanneer we alle afleveringen hebben gezien
Gave avatar btw
Dank^^ Nodig tijd voor een nieuwe, kverveel me nu toch zal der 1 maken ofzo

Mja ik lees overal gigantische theorieen enzo maar wat ik niet snap is dat... nee ik snap der gewoon geen hol van
pi_35753182
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:47 schreef vannilesoep het volgende:

[..]
Mja ik lees overal gigantische theorieen enzo maar wat ik niet snap is dat... nee ik snap der gewoon geen hol van
omdat er zoveel zijn
dan raakt iedereen in verwarring
pi_35754683
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:20 schreef vannilesoep het volgende:

Er is één on andere organisatie "The Dharma Foundation" opgericht door ene Hanso..
Nee, The Dharma Initiative is opgericht door de wetenschappers Gerald en Karen DeGroot. Het doel was om wetenschappers van over de hele wereld op één plek onderzoek te laten doen op 6 wetenschappelijke gebieden (of het eiland die plek is is nog niet helemaal duidelijk). Net zoiets als CERN in Zwitserland.

Alvar Hanso is de baas van The Hanso Foundation en is niets meer dan de geldschieter van het project (voor zover we nu weten).
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:20 schreef vannilesoep het volgende:
En er waren wat dingen met die logo's? die zwaan enzo... huh Als ik dingen probeer te verklaren snap ik er helemáál niks meer van
Er zijn blijkbaar verschillende logo's voor elke dochteronderneming van Dharma. Eéntje met een pijl voor de bevoorrading en één met het medisch symbol voor het ziekenhuisje bijvoorbeeld.
Waar die logo's voor staan en of ze betekenis hebben wordt druk over gespeculeerd.
  Lieve Belg zondag 5 maart 2006 @ 21:48:57 #295
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_35755233
Vergeet dit logo niet:

pi_35755356
Maar op het eiland zit dus "Station 3"? En bij dat station horen die ziekenboeg, de hatch met numbers etc?
En de anderen stations zitten op andere plaatsen in de wereld?
Maar als er meerdere hatches op het eiland zijn die met elkaar verbonden zijn, dan weten the others toch ook dat de survivers in dat eerste hatchje zitten? ofzo..?
  zondag 5 maart 2006 @ 21:54:00 #297
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35755467
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Jump het volgende:
Vergeet dit logo niet:

[afbeelding]
Hee, die was me nog niet opgevallen!
Ook hier is niet te lezen wat er in dat logo staat, maar het lijkt wel heel veel op dat logo op die haai.

En vanillesoep: ik denk dat alle 6 de stations zich op het eiland bevinden.
pi_35755581
Maar dan zouden er toch veel meer mensen van the dharma found. op dat eiland moeten zitten? Om die stations te bemanne>
  zondag 5 maart 2006 @ 21:58:09 #299
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35755644
De Swan Station was bemand, die 'Caduceus' Station was ook bemand totdat ze alles ontruimd hebben nadat Claire was ontsnapt, die Sagitta was verlaten ja, maar wie weet voor hoe lang?
  Lieve Belg zondag 5 maart 2006 @ 22:02:34 #300
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_35755851
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:54 schreef Molluck het volgende:

[..]

Hee, die was me nog niet opgevallen!
Ook hier is niet te lezen wat er in dat logo staat, maar het lijkt wel heel veel op dat logo op die haai.

En vanillesoep: ik denk dat alle 6 de stations zich op het eiland bevinden.
Dat logo op de haai was een foutje en zou er niet opgezeten mogen hebben. Op lost.cubit.net las ik ook dat er mogeliijk DHARMA opstaat in het midden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')