Hoe kunnen mensen zo onaardig en wreed zijn om een topic overtake te doen!??! Ik snap echt niet wat die mensen bezieltquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:49 schreef buzzer het volgende:
sommigen maken er een sport van, maar dat topic ontspoorde al direkt na de OP, en heeft het dus weinig zin om dat op te rimen. Tonks mag het van mij opnieuw proberen, no problem.
Iets wat jou ook niet vreemd isquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
verkapt-ik-heb-aandacht-nodig-dus-open-ik-een-topic-topic.
Sjit, je hebt me doorquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
verkapt-ik-heb-aandacht-nodig-dus-open-ik-een-topic-topic.
quote:
Je patat is klaar hoor!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is dit een poging tot overtake of rellen?
Je kunt ook een topic openen, maar dan vervuil je Fok! nog erger, dus dan maar gewoon een kuttopic overnemenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen zo onaardig en wreed zijn om een topic overtake te doen!??! Ik snap echt niet wat die mensen bezielt![]()
Yup, dit is het resultaat:quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:05 schreef Gizmo112 het volgende:
Heb je er iets speciaals van gemaakt ?
Vraag maar aan ananas als ie ze alledrie op heeft!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Gizmo112 het volgende:
Ziet er lekker uit, wat is de verassing ?
Volgens mij is Ananas druk aan het eten!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:24 schreef Gizmo112 het volgende:
Ananas, als je ze alledrie op hebt, wat is de verassing ?
ZEG! Wat is dit voor topic overtakequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:26 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Volgens mij is Ananas druk aan het eten!
Is geen overtake... Gaan gewoon verder waar we gebleven zijn toen het vorige topic (Zie OP) gesloten werd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |