Maar dit keer met fatsoenlijke OPquote:
Wat is een manwijf dan wel volgens jou?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Rosbief het volgende:
Nr. 1 is een mongooltje en nr. 2 een masker, weinig manswijf aan.
Ien Dalesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie is dat ook alweer?
Jij bent cker zo'n manwijf of niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Borkydude het volgende:
Vraag jezelf eerst eens af of je je vader zou neuken als hij een manwijf was voordat je dit topic opent.![]()
Boris Dittrich.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie is dat ook alweer?
Dat bedoel ik, als ze zich nou vrouwelijk zouden gedragen/kleden zouden het misschien geen manwijven zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef 1299 het volgende:
Manwijven zijn een partij lelijk zeg. Ik ken dr ook zo'n eentje, maar die heeft het ook alleen maar over auto's werk en voetbal. Dat is best eng
Een fors, bazig en ruw type, soort van kenauquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Wat is een manwijf dan wel volgens jou?
Ja, toen ik nog een kleine Tjeerd was, dacht ik dat Ien een man was, al vond ik Ien wel een vrouwennaamquote:
Ohh,., dat spijt me voor jequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb ooit soortvan seks gehad met een meisje die later manwijf is geworden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Wat is een manwijf dan wel volgens jou?
Mag dat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:00 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ohh,., dat spijt me voor je
Wil je erover praten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |