Even een serieuze waarschuwing!! Bij meerdere van de bovengenoemde "methodes" kan Blauwzuurgas vrijkomen!!!!!! (Werd/wordt ook gebruikt als --> zenuwgas <-- )quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef STORMSEEKER het volgende:
Oh en misschien doe je er goed aan de rook niet in te ademen
Die link zegt nochtans niets over de hierboven beschreven mengsels.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
zonder gein bovenstaande posts -is serieus!!!- google!!! maar...![]()
![]()
http://www.nederlandtegenterrorisme.nl/wat_u_zelf_kunt_doenquote:Bent u winkelier en koopt een klant een grote hoeveelheid artikelen die u in verband kunt brengen met een aanslag, zoals kunstmest of waterstofperoxide? Bel dan de politie.
Magnesiumpoeder kan je wel halen bij sport-speciaalzaken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:59 schreef STORMSEEKER het volgende:
Heeft iemand trouwens ENIG IDEE hoe ik aan redelijke hoeveelheden (1 a 2 kilo oid) ijzerroest en alumiumpoeder kan komen.
Oh, EN magnesiumlint/poeder?!?
Ik zou zo blij zijn als een kind. Ik zoek al tijden en zou niet weten waar je het kunt kopen.
PLEASE!!
Er gaat iemand thermiet makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:59 schreef STORMSEEKER het volgende:
Heeft iemand trouwens ENIG IDEE hoe ik aan redelijke hoeveelheden (1 a 2 kilo oid) ijzerroest en alumiumpoeder kan komen.
Ik zou zo blij zijn als een kind. Ik zoek al tijden en zou niet weten waar je het kunt kopen.
PLEASE!!
Dat is magnesiumoxide.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:21 schreef Skv het volgende:
Magnesiumpoeder kan je wel halen bij sport-speciaalzaken.
caveman rocketery zie mijn postquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:59 schreef STORMSEEKER het volgende:
PLEASE!!
KClO3 met andere stoffen mengen is ook geen goed ideequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:10 schreef STORMSEEKER het volgende:
En ik lees zojuist dat KClO3 met zwavel mengen geen goed idee is.
Niet doen dus.
Magnesiumlint is niet echt noodzakelijk om een thermiet mengsel aan te steken. Een mengsel dat heet genoeg brandt is voldoende. (glycerine met KMnO4 zou spontaan ontbranden en heet genoeg zijn.)quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:29 schreef STORMSEEKER het volgende:
Magnesium ja? Zeker weten dat het geen Magnesiumoxide is? (dat witte spul dat sporters gebruiken om handen ruw te maken)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |