Stuur ens wat op...quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:59 schreef WinkelKar het volgende:
nog maar een keer mijn foto dan
[afbeelding]
Landgraaf
Als je het vorige topic een beetje doorgelezen heb kun je zien dat ik in Malden zit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:56 schreef N.icka het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om even er bij te zetten waar hier is![]()
ik zie de bui volgens mij aankomen over het Noordzeekanaal, alle windmolens zijn al wegquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:44 schreef Lariekoek het volgende:
Complete sneeuwstorm nu in IJmuiden maar er blijft niks liggen
Het is mooi weer in adam , k zou gewoon een terrasje gaan pakken als ik jou wasquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:07 schreef I_PANDA_I het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het weer in Amsterdam er voor staat?
* I_PANDA_I had plannen om naar Amsterdam te gaan,... maar dan moet het weer er wel naar zijn.
nou, het is hier opgehouden met zachtjes sneeuwenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:07 schreef I_PANDA_I het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het weer in Amsterdam er voor staat?
* I_PANDA_I had plannen om naar Amsterdam te gaan,... maar dan moet het weer er wel naar zijn.
Standaard zaken in dit topic om je verblijfplaat even te melden. Van profiel-klikken wordt je ook een beetje geïrriteerd. Zeker als de topics zo hard gaan als nu.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:04 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik zie vaker dat mensen vragen waar "hier" is. De meeste mensen die geen plaatsnaam noemen hebben dat in hun profiel staan. Ook word je zo vaak gevraagd waar dat je er een beetje moe van kunt worden....
Daar ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het begint hier te sneeuwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |