Ja ik stel me vaak de verbaasde gezichten voor als ik m'n rijbewijs dan fftjes op de bar gooi, niemand weet dat ik maandag op moet, dus kan ff een paar geintjes uithalen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:32 schreef rena het volgende:
Ik ook, ik mag dinsdag pas weer![]()
Ik droomde vannacht dat ik mijn rijbewijs al had en rondscheurde, wat was dat rot wakker worden als je beseft dat het niet zo is![]()
Heb ik ook wel eens idd.. Maarja dan word je weer wakker daarna hé.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:32 schreef rena het volgende:
Ik ook, ik mag dinsdag pas weer![]()
Ik droomde vannacht dat ik mijn rijbewijs al had en rondscheurde, wat was dat rot wakker worden als je beseft dat het niet zo is![]()
thnx, het heeft lang genoeg geduurd idd, nou wordt het wel es tijd, dus hoop echt dat ik in 1 keer slaagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:51 schreef crossover het volgende:
En Sylvana, succes alvast voor volgende week
(ik kan me nog herinneren dat het jou allemaal niet meezat)
hier in Nijkerk wel iigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:04 schreef Repeat het volgende:
Ik ga zo weer ff een stuk rijden
Is het nog glad?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:04 schreef Repeat het volgende:
Ik ga zo weer ff een stuk rijden
Is het nog glad?
En in Leeuwarden zelf ook!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:07 schreef Devilnl het volgende:
hier vlak bij Leeuwarden schijnt de zon en alle sneeuw is zogoed als weg *QQ*
Heb ik ook wel eens, dan MOET ik gewoon mn voet anders op dat pedaal zetten of m laten schieten.. en dat laatste is niet zo'n goed ideequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:09 schreef Devilnl het volgende:
ik kan daar echt niet over. om de poot zolang op de koppeling te houden, ophet laatst gaat me voet zenuwachtig doen, net of sta ik op de zenuw..
majah zal hopelijk niet vaak in de file staan
(hmm automaat any1?)
Lol, ja, dat zou ik ook wel een goed idee vindenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:29 schreef Robin__ het volgende:
Beter dat ze alle files gewoon ff oplossen voor ik slaag
Goed bezig!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:00 schreef its_me_ het volgende:
Vandaag een theoriecursus gedaan, morgen nog het een en ander leren en maandag het examen! Ik heb er alle vertrouwen in
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:50 schreef Nuna het volgende:
Jaa,mijn ouders hebben een tweede auto gekocht
Een ford Ka, dus als ik mijn rijbewijs heb dan mag ik daar ook in scheuren!
Hebben wij ook idd.. Alleen woon ik niet meer thuis dus het zit er in dat ik gewoon 1 van die 2 auto's mee mag naar Lwd..quote:Op zondag 5 maart 2006 14:04 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nu is het qua auto's dan 2 op 3Mijn broertje mag toch nog niet rijden
hehe bij ons ook. Zal wel niet vaak in me vaders auto rijden, aangezien hij die vaak mee neemt naar zijn werk. Echter mijn moeder gaat vaak met mijn vader meequote:Op zondag 5 maart 2006 14:04 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nu is het qua auto's dan 2 op 3Mijn broertje mag toch nog niet rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |