Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:22 schreef reul_lb het volgende:
WoeiIk heb een roze papiertje op mijn bureau liggen en damn, wat voelt dat goed
Ja, eerste keer. De maneuvers moet ik niet meer doen (weet niet hoe dat in Nederland gaat, hier moet je voor je op de weg mag eerst parkeren, draaien in smalle straat, 10 meter achteruit door smalle doorgang, tonen dat je de lichten, ruitewissers, etc weet staan, oliepijl kunt meten..).quote:
Balen!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:50 schreef ThinkTank het volgende:
Verdomme verdomme![]()
Slecht gereden![]()
Begon met een vrachtwagen die zijn vier pinkers op had staan. Was zo stom om erachter te blijven staan wegens de doorlopende witte lijn ... examinator: "Waarom sta je te wachten? Nu vorm je zelf een obstakel..." Net erna mis ik bijna een afslag omdat ik nog aan die stommiteit zat te denken.
Constant op m'n snelheid gelet, krijg ik te horen dat ik te traag reed...
Pff... Alles waar ik de laatste les commentaar op had gekregen deed ik goed, maar voor de rest...
Binnen twee weken nogmaals proberen...
Het ergste was nog het besef dat ik zo slecht bezig was ...
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:22 schreef reul_lb het volgende:
Bijna 1 ingreep gehad, reed door oranje waar ik normaal gezien best had kunnen stoppen, maar toen de examinator maar verteld dat ik het riskant vond met het gladde wegdek om vol op de rem te gaan staan. En hij geloofde het verhaal nog ook
Maar ik ben gewoon doorgereden alsof er niets aan de hand was en op het CBR-kantoor vertelde hij me dat ik er echt goed op vooruit was gegaan sinds mijn TTT en dat ik geslaagd was
Had jij vanochten ook examen, ik had om 8:55 examen, en het ging hier in groningen toen niet door.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:22 schreef reul_lb het volgende:
Balen dat je examen niet doorging, wanneer moet je nu?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:11 schreef Jarkie het volgende:
[..]
Had jij vanochten ook examen, ik had om 8:55 examen, en het ging hier in groningen toen niet door.
Er was voor vandaag geen sneeuw voorspeld, maar toch lag er vanochten een laagje hierTerwijl de rijlessen van vandaag wel gewoon doorgingen
Veel succesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:25 schreef Knoekie het volgende:
Nou ik heb zo mijn TTT. Hoop dat het wat word. Gisteravond nog een uurtje gereden en toen ging het perfectBen alleen bang dat achteruit inparkeren niet goed zal gaan.
Hier kun je een TussenTijdseToets doen, soort proefexamen en dan moet je 2 van die bijzondere verrichtingen doen en weten wat er onder de motorkap zit en waar de lichtjes en knopjes voor zijn en als dat goed gaat hoef je die niet meer op je examen te doen en als ze niet goed genoeg gaan dan moet je die 2 bijzondere verrichtingen dus op je examen doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:00 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Ja, eerste keer. De maneuvers moet ik niet meer doen (weet niet hoe dat in Nederland gaat, hier moet je voor je op de weg mag eerst parkeren, draaien in smalle straat, 10 meter achteruit door smalle doorgang, tonen dat je de lichten, ruitewissers, etc weet staan, oliepijl kunt meten..).
Mag nog een maand op m'n eentje rijden, dan vervalt m'n voorlopig rijbewijs.
Damn, gewoon te onzeker/voorzichtig geweest. Als ik alleen rij dan gaat alles veel vlotter en sneller.
'die 2' is sowieso willekeurig.. sommige mensen (die geen ttt hebben gedaan) hoeven geen enkele bijzondere verrichting te doen (bron: een eerder deel van dit topic)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:32 schreef Sylvana het volgende:
als ze niet goed genoeg gaan dan moet je die 2 bijzondere verrichtingen dus op je examen doen
Goh, moeten ze in Belgie ook hun rijbewijs halen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:36 schreef Robin__ het volgende:
Zeg thinktank, is het belgisch rijbewijs ook roze? zo lelijk he
Yep, is trouwens een Europees model dacht ik?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:36 schreef Robin__ het volgende:
Zeg thinktank, is het belgisch rijbewijs ook roze? zo lelijk he
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:42 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Goh, moeten ze in Belgie ook hun rijbewijs halen?![]()
![]()
Valt beter mee dan met begeleider vind ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:08 schreef Nuna het volgende:
Mij lijkt het nog best eng om alleen in de auto te rijden
De belgische bewegwijzering is iedere zomervakantie weer een feestquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:51 schreef ThinkTank het volgende:
Valt beter mee dan met begeleider vind ik.
Eerste keer was wat minder leuk, wil 's avonds even een toertje doen, blijk meer last van m'n nachtblindheid te hebben dan verwacht, en m'n voorruit dampt aan... Plos en klap aan m'n rechterkantGeen idee wat ik geraakt heb, maar de spiegel hangt er onder een vreemde hoek bij.
Eerste reactie: "weg van hier". Sla eerste straat in, blijf tijdje rechtdoor rijden om wat rustiger te worden. Daarmee ben ik wel buiten de stad beland, zoek dus naar een plaats om veilig te draaien. Uiteindelijk sla ik rechtsaf, shitBLIJKT de oprit naar de autosnelweg te zijn.
Zo snel mogelijk terug verlaten, eerste afslag... een fuckin parkeerterrein waar je enkel vandaan geraakt, je raad het al, door terug de snelweg op te gaan.![]()
Toen had ik er effe geen zin meer in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |