abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 mei 2006 @ 20:46:51 #101
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_37825329
Bedankt voor de tip.
Ik heb hem net besteld.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:22:31 #102
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_38386934
Madam staat er op haar paasbest ( ) op, alleen is ie fototechnisch onwijs brak Wie o wie krijgt um beter voor me? Perfect zal wel onhaalbaar zijn, maar ik zit er nu zelf mee te klootviolen in Photo impact en krijg het niet mooi verbeterd...

grote originele versie
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 31 mei 2006 @ 09:31:15 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_38399539
laat maar
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_38411472
Gister avond een foto gephotoshopt, het was behoorlijk wat pruts werk maar het effect is wel geinig

woensdag 31 mei 2006 @ 15:27:06 #105
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_38411654
whehehehehehe--mooie vaas

leuk gedaan...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:47:38 #106
92279 N.icka
Windforce 11
pi_38412349
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:22 schreef Maxcre8 het volgende:
Gister avond een foto gephotoshopt, het was behoorlijk wat pruts werk maar het effect is wel geinig

[afbeelding]
Heel mooi , beetje eng zefs
pi_38412868
Even meehoppen op dit topic. Ik ben op zoek naar een boek dat mij op een duidelijke manier uitlegt hoe ik basisbewerkingen op foto's kan plegen met Photoshop (CS2). En dan heb ik het echt over dingen als: contrast/helderheid, shadow/highlights, kleuren, etc. Het zou fijn zijn als het boek dan ook uitlegt waar je op moet letten, wat best practices zijn, etc. Heel veel boeken die ik voorbij zie komen leggen alleen uit hoe de tool werkt en wat je er mee kunt, maar niet wat nou de beste keuze is in welke omstandigheden. Het liefst ook met 'good/bad' voorbeelden.

Probleem is dat ik niet echt een creatief oog heb, als ik aan die schuifjes loop te priegelen zie ik wel dat er 'iets' veranderd, en in extreme gevallen zie je natuurlijk wel dat het niet goed is, maar verder 'doe ik maar wat'. Een boek dat uitlegt wanneer je welke keuzes maakt zou dus fijn zijn. En nee, gewoon doen is geen optie want dat doe ik al zo lang. .

Oh, het zou helemaal ideaal zijn als het een Nederlands boek is dat een Engelse Photoshop behandelt. Maar dat is optioneel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_38413341
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:27 schreef Shark.Bait het volgende:
whehehehehehe--mooie vaas
leuk gedaan...
lol zo had ik m nog niet gezien
pi_38420971
quote:

[afbeelding]
1 in woord
Fantastisch!
  donderdag 1 juni 2006 @ 06:24:17 #110
55396 Gose
doelloos
pi_38424973
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:59 schreef Jarno het volgende:
Even meehoppen op dit topic. Ik ben op zoek naar een boek dat mij op een duidelijke manier uitlegt hoe ik basisbewerkingen op foto's kan plegen met Photoshop (CS2). En dan heb ik het echt over dingen als: contrast/helderheid, shadow/highlights, kleuren, etc. Het zou fijn zijn als het boek dan ook uitlegt waar je op moet letten, wat best practices zijn, etc. Heel veel boeken die ik voorbij zie komen leggen alleen uit hoe de tool werkt en wat je er mee kunt, maar niet wat nou de beste keuze is in welke omstandigheden. Het liefst ook met 'good/bad' voorbeelden.

Probleem is dat ik niet echt een creatief oog heb, als ik aan die schuifjes loop te priegelen zie ik wel dat er 'iets' veranderd, en in extreme gevallen zie je natuurlijk wel dat het niet goed is, maar verder 'doe ik maar wat'. Een boek dat uitlegt wanneer je welke keuzes maakt zou dus fijn zijn. En nee, gewoon doen is geen optie want dat doe ik al zo lang. .

Oh, het zou helemaal ideaal zijn als het een Nederlands boek is dat een Engelse Photoshop behandelt. Maar dat is optioneel.
Ik denk niet dat je dit gaat vinden. Een boek dat voor allemaal verschillende situaties standaardwaarden gaat geven is niet te maken. Voor elke foto is er weer een andere 'combinatie' van schuifjes om um op zn best te krijgen en daar moet echt op dat moment naar gekeken worden en dus door de gebruiker worden ingeschat. Uiteraard zijn er een aantal basisregels maar het is meestal echt per foto werk...

Ikzelf heb Het Photoshop CS2 boek voor digitale fotografen van N.M. Kelby & S. Kelby. Ik vind het een heel duidelijk boek, gaat van heel simpele dingen tot al wat verder in moeilijkheidsgraad. Alles staat stap voor stap uitgelegd met screenshots en is erg leuk geschreven.

pi_38425756
Dat boek waar jij het over hebt, heb ik ook gisteren besteld nav aardige reviews op amazon. (Heb wel de NL versie besteld). Ben benieuwd.

En ik snap dat er geen boek is dat alle situaties kan aanbieden en uitleggen, maar een paar richtlijnen moeten toch te geven zijn? Nogmaals, de meeste boeken die ik nu op deplank heb staan gaan grotendeels over de techniek achter de knopjes, niet over het dagelijks gebruik er van.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 1 juni 2006 @ 14:23:37 #112
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_38436153
Kan iemand mij uitleggen hoe ik vanuit een profielfoto (zijkant hoofd) naar een soort Barend en Van Dorp logo kan gaan? Dus een lijn die de contouren van het gezicht volgt? Doe ik dit met een tekentool, of is dit mogelijk door de foto aan te passen op een of andere manier?
pi_38436447
quote:

[afbeelding]
mooi, knap gedaan hoor.

Tut!
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_38454408
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:23 schreef Coelho het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik vanuit een profielfoto (zijkant hoofd) naar een soort Barend en Van Dorp logo kan gaan? Dus een lijn die de contouren van het gezicht volgt? Doe ik dit met een tekentool, of is dit mogelijk door de foto aan te passen op een of andere manier?
als je nou een hoog contrast hebt, kan je het met threshold doen ( via image >> adjustment >> threshold) maar dan zal het niet mooi glad zijn, dan kan je daarna je tekening ff blurren en nog een keer het zelfde doen, dan krijg je het ook zo. Je kan ook zoals je zegt een soort vector tekening maken met de pentool.
"Dude.. they can't get any better than that"
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:47:57 #115
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_38456824
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:55 schreef Eastwood het volgende:

[..]

als je nou een hoog contrast hebt, kan je het met threshold doen ( via image >> adjustment >> threshold) maar dan zal het niet mooi glad zijn, dan kan je daarna je tekening ff blurren en nog een keer het zelfde doen, dan krijg je het ook zo. Je kan ook zoals je zegt een soort vector tekening maken met de pentool.
Dank! het is aardig gelukt. Heb de personen voor een witte deur laten staan, toen met lassotool geselecteerd, hoofd zwart, muur wit, en dat ging ook vrij goed.
pi_38478876
Ok hier het vervolg op Split Second.. het lijkt dus gelukkig allemaal weer goed te komen

vrijdag 2 juni 2006 @ 16:29:15 #117
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38478935
Echt té mooi gedaan. Ik ben zo jaloers .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:02:50 #118
55396 Gose
doelloos
pi_38481778
zo maxcre8 jij weet wel raad met ps
pi_38494242
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:27 schreef Maxcre8 het volgende:
Ok hier het vervolg op Split Second.. het lijkt dus gelukkig allemaal weer goed te komen

[afbeelding]
Hoe kom je aan die plaatjes?? ..
vn die madam
pi_38495120
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die plaatjes?? ..
vn die madam
dank u mensen

Madam is n vriendinnetje van mn zusje..
Foto's heb ik maandag nacht gemaakt en dacht er een raar tintje aan te geven met ps
  zaterdag 3 juni 2006 @ 09:11:44 #121
92279 N.icka
Windforce 11
pi_38497671
Als het onderwerp drieluik wordt , geeft iemand hier dan een tutorial over hoe 3 foto's in 1 te plakken?
pi_38502787
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 01:20 schreef Maxcre8 het volgende:

[..]

dank u mensen

Madam is n vriendinnetje van mn zusje..
Foto's heb ik maandag nacht gemaakt en dacht er een raar tintje aan te geven met ps
Is die model ofzo of verander je heel die achtergronden enzo?
Met wat voor'n camera doe je dat?
pi_38503452
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Is die model ofzo of verander je heel die achtergronden enzo?
Met wat voor'n camera doe je dat?
ze is geen model, maar goed dat wil niet zeggen dat ze lelijk is
hier onder een plaatje van hoe de achtergrond was gekreukeld papier moest er dus wel iets mee doen.

en wat voor cam ik heb? een digitaal compact, maar ok wel een veredelde compact, Sony-R1 bevalt me tot nu toe erg goed. Ik heb op dit moment nog geen 1500+ euro over voor een cam met lenzen vandaar geen Digitaal SLR

zaterdag 3 juni 2006 @ 23:36:53 #124
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38517211
Vraagje: als je een foto bewerkt voor drukwerk, dus niet voor een webomgeving, is het dan het best om in CMYK-modus te werken?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 4 juni 2006 @ 09:19:32 #125
61490 PoseidonVS
Wie ikke???
pi_38522637
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:36 schreef Ringo het volgende:
Vraagje: als je een foto bewerkt voor drukwerk, dus niet voor een webomgeving, is het dan het best om in CMYK-modus te werken?
het ligt er een beetje aan waar en hoe je het laat afdrukken maar over het algemeen wel ja, dacht ik
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_38524563
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:36 schreef Maxcre8 het volgende:

[..]

ze is geen model, maar goed dat wil niet zeggen dat ze lelijk is
hier onder een plaatje van hoe de achtergrond was gekreukeld papier moest er dus wel iets mee doen.

en wat voor cam ik heb? een digitaal compact, maar ok wel een veredelde compact, Sony-R1 bevalt me tot nu toe erg goed. Ik heb op dit moment nog geen 1500+ euro over voor een cam met lenzen vandaar geen Digitaal SLR

[afbeelding]
Ik zoek zelf nog een camera ..
en ik heb soms na een danswedstrijd veel makeup op
en dan als ik een foto maak met onze digitale camera Sony Cybershot 4 Megapixel
dan zie je gewoon heel me makeup zitten
En zoals ik zie op die foto's van jou heb je een heel mooi
gezicht en komt de makeup heel mooi uit
(Het is een spiegelreflex camera ofniet als ik je goed begrijp?)
En doe je zelf toevallig iets met fotobewerking ofzo?
Ik ga hier na een opleiding doen maar k ben nog niet zo heel erg ervaren (grr)
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:58:45 #127
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_38664281
hoi
ik heb photoshop, ben een beetje aan het rommelen, maar hier kom ik niet uit..
ik heb een kleuren foto, die wil ik zwart wit hebben, maar ik wil maar 1 kleur behouden, in dit geval rood.
hoe doe ik dat
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_38669089
MissyMirjam, ik kan me herinneren dat je wel iets met photoshop kan toch, of heb ik dan de verkeerde voor me? naja, kijk eens wat je kan doen met channels, of onder je layers of anders in Window.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 juni 2006 @ 20:47:32 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_38669854
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
ik heb photoshop, ben een beetje aan het rommelen, maar hier kom ik niet uit..
ik heb een kleuren foto, die wil ik zwart wit hebben, maar ik wil maar 1 kleur behouden, in dit geval rood.
hoe doe ik dat
eventjes kijken in het voorgaande topic en zie daar
----> [centraal] Fotobewerking/Photoshop!
een complete tut over hoe je dat doet
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:49:23 #130
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38730664
hoi hoi, ik weet niet of deze vraag hier thuishoort, maar weet iemand hoe ik een aantal foto's zo achter elkaar in hetzelfde plaatje kan stoppen zodat het een soort filmpje lijkt.

jeetje en nu moet ik nog proberen de vraag goed te formuleren
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 11 juni 2006 @ 20:37:33 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_38759262
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:49 schreef pinquit het volgende:
hoi hoi, ik weet niet of deze vraag hier thuishoort, maar weet iemand hoe ik een aantal foto's zo achter elkaar in hetzelfde plaatje kan stoppen zodat het een soort filmpje lijkt.

je bedoelt een gifanimatie
open bv image ready, geef in ieder veld onderaan een nieuwe foto aan en sla dit op
Today is life -

Dale Carnegie
pi_38877894
Vraagje aan de experts..

Ik heb 2 verschillende camera's, beiden hebben de mogelijkheid om in RAW te schieten.
Bij de ene camera krijg ik dit opstartscherm in CS2;

Bij de andere camera dit scherm;

Dit scherm biedt veel meer mogelijkheden tot correctie, ik zou dat graag krijgen bij beide camera's..
Welke plug in ik ook gebruik, bij camera 1 krijg ik op geen enkele manier het onderste scherm..
Tips iemand?

Camera op bovenste scherm D50, onderste scherm D100

CC
Mistakes are the portals of discovery.
pi_38877933
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:49 schreef pinquit het volgende:

Zijn ook programmaatjes voor in de handel, U-lead Gif animator bijvoorbeeld..
pi_38878378
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:36 schreef Ringo het volgende:
Klopt als het in CMYK gedrukt gaat worden. Als je steun kleuren gaat gebruiken moet je een nieuw kanaal aan maken.

en vergeet niet je document op 300 DPI in te stellen
pi_38888301
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:28 schreef CrazyCharlie het volgende:
Vraagje aan de experts..

Ik heb 2 verschillende camera's, beiden hebben de mogelijkheid om in RAW te schieten.
Bij de ene camera krijg ik dit opstartscherm in CS2;

[afbeelding]

Bij de andere camera dit scherm;

[afbeelding]

Dit scherm biedt veel meer mogelijkheden tot correctie, ik zou dat graag krijgen bij beide camera's..
Welke plug in ik ook gebruik, bij camera 1 krijg ik op geen enkele manier het onderste scherm..
Tips iemand?

Camera op bovenste scherm D50, onderste scherm D100

CC
Al opgelost!
Had de "standaard" Nef Plug In van Nikon in de directory staan, nu de "camera-raw-plug in" van de adobe site nogmaals gedownload, deze ondersteund wat meer dingen...
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:39:22 #136
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_38901620
wat doe ik verkeerd.
Ik wil de benen die gespiegeld staan in de grill er af hebben. Maar als ik dat doe met klonen wordt het een grote soep zooi.
Gaarne wat practice tips.
orgineel

gesoept
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_38915768
Kan ik met Photoshop ook tekst manipuleren? Of dat ie een font herkent o.i.d.
Neuj
pi_38932972
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
wat doe ik verkeerd.
Ik wil de benen die gespiegeld staan in de grill er af hebben. Maar als ik dat doe met klonen wordt het een grote soep zooi.
Gaarne wat practice tips.
orgineel
[afbeelding]

gesoept
[afbeelding]
hmm is moeilijk uit te leggen. Puur goed gebruik maken van clone tool en heazling brush, meer niet. Ik denk dat je gewoon veel moet oefenen.
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:13 schreef HenkieSpankie het volgende:
Kan ik met Photoshop ook tekst manipuleren? Of dat ie een font herkent o.i.d.
Nee, een fomt herkennen kan photoshop niet, wel kan je uiteraard tekst manipuleren, mits je het lettertype kent. Dan haal je met healingbrush of clone tool de letters of woorden weg, en typ je zelf je eigen tekst erin! Is zeker niet moeilijk, gewoon proberen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 23:20:03 #139
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38933579
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:44 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Klopt als het in CMYK gedrukt gaat worden. Als je steun kleuren gaat gebruiken moet je een nieuw kanaal aan maken.

en vergeet niet je document op 300 DPI in te stellen
Als ik met mijn geshopte Jpegs naar de HEMA stap, hoe drukken zij ze dan af?
pi_38934482
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:58 schreef Eastwood het volgende:

Nee, een fomt herkennen kan photoshop niet, wel kan je uiteraard tekst manipuleren, mits je het lettertype kent. Dan haal je met healingbrush of clone tool de letters of woorden weg, en typ je zelf je eigen tekst erin! Is zeker niet moeilijk, gewoon proberen
Dus dan moet ik zelf het lettertype herkennen?
Dat is vrij moeilijk lijkt mij..
Bestaat er wel een programma die een font in een foto kan herkennen? (en dan kan bewerken zoals jij omschrijft?)
Neuj
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:05:39 #141
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38934647
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:59 schreef HenkieSpankie het volgende:
Dus dan moet ik zelf het lettertype herkennen?
Dat is vrij moeilijk lijkt mij..
Dat klopt maar dat is nu juist de kunst.
quote:
Bestaat er wel een programma die een font in een foto kan herkennen? (en dan kan bewerken zoals jij omschrijft?)
Zodra een letter door de computer is omgezet in een beeldobject, verliest-ie zijn formele letterkenmerken. Onherkenbaar dus behalve voor het (geoefende) oog.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 17 juni 2006 @ 01:11:09 #142
95752 crew  Chell
Kluns
pi_38935895
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/

What the font: image uploaden en er wordt aangegeven welk font het mogelijk kan zijn
  zondag 18 juni 2006 @ 22:46:53 #143
81996 Bond
License to kill
pi_38986150
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:50 schreef soulsurvivor het volgende:

misschien had je het al gezien maar de reflectie is nog wel geel, daar moet je bij kleur veranderingen wel altijd erg op letten, dat je niet nog ergens de oude kleur ergens ziet.
Geen commentaar
pi_39052373
Ik heb deze al eerder vandaag gepost maar eigenlijk hoort ie wel thuis op het Photoshop topic

Spend my cash In het groot
Eigenlijk is dit de eerste keer dat ik met behulp van flits fotos maak (slave unit)
jammer genoeg heb ik er maar 1 misschien hebben jullie nog goeie tips wat betreft flitsen,
als ik er nog een had had ik de grasmaaier wat beter uitgelicht maar goed kunt niet alles hebben.

Het gras is trouwens gephotoshopt.

EDIT: heb de foto namens Ringo minder scheef gecroped.

[ Bericht 5% gewijzigd door Maxcre8 op 21-06-2006 01:10:14 ]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:02:49 #145
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39052684
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:56 schreef Maxcre8 het volgende:
Ik heb deze al eerder vandaag gepost maar eigenlijk hoort ie wel thuis op het Photoshop topic

Eigenlijk is dit de eerste keer dat ik met behulp van flits fotos maak (slave unit)
jammer genoeg heb ik er maar 1 misschien hebben jullie nog goeie tips wat betreft flitsen,
als ik er nog een had had ik de grasmaaier wat beter uitgelicht maar goed kunt niet alles hebben.

[afbeelding]
Qua lichtval en algehele compositie vind ik de foto tamelijk briljant, het geshopte deel vind ik aardig, meer niet.
Wat me alleen buitengewoon stoort, is dat de foto zo scheef is als een grachtenpand. Of mis ik een bedoeling?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:04:41 #146
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_39052756
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:56 schreef Maxcre8 het volgende:

[afbeelding]
Geef maar toe, jij hebt een opleiding gehad..
Bier ende tieten.
pi_39059399
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Qua lichtval en algehele compositie vind ik de foto tamelijk briljant, het geshopte deel vind ik aardig, meer niet.
Wat me alleen buitengewoon stoort, is dat de foto zo scheef is als een grachtenpand. Of mis ik een bedoeling?
Ow my... nou je het zegt best erg idd als je er zo mee bezig bent zie je zo iets groot over het hoofd dit was idd niet de bedoeling thanxz voor de opmerking
Edit: heb m maar een beetje proberen aan te passen.
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij hebt een opleiding gehad..
Ik heb een opleiding gehad.. (nog steeds bezig) maar niet op het gebied van fotografie helaas
wat dat betreft heb ik er de balle verstand van (technisch gezien) daarom hoop ik zo nog veel bij te leren.. dus op en aanmerkingen zijn zeker welkom ook tips natuurlijk

[ Bericht 3% gewijzigd door Maxcre8 op 21-06-2006 01:10:58 ]
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:45:49 #148
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_39187723
Ik ben aan het spelen om deze foto

een wat ouder uiterlijk te geven, maar ik ben nog niet echt overtuigd van mezelf. Hoe gaan jullie hierbij te werk in PS9? En dan graag de knopjes letterlijk benoemen, want ik betrap me er nog al eens op dat ik geen flauw idee heb van wat jullie voor trucs uithalen.

Tot dusver ben ik tot hier gekomen:
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 juni 2006 @ 21:53:30 #149
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_39189887
Bedoel je zoiets RonaldV?

Installeer de plug-in OpticVerve labs... en speel daar eens mee.
ok t is de makkelijke weg maar t levert wel leuke resulaten
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:56:49 #150
40714 Subhuman
Televised confession
pi_39190015
Oei, zo veel ruis heb ik nog nooit gezien, ook niet op zo'n oude foto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')