Ik maak het hier anders zo wel pikant genoeg hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
Sambal bij?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:06 schreef leonieke het volgende:
Mijn 160 punten zijn ingegeven
Wou ik ff meedelen
ga werken danquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nu kan ik echt beginnen werken
Jippie![]()
![]()
hier in de luchtquote:
Hier vanochtend ook, op mijn jas, broek,schoenen ,petquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
niet helemaal mooi, maar er is wat sneeuw te zien
Maar ben je nu weeral droog?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier vanochtend ook, op mijn jas, broek,schoenen ,pet
Ja, gelukkig wel. Mag er zo weer door, alleen breekt nu de zon doorquote:
ik ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:21 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens zien of de keuken veilig genoeg is om iets te eten![]()
Ik heb kunnen etenquote:
droge mopjes?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb kunnen eten![]()
![]()
(maar wel geen enkel woord te horen gekregen)
Oh ja, moet ik me ook niet ergeren aan de droge mopjes![]()
Straks gaan fitnessen, heb ik er helemaal geen last van
Mopjes waar je eigenlijk niet moet mee lachen, maar het toch moet doen anders worden die mensen ambetant.quote:
ahquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mopjes waar je eigenlijk niet moet mee lachen, maar het toch moet doen anders worden die mensen ambetant.
Of mopjes zoals: krant op boterham smijten, de vraag "wie gaat er afdrogen?" stellen terwijl hij weet dat wij dat altijd doen en hij alleszins geen handdoek gaat aanraken.. Zo'n zaken
Neequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:52 schreef leonieke het volgende:
Is de sneeuw bij jullie trouwens ook aan het wegsmelten?
Duwt* en zelf op dat hoekje gaat staanquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Even stiekem een kijkje om het hoekje
Duwt* en zelf op dat hoekje gaat staanquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Duwt* en zelf op dat hoekje gaat staan
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:09 schreef leonieke het volgende:
Niet vechten eh mensen...
Ik wil geen vechtende pubers rond mij hoor deze week![]()
Wat een welkomquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Duwt* en zelf op dat hoekje gaat staan
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:35 schreef leonieke het volgende:
Omg, nu praten mijn schoonouders weer, komen ze hier direct met een huis dat te koop staat en een bouwgrond af.
Ik ben huis/bouwgrond-zoek-mooeeeee(maar als zij zoeken en ze vinden iets wat ons helemaal aanstaat: ook goed hoor
)
ik hoef ze niet hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wil je ze hebben? Zo, voor even maar hoor(tot we iets gevonden hebben maar
)
Ow ow.. je krijgt er mijn ma gratis bovenop hoor als je wiltquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik hoef ze niet hoor
ik heb mn eigen ouders nog
ja daahaagquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow ow.. je krijgt er mijn ma gratis bovenop hoor als je wilt
Op die manier ga je helemaal verwend worden
Wat is uitbollen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef leonieke het volgende:
Ik ga sebiet maar eens gaan sporten.
Om 15.30u op de fiets
Om 16.10: trilplaat
Om 16.30: indien fiets vrij nog een kwartiertje uitbollen kwestie van die conditie weer op peil te krijgen
suc6quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef leonieke het volgende:
Ik ga sebiet maar eens gaan sporten.
Om 15.30u op de fiets
Om 16.10: trilplaat
Om 16.30: indien fiets vrij nog een kwartiertje uitbollen kwestie van die conditie weer op peil te krijgen
uitpuffen?quote:
wel als dat mijn schoonouders wordenquote:
door die trilplaat gaat je hartslag toch niet omhoog?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
cooling down... Op een rustig tempo fietsen zodat hartslag weer naar het normale neigt![]()
dat doe je maar na afloop hoor, op die fietsen daar moet je gewoon gaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
cooling down... Op een rustig tempo fietsen zodat hartslag weer naar het normale neigt![]()
als ie op en neer trilt welquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
door die trilplaat gaat je hartslag toch niet omhoog?
Wel... dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
door die trilplaat gaat je hartslag toch niet omhoog?
moet ik dan maar meteen bij je in komen wonen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]deal
ze zeuren niet hoor
a;thans neit tegen mijn vriendjes
Haha jij in dit gat? dan word je gekquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet ik dan maar meteen bij je in komen wonen?
Dus doe je het nu maar in 2 keer, want dat is snellerquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel... dat dacht ik dus ook![]()
Soms sta ik bv meer te zweten op die trilplaat dan op de fiets (en ja, ik trap echt wel door) Maar op de trilplaat is het gewoon altijd een veel kortere periode.
Die laatste 15 minuten fietsen zijn niet volledig uitbollen eh. Eerst nog 10 minuten alles geven ofzo en dan uitbollen. Maar dat was zo lang om te typen
maar dan ben je wel van het gezeur van je ouders afquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Haha jij in dit gat? dan word je gek
Als ik slaag en op kamer ga ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dan ben je wel van het gezeur van je ouders af
Ik veronderstelde dat iedereen het wel zou kunnen afleiden uit mijn ene zin.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus doe je het nu maar in 2 keer, want dat is sneller
Laat het mij zo zeggen: ik neem mijn boek van HP mee naar de sportzaal en ik lees terwijl ik fiets. Het gaat best hoorquote:Rustig fietsen kan dat dan? Dat krijg ik nou echt niet gedaan op zo'n hometrainer
Een boekquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik veronderstelde dat iedereen het wel zou kunnen afleiden uit mijn ene zin.
Verkeerd gedacht dus![]()
domme mannen
[..]
Laat het mij zo zeggen: ik neem mijn boek van HP mee naar de sportzaal en ik lees terwijl ik fiets. Het gaat best hoor
dat is zo;n ding waar je uit kan lezenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een boekOk, nu ben je me helemaal kwijt. Maar ja, ben dan ook een domme man he
![]()
De donald duck dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is zo;n ding waar je uit kan lezen
boek (het ~, ~en)
1 bundel bedrukte of beschreven bladen van papier in een band
2 letterkundig product, verhandeling, beschrijving, in bundelvorm verschenen
3 aantal bladen wit papier, bestemd om er aantekeningen in te schrijven
4 hoofdafdeling van een uitgebreid letterkundig werk
5 een bepaalde hoeveelheid in boekvorm
Een boek om te lezen (dat doen wij Belgen met boekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een boekOk, nu ben je me helemaal kwijt. Maar ja, ben dan ook een domme man he
![]()
waar preciesquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef OoAstridoO het volgende:
Vrijdag sollicitatiegesprek![]()
ieman nog iets te vertellen?
niet allemaal tegelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef OoAstridoO het volgende:
Vrijdag sollicitatiegesprek![]()
ieman nog iets te vertellen?
kijk eens boven jequote:
adres, mutsquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Bardancing vlakbijecht maar 2 minuten fietsen ofzo
ik heb meteen even gestemd op stripactsquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb meteen even gestemd op stripacts
jaquote:
Ik word toch niet aangenomen ben ik bangquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
maar binnenkort foto's van het personeel
en?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik word toch niet aangenomen ben ik bangals je kijkt op die foto's ook van de mensen die toen achter de bar stonden: blond, knap, opgemaakt. spontaan, superslank
Mja ik ga er vrijdag t beste van proberen te makenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
en?
ik hou niet van blond, opgemaakt en superslank
en met mij velen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja ik ga er vrijdag t beste van proberen te maken
Phille alleszins ook nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
en?
ik hou niet van blond, opgemaakt en superslank
en met mij velen
Yups een uur gefietst en trilplaatquote:
je had uitgeput hier aan moeten komen, en meteen naar bed moeten gaan om eerst ff bij te komenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups een uur gefietst en trilplaat
zoals gezegd dus![]()
Ik ga er wel met de auto naartoe eh
Het lijkt wel alsof je liever had dat ik nog wat wegbleef![]()
Foto's foto's!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:11 schreef es70 het volgende:
Blaasontsteking is niet fijn. Keuken is bijna klaar
.
Ik heb me eerst ff in de auto gezet en hang nu eigenlijk voor mijn pcquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
je had uitgeput hier aan moeten komen, en meteen naar bed moeten gaan om eerst ff bij te komen
esquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:11 schreef es70 het volgende:
Blaasontsteking is niet fijn. Keuken is bijna klaar
.
Kon gisteren al naar de wcquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Foto's foto's!!
Kun je thuis al naar toilet gaan? Want met die blaasontsteking
Om het helemaal af te krijgen zal nog wel even duren (beetje geld, beetje verbouwenquote:
Dat is al heel belangrijk. Dat je weer normaal kunt levenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Om het helemaal af te krijgen zal nog wel even duren (beetje geld, beetje verbouwen), maar ik ben iig uit de troep nu
.
Nee hoor, Pat is al bezig. Denk even mee over de kleur van de tegels, ik weet het nl. nog niet... Die zwarte staan er alleen omdat ik gisteren al bijna mijn kast in de fik heb gestoken, daar komen dus ook tegels opquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is al heel belangrijk. Dat je weer normaal kunt leven
Maar... Krijgen we dan pas foto's te zien als het helemaal af is?
Wat is de rest van de keuken? Ale, de kasten? Welke kleur hebben die?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, Pat is al bezig. Denk even mee over de kleur van de tegels, ik weet het nl. nog niet... Die zwarte staan er alleen omdat ik gisteren al bijna mijn kast in de fik heb gestoken, daar komen dus ook tegels op.
'T is met een werkje (houtnerf), ik zou zeggen iets tussen creme en beige in ofzo...quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat is de rest van de keuken? Ale, de kasten? Welke kleur hebben die?
Hierbij mijn andere werk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, Pat is al bezig. Denk even mee over de kleur van de tegels, ik weet het nl. nog niet... Die zwarte staan er alleen omdat ik gisteren al bijna mijn kast in de fik heb gestoken, daar komen dus ook tegels op.
Dat kindje was té goed afgewerktquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:34 schreef leonieke het volgende:
Ow, ik heb jou nog nooit gezien denk ik
Hallo
Ik vind dat kindje persoonlijk al goed afgewerkt hoor![]()
Ow, dat wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kindje was té goed afgewerkt(aan 1 hand een extra vingertje).
Ik woon hier in september 10 jaar en ik erger me al precies zo lang aan die tegels, ze zijn lelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:35 schreef leonieke het volgende:
Maar passen die tegels daar niet bij ofzo? Ale, misschien zie ik het niet duidelijk op de foto eh, kan hoor, maar ik vind ze toch al goed passen![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:34 schreef es70 het volgende:
En er moet dus ook nog geverfd worden, da's duidelijk.
En kun je ipv tegeltjes bv geen inox-wand tegenplaatsen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik woon hier in september 10 jaar en ik erger me al precies zo lang aan die tegels, ze zijn lelijk.
Inox-wandquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
En kun je ipv tegeltjes bv geen inox-wand tegenplaatsen?
Een plaat in inox tegen de muur...quote:
maar?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef MutZ het volgende:
en dan denk je naar je vriendje te gaan........
maar hij stond bij jou aan de deur??quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef MutZ het volgende:
Ingesneeuwdquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef MutZ het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef MutZ het volgende:
Niet naar gekekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef OoAstridoO het volgende:
Jamaar nu was haar bericht ook al van een halfuur terug
Waarom heb ik hier geen goed voorgevoel over?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef MutZ het volgende:
Komt door de puntjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier geen goed voorgevoel over?
Mja ik denk het ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Komt door de puntjes![]()
(en ik bedoel dat echt niet als grap, maar als ik me slecht voel gebruik ik heel veel .....)
goed hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef leonieke het volgende:
En hoe gaat het met jou Fles?
Nouhou! Dat klinkt echt wel goed. Vooral dat laatste tochquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed hoor
ben druk aan de studie
iedere avond wel een paar uurtjes klooien aan mijn eigen netwerkje. DOmeintje bouwen, 2 servers, 2 clients, DNS, DHCP, straks ook nog RRAS, ISA en al die andere grappenmakerij
en dan wat examens binnentikken en over een half jaar ineens 500 euro per maand meer verdienen
ik heb deze pas netquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja cool!! Laten we allemaal onze ondertitel veranderen![]()
Ik heb er niet eens 1quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja cool!! Laten we allemaal onze ondertitel veranderen![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:18 schreef OoAstridoO het volgende:
heheheverander m zo meteen weer hoor
![]()
als je er een kleine q van maakt welquote:
ik hou het bij degene die ik nu al hebquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook neuksletje of is dat nog niet voor nu?
Oh jij bent die natte dweil die eerst met SPeedyGJ aan het flikvlooien was hequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:18 schreef OoAstridoO het volgende:
heheheverander m zo meteen weer hoor
![]()
Ik heb sgj nooit gezienquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij bent die natte dweil die eerst met SPeedyGJ aan het flikvlooien was he
Natte dweil is een compliment hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb sgj nooit gezienmaar waarom zo dom doen?
zeg dan wat er wasquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:31 schreef MutZ het volgende:jullie maakten jullie zorgen om mij, terwijl er niets aan de hand is
Kijk eens hoe hard wij hopen dat alles goed gaat met jou!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:31 schreef MutZ het volgende:jullie maakten jullie zorgen om mij, terwijl er niets aan de hand is
vast wel meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:31 schreef amaranta het volgende:
Heb ik nou 48 topics gemist tijdens de carnaval?
Jahquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:31 schreef MutZ het volgende:jullie maakten jullie zorgen om mij, terwijl er niets aan de hand is
Ben ik nieuw?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:34 schreef amaranta het volgende:
en heel veel nieuwe mensen ?
Ik ben niet nieuwquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:34 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij ben jij de enige nieuwequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:34 schreef amaranta het volgende:
Jij denkt zeker dat ik net zo dom ben als een belgische jongenquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:je had al billekoek van Mama Nieke gehad zie ik
Genoeg straf voor nu
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
van alle namen die ik in dit topic zie is die van jouw de enige die ik herken
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik net zo dom ben als een belgische jongen
Jammerrrrr joh
Ben je bang voor onzedige voorstellen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Nu twijfel ik of ik phille ga laten meelezen of niet
opgelostquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef amaranta het volgende:
Je hebt gelijk Drose.
Ik zit gewoon in het verkeerde topic
waarschijnlijk snapt ie het toch nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Nu twijfel ik of ik phille ga laten meelezen of niet
Bang en onzedig? In één zin gekoppeld aan mij??quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je bang voor onzedige voorstellen?
Ik ga een selectie maken uiteraard...quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarschijnlijk snapt ie het toch niet
ga je een demonstratie geven?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga een selectie maken uiteraard...
Beginnend met de natte dweil![]()
lang leve de NS hequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:46 schreef MutZ het volgende:
jawel, maar toch... het was koud buitenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oeh.. Maar de trein is altijd een beetje reizen nietwaar![]()
en lang leve stroomstoringenquote:
quote:
ik zal me weer gaan gedragenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kijk eens hoe hard wij hopen dat alles goed gaat met jou!
Maar maak dan ook geen zo'n domme opmerkingen eh![]()
die is ook wel leukquote:
Sex!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:46 schreef MutZ het volgende:
[bla bla bla] en onszelf daar maar vermaakt
Dan zou ik gaan voor blauw-grijze tint, niet zeeblauw.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:57 schreef es70 het volgende:
Hallo. Nieke, wat denk je van iets in een blauwtint (tegeltje), zou dat kunnen.
daarvoor was het dus te koud...quote:
Hmz, krijg ik het nochtans altijd warm van hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
daarvoor was het dus te koud...![]()
we waren buiten
nu nog een geschikte plaatsquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zolang zij maar niet vanboven zat, was het geen probleem denk ik
Rvs lijkt me zo kilquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan voor blauw-grijze tint, niet zeeblauw.
Inox geen optie? (ik ben een inox-mens)
Kou is meer iets waar de MAN last mee heeft niekequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Treintoestel? Je hebt toch lang genoeg stilgestaan om iets te doen?![]()
Mja bij ons in de living staan er metalen meubelen.. Kil? Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Rvs lijkt me zo kil. Ik ben gek op blauw
, maar ik heb eigenlijk geen idee of dat zou staan...
Begrijp ik er nu niets meer van?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kou is meer iets waar de MAN last mee heeft nieke
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, krijg ik het nochtans altijd warm van hoor
privacy was ver te zoekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Treintoestel? Je hebt toch lang genoeg stilgestaan om iets te doen?![]()
Nu denk ik opeens terug aan het eerste weekend dat phille en ik samen waren..quote:
vrouwen ook hoor... geloof mij maarquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kou is meer iets waar de MAN last mee heeft nieke
warm hebben is niets mis meequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nu denk ik opeens terug aan het eerste weekend dat phille en ik samen waren..
Eind mei, snikheet![]()
Ja echt, ik kreeg het warm(en phille ook hoor Fles
)
daar is het tenminste donkerquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alsof je in de bioscoop zoveel privacy zou hebben![]()
Het is een beetje beige-achtig denk ik (zalmroze zou er waarschijnlijk erg mooi bij staan, maar dat vind ik nou net weer niksquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja bij ons in de living staan er metalen meubelen.. Kil? Hoe bedoel je?
Ik heb het even gevraagd aan phille... Hij twijfelt wel met dat blauw omdat die foto ook niet zo duidelijk is van kleuren van de kasten en het blad op de kasten. Is dat bruin? Of een roze-tint?
Mja, oke, oke, maar toch... In de bioscoop zou ik het toch niet zien zitten om te spelen hoorquote:
Als alles beige-achtig is, past blauw daar wel bij volgens mijquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is een beetje beige-achtig denk ik (zalmroze zou er waarschijnlijk erg mooi bij staan, maar dat vind ik nou net weer niks).
Dathelpt niet tegen gekreun en gegil hoorquote:
denk dat blauw daar ook erg mooi bij kan staanquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is een beetje beige-achtig denk ik (zalmroze zou er waarschijnlijk erg mooi bij staan, maar dat vind ik nou net weer niks).
moet je wat in dr mond stoppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dathelpt niet tegen gekreun en gegil hoor
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dathelpt niet tegen gekreun en gegil hoor
quote:
bang dat andere mensen het gaan nadoen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, oke, oke, maar toch... In de bioscoop zou ik het toch niet zien zitten om te spelen hoor
dan zie je helemaal niets meer van de film...quote:
dan download je die tochquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan zie je helemaal niets meer van de film...
bang dus dat je teveel geluid maaktquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Zeg het anders nog duidelijker waarom ik dat niet zie zitten in de cinema
![]()
ik heb nog zoveel films op m'n hdd staan die ik moet kijkenquote:
ga dan thuis zitten met emquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb nog zoveel films op m'n hdd staan die ik moet kijken
dat was dus het probleem... dat was de bedoeling, maar konden we niet komenquote:
*zucht*quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat was dus het probleem... dat was de bedoeling, maar konden we niet komen
iddquote:
We gaan ook wel op pad met een brokje van het één-of-ander voor de kleur, wilde alleen ff weten wat een ander ervan denktquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als alles beige-achtig is, past blauw daar wel bij volgens mij![]()
Maar heb je nergens een stukje over dat je kan meenemen naar de winkel? Eventueel de deur van een kast ofzo. Jouw handy-man kan dat er toch wel ff afnemen![]()
En dan kan je dat er eens naast leggen, zie je tenminste al iets
(en zalmroze zou ik ook niet nemen)
Ik heb niet op de kou gestaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
dacht je nou werkelijk dat wij geen kou kunnen voelen... je kunt er ook bijv blaasontsteking van krijgen
Welquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
dacht je nou werkelijk dat wij geen kou kunnen voelen...
Doeiquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer ff lekker met mijn terminal servertje klooien
Stel je maar eens voor dat dat opeens zou beginnen groeien bij ons...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel
Maar niet dat jullie er OOK een kort blauw pikkie van zouden krijgen
jajaquote:
ervaring?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel
Maar niet dat jullie er OOK een kort blauw pikkie van zouden krijgen
detailsquote:
Kort, blauw, niet neukbaar. Wat snap je niet?quote:
Dacht je dat ik dood was dan?quote:
Ik was aan het twijfelen wanneer ik aan het rouwproces ging beginnenquote:
Ben inderdaad ff een tijdje weg geweest. Had ff wat andere dingen die eerst af moesten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen wanneer ik aan het rouwproces ging beginnen
(je bent gewoon een tijdje weggeweest of zat je nog te F5'en op de andere pagina)
I'm aliiiiivvvveee!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Ben inderdaad ff een tijdje weg geweest. Had ff wat andere dingen die eerst af moesten.
Schoolwerk, een forum, werk...
Maar hoe is het met je? Alles goed?
alsof je m'n mailadres niet weetquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kort, blauw, niet neukbaar. Wat snap je niet?
Pics & specs zijn contra-policy
je bent gewoon luiquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:09 schreef leonieke het volgende:
Ow, en ik heb nog steeds niet veel gewerkt voor school
Allemaal de schuld van qu![]()
![]()
ja ik ga jou foto's van mijn 2 x 1 cm kneiterblauw verschrompelde schande mailen, nou goedquote:
jij kan het ook vergetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja eigenlijk.. Je kent er verzeker 3 van mij![]()
quote:
Hallo iedereenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
I'm aliiiiivvvveee!!!
Ja gaat wel... Ik ben al helemaal gekalmeerd en zou nu zelfs al kunnen slapen![]()
Ow, en ik heb nog steeds niet veel gewerkt voor school
Allemaal de schuld van qu![]()
![]()
niks ervan. Kom maar gewoon hier kijken, met je grote snuitquote:
Kijk eens naar mijn ondertitelquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Hallo iedereen
Maar leo, ik heb tussendoor wat gelezen dat je een huis zocht ofzo? Hoe zit dat, ga je verhuizen?
dat zeg ik: LUIquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Echt niet.. echt niet![]()
Ik heb gewoon geen zin om te werken![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niks ervan. Kom maar gewoon hier kijken, met je grote snuit
alsof jij zo geweldig bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |