quote:Op woensdag 26 april 2006 21:29 schreef mrien het volgende:
En hoe bevalt het in je huisje, al een beetje gewend en gesettelt ?
Leuk is-ie he?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:12 schreef Syrena het volgende:
Vind ik net in de Ikea gids, weggedrukt in een hoekje....DE salontafel.
[afbeelding]
Je kan het middenstuk groter maken en onder het tafelblad dingen stoppen.... Shit zeg.
Ik kan mijn Lackjes niet meer terugbrengen denk ik, verpakking is al weg....
Zijn vouwgordijnen niet iets?? Kosten ook geen drol bij Xenosquote:Op zondag 16 april 2006 13:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet echt iets voor die ramen, ben vannacht blijven slapen en als je 's morgens de woonkamer inloopt is het echt NIET gezellig
dat is ook zo vol hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:18 schreef 19_William_78 het volgende:
Erg Gaaf...![]()
Ik sta in december voor 'n grote klus..
( dan is m'n penthouse af, 100 vierkantemeter woonkamer + 2 slaapkamers+badkamer met bad en douche...en volledig dakteras en balkon..![]()
)
Dus voor tips kan ik bij jou terecht.. THXquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:54 schreef Wampi het volgende:
[..]
dat is ook zo vol hoor
* Wampi spreekt uit ervaring
Officieel van mij, maar omdat ie niet lang alleen kan woont ie bij mijn ouders. Als zij op vakantie gaan dan ben ik vaste oppas. Volgende week weerquote:Op donderdag 15 juni 2006 07:10 schreef Walrik het volgende:
leuk ingericht. Meer foto's??
By the way, is die beagle van jou of van je pa?
Zoals de meeste mannen dus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
... en dus 's nachts bij mij in bed wilen hij slaapt erg breed en luidruchtig
leuk zeg. ik wil ook graag een beagle maar dat kan niet inderdaad omdat ze niet lang alleen kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Officieel van mij, maar omdat ie niet lang alleen kan woont ie bij mijn ouders. Als zij op vakantie gaan dan ben ik vaste oppas. Volgende week weerMinpunt is alleen dat ie dan mijn ouders mist en dus 's nachts bij mij in bed wil
en hij slaapt erg breed en luidruchtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |