abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37109883
Ik ben net weer naar m'n huisje geweest, al een hoop dozen van de slaapkamer uitgeladen en de rekken neergezet die eerst nog thuis stonden.

Ik denk dat ik de Lackjes als plantendingen ga gebruiken Eerst maar eens kijken hoe die tafel er in het echt uitziet TV meubel wordt toch de Bonde denk ik.

Net ook al wat boeken en fotolijstjes in mijn Expedit gezet . En ontdekt dat je gemorste koffie meteen moet opvegen, anders trekt het in je witte tafel GVD En ik was zo bang dat ik krassen zou krijgen *snif*. Ik heb het tafellaken er maar afgedaan, tafel is nu toch ontmaagd.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37110671
Het is niet handig als je je administratie nog thuis hebt liggen omdat je die nog moet ordenen en dan je perforator al in je nieuwe huis ligt

Ik heb 'm zelf nog net in mijn handen gehad....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37325071
En hoe bevalt het in je huisje, al een beetje gewend en gesettelt ?
pi_37326432
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:29 schreef mrien het volgende:
En hoe bevalt het in je huisje, al een beetje gewend en gesettelt ?
Ik heb sinds een uurtje deuren in mijn kleerkast en nu ben ik als echt nurtmeisje bezig om een netwerkje aan te leggen tussen mijn pc en mijn neue laptop met op de achtergrond de TV aan

Afgelopen zondag pan op het vuur, kipje bakken. Na het koken denk ik: Huh, wat is dat rare spul op mijn fornuis? Pas bij het afwassen zag ik dat op de achterkant van de pan een verkoold prijsstickertje zat...
pi_37326754
Ach dat heb ik ook zo vaak gehad hoor
Troost je, dat soort dingen kom je nog veel vaker tegen

Bevallen de kleuren je ook nog (las ergens dat je daar al over twijfelde..)
En heb je nog nieuwe foto's
pi_37328366
En voelt het ook al echt als je eigen woning, je eigen plekkie?

Maak nog eens foto's van je gehele woning als het helemaal gedecoreerd, gestileerd, gemodeleerd, geboetseerd en aangekleed is.
  donderdag 27 april 2006 @ 14:00:10 #282
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_37343773
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:12 schreef Syrena het volgende:
Vind ik net in de Ikea gids, weggedrukt in een hoekje....DE salontafel.
[afbeelding]

Je kan het middenstuk groter maken en onder het tafelblad dingen stoppen.... Shit zeg.
Ik kan mijn Lackjes niet meer terugbrengen denk ik, verpakking is al weg....
Leuk is-ie he?
tis wel waaibomenhout hoor, maar dat is met meer van Ikea.
daarom heeft mijn vriend 'm maar zelf nagemaakt van massief eiken (sloophout)
So Long and Thanks for All the Fish
  donderdag 27 april 2006 @ 20:50:16 #283
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_37357288
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik moet echt iets voor die ramen, ben vannacht blijven slapen en als je 's morgens de woonkamer inloopt is het echt NIET gezellig
Zijn vouwgordijnen niet iets?? Kosten ook geen drol bij Xenos
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_37357826
Ik ging voor de bamboe-gordijnen bij Leenbakker, maar in Beek hadden ze ze niet. Morgen ff Sittard kijken.

En net wil ik mijn begonia's in hun nieuwe potjes zetten, is er eentje al aan het doodgaan Nou ja zeg! Moeten die dingen elke dag water ofzo?!
pi_37744258
Wel regelmatig
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 mei 2006 @ 19:37:32 #286
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37744531
Als het warm is hebben ook de plantjes dorst
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37959570
Syrena, heb je alweer een updeetje of niet?

Ik ben namelijk ontzettend benieuwd wat je in de tussentijd allemaal hebt uitgevreten
Het lijkt me niet dat het er allemaal nogsteeds precies hetzelfde uit ziet als de laatste foto's.....toch?

Alweer een tijdje niks meer van je kunnen lezen/zien dusja ik ben wel nieuwsgierig naar de vorderingen

Succes in ieder geval nog!
pi_38061757
Hmmm. Net foto's gemaakt, maar de flits maakt het allemaal heel lelijk Morgenmiddag tweede poging, maar ik wil jullie wel alvast mijn kastjes en stoelen laten zien

Nog steeds geen gordijnen maar ik heb wel de bank een kwartslag gedraaid. Morgen meer!

Jee, kwaliteit van die foto is echt slecht zie ik nu hopelijk is mijn toestel niet stuk.
pi_38062044
Ziet er toch leuk uit hoor Syrena! Ben benieuwd naar je andere foto's!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_38062544
Gaaf dat rood!
  † In Memoriam † zondag 21 mei 2006 @ 22:21:30 #291
43556 miss_dynastie
pi_38064447
Stoer hoor Syreen!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 09:18:33 #292
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_38803415
Erg Gaaf...

Ik sta in december voor 'n grote klus..
( dan is m'n penthouse af, 100 vierkantemeter woonkamer + 2 slaapkamers+badkamer met bad en douche...en volledig dakteras en balkon.. )
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
  Moderator dinsdag 13 juni 2006 @ 19:21:41 #293
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_38835976
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:18 schreef 19_William_78 het volgende:
Erg Gaaf...

Ik sta in december voor 'n grote klus..
( dan is m'n penthouse af, 100 vierkantemeter woonkamer + 2 slaapkamers+badkamer met bad en douche...en volledig dakteras en balkon.. )
dat is ook zo vol hoor
* Wampi spreekt uit ervaring
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:06:44 #295
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_38840573
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:54 schreef Wampi het volgende:

[..]

dat is ook zo vol hoor
* Wampi spreekt uit ervaring
Dus voor tips kan ik bij jou terecht.. THX
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
pi_38873682
leuk ingericht. Meer foto's??

By the way, is die beagle van jou of van je pa?
pi_38874047
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 07:10 schreef Walrik het volgende:
leuk ingericht. Meer foto's??

By the way, is die beagle van jou of van je pa?
Officieel van mij, maar omdat ie niet lang alleen kan woont ie bij mijn ouders. Als zij op vakantie gaan dan ben ik vaste oppas. Volgende week weer Minpunt is alleen dat ie dan mijn ouders mist en dus 's nachts bij mij in bed wil en hij slaapt erg breed en luidruchtig
pi_38874080
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

... en dus 's nachts bij mij in bed wil en hij slaapt erg breed en luidruchtig
Zoals de meeste mannen dus.
pi_38881373
Heb je nog nieuwe foto's?
pi_38909818
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 08:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Officieel van mij, maar omdat ie niet lang alleen kan woont ie bij mijn ouders. Als zij op vakantie gaan dan ben ik vaste oppas. Volgende week weer Minpunt is alleen dat ie dan mijn ouders mist en dus 's nachts bij mij in bed wil en hij slaapt erg breed en luidruchtig
leuk zeg. ik wil ook graag een beagle maar dat kan niet inderdaad omdat ze niet lang alleen kunnen zijn.
Ben je van plan een andere hond te nemen die wel een paar uurtjes alleen in een luxueuze flat wil vertoeven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')