... weten jullie nog meer voorbeelden (van bekende mensen) die zelf saai zijn en een spannende partner hebben, of vice versa?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef Bosbeetle het volgende:
goed voorbeeld is trouwens robert fripp () met zn vrouw toyah willcox
vraag Bosbeetle.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:09 schreef _Etter_ het volgende:
Fripp saai? z'n muziek is alles behalve saai!
Hey, man, ik claim helemaal niks over die kerel, ik ken hem geeneens. Die post was gewoon een aanleiding voor dit topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:11 schreef allsystemshalt het volgende:
Hey ik wil jou wel eens een lp van fripp na horen spelen.
Hij is een sublime gitarist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*En een beetje erg engels wat betreft uitstraling ( lees engels als saai)![]()
Idd en nog niet eens echt knapquote:
Henk Timmerquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef Casparovvv het volgende:
Marianne Timmer en die keeper van Groningen/AZ.
Die ja.quote:
IK KEN DE HELE MAN NIET IK QUOTE GEWOON IEMANDquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:14 schreef Schorpioen het volgende:
Die vrouw is waarschijnlijk enorm geestdodend saai, en dat beseft ze ook heel goed. Ze denkt: als ik me nou heel erg extreem gedraag en kleed, me met m'n blote tieten in mijn hand laat fotograferen en een mongolide kop trek en vooral mijn tong heel ver uitsteek, dan heeft niemand door dat ik eigenlijk zo saai als een grijze muis ben....
Robert Fripp saai![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:45 schreef zatoichi het volgende:
Daarentegen zou Gerda Duisenberg op dit moment wel een iets levendiger partner willen hebben.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |