ik zou het er voor doen! geeft mooie plakboekplaatjes!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:45 schreef Misstique het volgende:
Wel koud.
Je bent de eerste!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat deze opmerking dusdanig briljant is, dat ik nu fan van je ben?
Dat is mooier, maar dan had de TT niet gepast, vrees ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef Stofje het volgende:
Vierhonderdzevenendertig.
Ik niet, ik wil een jurk met spaghettibandjes, of straplessquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zou het er voor doen! geeft mooie plakboekplaatjes!
wie mooi wil zijn moet pijn kou lijdenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil een jurk met spaghettibandjes, of strapless![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil een jurk met spaghettibandjes, of strapless![]()
Onzin, gewoon beter plannen en wellicht op een locatie in Hawaïquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wie mooi wil zijn moet pijn kou lijden
Weet jij meer? Ik wacht nog steeds op foto'squote:
Een loterij winnen kun je niet echt plannen, op zichquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onzin, gewoon beter plannen en wellicht op een locatie in Hawaï![]()
ook bestquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onzin, gewoon beter plannen en wellicht op een locatie in Hawaï![]()
Ik trouw gewoon met een rijke ventquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef rompompom het volgende:
Een loterij winnen kun je niet echt plannen, op zich
ja dat wisten wequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik trouw gewoon met een (donker-)blauwe vent![]()
Dát kun je dan weer wel plannen inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik trouw gewoon met een rijke vent![]()
Succes!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:58 schreef mcDavid het volgende:
*de sneeuw gaat trotseren om naar school [] te gaan
Cool 14.gifquote:
Fijn! Kun je je fijn richten op het op internet zoeken naar een andere baan!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:16 schreef Misstique het volgende:
Rustig dagje hier vandaag, ons systeem ligt plat.
Smakelijk en trustequote:Op woensdag 1 maart 2006 10:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fijn! Kun je je fijn richten op het op internet zoeken naar een andere baan!
Ik ga eten en slapen! Gegroet, o Greaute FOK!ers!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:21 schreef Stofje het volgende:
20 graden en trouwen in een kasteel in oktober vond ik anders beterquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zou het er voor doen! geeft mooie plakboekplaatjes!
In een kasteelquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
20 graden en trouwen in een kasteel in oktober vond ik anders beter
Natuurlijkquote:
Immer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:37 schreef nyny83 het volgende:
Ben er weer eens.... kutdrukte enzo...
Ben ik nog gemist?![]()
Goedzo, zal proberen weer wat vaker te komenquote:
Tof.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Goedzo, zal proberen weer wat vaker te komen
Zie hierboven.quote:Weer "fijn" aan het werk?
Hehe, systeem plat, goed bezigquote:
Slijmbal.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hehe, systeem plat, goed bezigZit nu weer op een plek dat ik zelf het systeem plat kan gooien. Probleem is dan alleen dat ik het ook moet oplossen en het dan juist druk krijg... niet de bedoeling.
Wel fijn dat je internet nog wel werkt
Ik had je al begroet toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:49 schreef Stofje het volgende:
Misstique. Hoi.
Klopt. Maar ik had zin om je nóg eens te begroeten. Gewoon, omdat. Maar als jij dat teveel moeite vindt en het begroeten ziet als een verplichting, dan moet je dat helemaal zelf weten.quote:
Ik was alleen in de war, maar je mag me begroeten zo vaak je wiltquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik had zin om je nóg eens te begroeten. Gewoon, omdat. Maar als jij dat teveel moeite vindt en het begroeten ziet als een verplichting, dan moet je dat helemaal zelf weten.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was alleen in de war, maar je mag me begroeten zo vaak je wilt![]()
Ow en welkom, wederom![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat paste niet![]()
Die van B. gaat er natuurlijk niet uit
muhquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:57 schreef Stofje het volgende:
Jezuschristus, ik heb zojuist m'n 4500e bericht geplaatst. Dat is way too much.
Ik vint jouw ook lievquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, ik vindt jouw lief!!121`11
Je verveelt jequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:14 schreef Misstique het volgende:
Schopje.
Klopt, ik kan hier niks doenquote:
Nog ééntje?quote:
Dat beschouw ik als een "ja".quote:
Ik buig lichtjes, zodat m'n prachtige achterwerk een gemakkelijk doelwit is voor een zacht trapjequote:
*SCHOP!!!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik buig lichtjes, zodat m'n prachtige achterwerk een gemakkelijk doelwit is voor een zacht trapje.
en dan mij slijmbal noemen hequote:Op woensdag 1 maart 2006 10:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, ik vindt jouw lief!!121`11
Doe zoals ik, slijm gewoon nietquote:
Heeft iemand je al verteld over onze wekelijkse grouphug?quote:
Is tranceptor hier ook al?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heeft iemand je al verteld over onze wekelijkse grouphug?
Ik moest lachenquote:
En ik moet nog naar buiten om lunch te halen. EN het sneeuwt hier in Hilversumquote:
Hier ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik moet nog naar buiten om lunch te halen. EN het sneeuwt hier in Hilversum![]()
Het is markt, dus ik wil een visje gaan halen.....quote:
Het is ongelofelijk! Mike! Moet je kijken!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:48 schreef mcDavid het volgende:ik heb gewoon colleges gevolgt!
en straks weer, maar dan werkcolleges
collegesquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:48 schreef mcDavid het volgende:ik heb gewoon colleges gevolgt!
en straks weer, maar dan werkcolleges
Hilloquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:58 schreef Dagonet het volgende:
Hullo.
Precies, dat zeg ik nou ook altijd.quote:
Ja, dat is mijn oogverblindende schoonheid.quote:
Euh... de reden dat het stopte met sneeuwen was toch omdat ik sneeuw niet zo leuk vind?quote:
misschien komt het doordat je voor het eerst sinds 3 maanden eens naar licht kijkt dat niet 70x per seconde aan/uit flitstquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn oogverblindende schoonheid.
Als jij het zegtquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben toch dagelijks vrijwilllig iets van twee uur buiten hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien komt het doordat je voor het eerst sinds 3 maanden eens naar licht kijkt dat niet 70x per seconde aan/uit flitst
Foto's!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn zelfs dagen dat je helemaal niet achter de pc zit!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben toch dagelijks vrijwilllig iets van twee uur buiten hoor.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn zelfs dagen dat je helemaal niet achter de pc zit!
Ik heb t uit betrouwbare bron.quote:
ik dacht toch dat "geen leven hebben" een van de vereisten was om toegelaten te worden tot de crew?quote:
Just shows how much yóu know..quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik dacht toch dat "geen leven hebben" een van de vereisten was om toegelaten te worden tot de crew?
Vind je?? Dinsdagfeestje, dus moet ik toch weer vroeg naar huisquote:
Het wordt toch wekelijks verlengd tegenwoordig, of is dat je laatste week dan?quote:
Ik hoor het per week... Dus volgende week laatste week, daarna op vakantiequote:Op woensdag 1 maart 2006 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het wordt toch wekelijks verlengd tegenwoordig, of is dat je laatste week dan?
Dan was ik allang forum adminquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik dacht toch dat "geen leven hebben" een van de vereisten was om toegelaten te worden tot de crew?
Vakantie, wat is dat? Oh ja, kan me iets vaag herinneren van 2 jaar terugquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoor het per week... Dus volgende week laatste week, daarna op vakantie![]()
Goedemiddagquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik weer.
Jij komt hier nu ook vaker he?quote:
Als het mag van jouquote:
Weer een kloon ontdekt. Damn, ik ben slecht in kloons.quote:
Ikzelf doe niet aan kloons.... maargoedquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weer een kloon ontdekt. Damn, ik ben slecht in kloons..
20.000 posts is ook stevig voor een kloonquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weer een kloon ontdekt. Damn, ik ben slecht in kloons..
Waarom doe je dan net alsof die gozer een kloon van jou is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ikzelf doe niet aan kloons.... maargoed
Dat heb je goed gezien. En ik ben geen kloon en ik heb geen klonen. Niet nodig gehad ookquote:
Ja, daar kwam ik ook net achter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien. En ik ben geen kloon en ik heb geen klonen. Niet nodig gehad ook
Daar wil ik ook antwoord op!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom doe je dan net alsof die gozer een kloon van jou is.
Dat vond ik wel meevallenquote:
Ik snapte de grapvorm wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen
Ik doelde er alleen op zo van... als het et goed vind dat hij mag komen. Meer in grapvorm dan om de indruk van een kloon te wekken. Ik heb een schijthekel aan klonen maar dat wist je niet denk
Same shit for me. Niet te moeilijk doen allemaalquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snapte de grapvorm wel.
Klonen vind ik zelf ook niet bepaald boeiend te noemen. Als ik iets te zeggen heb (of niet) dan doe ik dat met deze user
Behalve die van c. danquote:
Zo is het!quote:
Whiskey graag.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:48 schreef jackson het volgende:
*Ik ga net wat te drinken pakken....
Uw bestelling graag
Die lever ik alleen met sigarenquote:
Mits Havana'squote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Die lever ik alleen met sigaren
Maar doen heh?
He goocheldoos, jij ook hier !?quote:
quote:
Moet lukkenquote:
Ik ben afdelingscampagnemanagerquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:01 schreef jackson het volgende:
En hallo VM.... VM klinkt zo vestigings manager achtig
Zeur niet zo! Ben jij nou een stoere hollandsche vent??!?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:25 schreef xrrwr het volgende:
Wat een kutsneeuw, en ik moet zo nog fietsen.
Ik kan me jou echt even niet op een fiets voorstellenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:25 schreef xrrwr het volgende:
Wat een kutsneeuw, en ik moet zo nog fietsen.
Nagels zijn handig. Als je iets moet lospeuteren ofzo. M'n nagels zijn pas geknipt, dus dat gaat nu niet meer.quote:
Hoi pop,quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
Ik ben een sneeuwpop.
Je hebt nu dus waterpolo-handjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nagels zijn handig. Als je iets moet lospeuteren ofzo. M'n nagels zijn pas geknipt, dus dat gaat nu niet meer.
Neen, ik ben half fries en half drent plus geboren in die kakkerstad Haarlem.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeur niet zo! Ben jij nou een stoere hollandsche vent??!?
"waterpolo-handjes"quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je hebt nu dus waterpolo-handjes![]()
Duitsers zijn goed met fietsen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Neen, ik ben half fries en half drent plus geboren in die kakkerstad Haarlem.
Oh ja, duitse afkomst.... geen greintje hollandschheid in moi.
Nee, haha, je mag geen winterpeen in m'n aarsch raggen.quote:
Precies, maar geen woord over het fietsen zelf en laat staan in schnei!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Duitsers zijn goed met fietsen.. Naja, het stelen ervan dan.
Die doe ik ook altijd in de mond van de sneeuwpop.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, haha, je mag geen winterpeen in m'n aarsch raggen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die doe ik ook altijd in de mond van de sneeuwpop.
Pech voor jou dan.quote:
Is dat niet met elke sport zonder handschoenen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zijn handen met geknipte nagels.. Anders beschadig je de tegenstander zo!
Pech voor jóú, ja.quote:
Laat me nouhou.quote:
Nee!quote:
Nee hoor, tennis speel je toch ook zonder handschoenen??quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat niet met elke sport zonder handschoenen?
*aanbiedt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb zin in een peuk
Ik heb net gerookt. Mn 1e vandaag!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb zin in een peuk
Ja, voetbal toch ook, basketbal. Etc etc.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, tennis speel je toch ook zonder handschoenen??
Waterpolo is een fysiek sport, je ligt ook nog eens tegen de tegenstander aan en zo![]()
Lief aangeboden, maar ik mag niet roken op mijn werkplekquote:
Hier heb je een sticker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb net gerookt. Mn 1e vandaag!
Met waterpolo heb je veel meer contact met je tegenstander dan met voetbal of basketbal!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, voetbal toch ook, basketbal. Etc etc..
Dago rookt niet en jij gaat stoppen??quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb net gerookt. Mn 1e vandaag!
Nee hoor, Dago rookt ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dago rookt niet en jij gaat stoppen??
Óf ik heb t te druk om te rokenquote:
Het is je vergevenquote:
Mooi uitzichtquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
Dit zie ik als ik uit het raam kijk..
[afbeelding]
Er ligt hier helemaal niks meer!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Hier is momenteel een heel dreigende lucht.. Donkergrijs, waar dus vast sneeuw uit komtquote:
Ik kan het hebben hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die zin van jou stond er zo mooi, ik moest wel reageren
Het gaat om de sneeuw, pauper.quote:
Mét dikke geitenwollen sokken met pluisjes?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Er heeft er hier een zijn slippers aan naar het werk... Van die moderne Jezus-sandalen...![]()
Zelf pauperquote:
Het commentaar was in elk geval niet van de luchtquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan het hebben hoor!
Alles lekker verder ?!
Lekker in de sneeuw... Pekel tussen je tenen is helemaal hipquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Er heeft er hier een zijn slippers aan naar het werk... Van die moderne Jezus-sandalen...![]()
Ik zei alleen... "dan laat je je kennen" verder nix tochquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het commentaar was in elk geval niet van de lucht
Ik heb geen idee wat het antwoord is op je volgende vraag
Maar er waren meer die reageerdenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zei alleen... "dan laat je je kennen" verder nix toch
hier is alle sneeuw ondertussen weer verdwenen... op wat grijze drap op sommige plekken na...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Ooh niet eens allemaal meegekregen danquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar er waren meer die reageerden
Sta je eens in de belangstelling en dan merk je het niet eensquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh niet eens allemaal meegekregen dan
Gaan jullie nog met ons delen waar dit over gaat?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sta je eens in de belangstelling en dan merk je het niet eens![]()
Neej... jammer hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sta je eens in de belangstelling en dan merk je het niet eens![]()
Opletten enzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gaan jullie nog met ons delen waar dit over gaat?
*mompelt iets van teruglezenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon te weinig..quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Opletten enzo
-edit-
Dat gevoel heb ik dus de helft van de tijd op fok!
sexquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef mcDavid het volgende:
zo, dat was meer dan genoeg informatie voor vandaag!
Denk ik precies hetzelfde over. Maar dat geld voor elke gozer.quote:
*proest bijna haar soepie over het bureauquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Denk ik precies hetzelfde over. Maar dat geld voor elke gozer..
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Denk ik precies hetzelfde over. Maar dat geld voor elke gozer..
Truequote:
Dat weet je nietquote:
In dít topic?quote:
Jullie zijn gemeen tegen mequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet waar het over gaat![]()
Ik maak vast wel een 3punter zometeenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik geef dr anders groot gelijk, mij lijkt het ook nix!
da's 3-0 tot nu toe
Jullie ?!quote:
Je blijft toch eng jij.quote:
Fully agreequote:
Ja jij ook ja!!quote:
Net als in een slechte horrorfilm. Het is zo voorspelbaar allemaal, maar toch schrik je.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Ben zo onvoorspelbaar als de neten!!!
Je bent gewoon een mietje!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Net als in een slechte horrorfilm. Het is zo voorspelbaar allemaal, maar toch schrik je.
Ik wacht daar nog even meequote:
Ja, dus en?quote:
Ach, het is maar hoe figuurlijk je 'treffen' kan zienquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Fully agree
Maar ook wel tof...Het 1 staat het ander niet in de weg... je moet haar alleen niet in je bed treffen
Over dromen lijkt je wel tofquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe figuurlijk je 'treffen' kan zien
*Wenst Dago bij deze een prettige uitvaart...quote:
En nu dan ophoeren ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef Misstique het volgende:
Zo, dat lucht op.
Lekker, als het maar niet vacuum isquote:
Oh.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben uit vorm dus ik heb lamme kaken![]()
Doodsverwensing! Slotje! Ban!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*Wenst Dago bij deze een prettige uitvaart...
Niet persoonlijk bedoeld, maar Miss even laten voelen wat ze zegt
Nee, dan moet je niet zeggen oh.. Dan moet je zeggen dat ik op jou wel weer mag oefenen, maar ach, je bent nu te laatquote:
Je hebt connecties.quote:
Ik dacht dat ik al te laat was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dan moet je niet zeggen oh.. Dan moet je zeggen dat ik op jou wel weer mag oefenen, maar ach, je bent nu te laat
Waarom haat je mij?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Strekking van mijn post werd even duidelijk dus
Neem sokiela voor me mee. Veel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben boodschappen doen.
Wat is dat ookal weerquote:
Zeg het eens hard op.quote:
Gedaan... collega's op mijn dak. Chocola ?! gokte ze.... of Bier riep iemandquote:
--> R&Pquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom haat je mij?Wat heb ik jou ooit misdaan?
![]()
*kras
Dat eerste.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Gedaan... collega's op mijn dak. Chocola ?! gokte ze.... of Bier riep iemand
Zal ik er een topic over openen?quote:
quote:
Punt 1quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom haat je mij?Wat heb ik jou ooit misdaan?
![]()
*kras
Zou ik wel doen jaquote:
Dat mag ik niet, dan krijg ik strafquote:
Het is áltijd tijd voor chocola.quote:
Jezus, je bent echt een jankerd gewordenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat mag ik niet, dan krijg ik straf![]()
Het fokleven is zo oneerlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat mag ik niet, dan krijg ik straf![]()
Best overtuigend niet? Wat denk je, zou ik een Vivi of andere huillie cq krasser in R&P kunnen evenaren?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jezus, je bent echt een jankerd geworden
Jij begrijpt mn pijn!quote:
Namen zeggen me nix.. dus ik denk het wel. Het klonk goed kut iigquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Best overtuigend niet? Wat denk je, zou ik een Vivi of andere huillie cq krasser in R&P kunnen evenaren?
Nu wel, ik ben uitgewerkt voor vandaag.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
Ben ik even weg, zijn jullie alweer twee pagina's verder. En als ik er wél ben, vlot het voor geen meter..
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nu wel, ik ben uitgewerkt voor vandaag.
Ik zou zeggen, zoek eens op user vivi. Zorg voor voldoende popcorn!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Namen zeggen me nix.. dus ik denk het wel. Het klonk goed kut iig
Ik kan me nog een topic herinneren waar jij, Godlike en TC haar compleet voor lul zette. Jammer genoeg zat er erg snel een slotje opquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek eens op user vivi. Zorg voor voldoende popcorn!
Nee dank je.... ik steek die tijd wel ergens anders in. Toc bedanktquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek eens op user vivi. Zorg voor voldoende popcorn!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef Misstique het volgende:
Ow Pheno, check de OP ff voor de gevleugelde uitspraak van jackson alhier.
Ja.... anders snap je strax hele topics nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef Misstique het volgende:
Ow Pheno, check de OP ff voor de gevleugelde uitspraak van jackson alhier.
Oh, dat topic had ik nog geopend jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan mn nog een topic herinneren waar jij, Godlike en TC haar compleet voor lul zette. Jammer genoeg zat er erg snel een slotje op![]()
Van de hele tijd je cupmaat aan msn-knaapjes sturen ?!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:56 schreef Chowi het volgende:
[..].
Godverdomme, m'n D-toets heeft kuren..
Ik heb em al:quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:59 schreef Pheno het volgende:
[Centraal] Het Vivi- napraattopic!
Hier is die van Tranceptor iig. Nu moet ik de mijne nog zoeken
Ah, daarom kon ik het niet vinden, ik zocht naar 'vivi'quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb em al:
Het grote zeik-hier-vief-af topic
Ik klik het willekeurig aan en het verhaal is me al te langquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
Help Vivi de winter door, verhalen voor onder de Mistletoe.
Waarom denk je dat ik zo baal dat ze haar naar ONZ hebben verbannen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik klik het willekeurig aan en het verhaal is me al te lang
Zo'n attentionwhore gooien ze altijd naar onzin.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo baal dat ze haar naar ONZ hebben verbannen?
Aanpakken dan die doos....quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Zo'n attentionwhore gooien ze altijd naar onzin.
Vivi is coolquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Maar vooral voor jezelfquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis, dat is het beste voor iedereen
Ik heb op t laatst haar topic volgespammedpost, wilde het uit mn ATquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Buhbye Pheno.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis, dat is het beste voor iedereen
Je had er nooit in moeten postenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb op t laatst haar topic volgespammedpost, wilde het uit mn AT![]()
Het was sterker dan ik.quote:
Trek het je vooral niet persoonlijk aan, vooral niet persoonlijk aantrekken!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
Ben ik even weg, zijn jullie alweer twee pagina's verder. En als ik er wél ben, vlot het voor geen meter..
Alleen persoonlijk aftrekken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Trek het je vooral niet persoonlijk aan, vooral niet persoonlijk aantrekken!!
Fok! doet het thuis ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:37 schreef jackson het volgende:
Test!
Ok. En nu?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:38 schreef Janetje het volgende:
Ik kwam even hoi zeggen.
Ga ik weer weg.quote:
Doeiquote:
Trekken, sowieso.quote:
doe dat, meid!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:57 schreef sararaats het volgende:
ik krijg precies zin om te trouwen
Je was toch al getrouwd? Met dat meisje in dat filmpje die je opving bij het turnen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:57 schreef sararaats het volgende:
ik krijg precies zin om te trouwen
nimmerquote:
ow ja, das waarquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je was toch al getrouwd? Met dat meisje in dat filmpje die je opving bij het turnen?.
Killswitch is louter een username, geen gebruiksartikel hoor!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:00 schreef sararaats het volgende:
heeeeeeeeeey Killswitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |