abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:26:26 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36015496
Ik gleuf er niets van
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:27:46 #252
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36015536
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gleuf er niets van
Nou ja, een aankondiging voor de afsluiting van het fiscale jaar is niet zo gek.
Dat zijn ze wel een beetje verplicht ook, er hangt veel af van de ps3.
-
pi_36015768
ik denk dat een hoop mensen morgen ziek zijn als de mededeling is "PS3 will be available tomorrow."

De kans dat dát de mededeling is, is natuurlijk klein, maar het zou wel stoer zijn
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_36015797
Ja, vooral het feit dat distributeurs en retailers van niks weten zou opvallend zijn SD
PS3 zou de grootste flop ooit worden qua launch
Niemand weet uberhaupt dat ie er is
En als ze het al weten dan kunnen ze er geen kopen want distributeurs en retailers hebben hem niet
pi_36016042
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:37 schreef Retuobak het volgende:
Ja, vooral het feit dat distributeurs en retailers van niks weten zou opvallend zijn SD
PS3 zou de grootste flop ooit worden qua launch
Niemand weet uberhaupt dat ie er is
En als ze het al weten dan kunnen ze er geen kopen want distributeurs en retailers hebben hem niet
de retailers worden 's morgens blij verrast door een grote vrachtwagen met Welcom3 Chang3 op de zijkant gekalkt
pi_36016109
Knap dat niemand ook maar die vele tienduizenden vrachtwagens met Welcom3 Chang3 heeft gezien
pi_36016163
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef Retuobak het volgende:
Knap dat niemand ook maar die vele tienduizenden vrachtwagens met Welcom3 Chang3 heeft gezien
Rijden 's nachts met doeken over de tekst heen.

Een dergelijke launch strategie zou denk ik alleen in Japan werken denk ik. Enige land waar werknemers vrij krijgen voor een launchday, met name omdat de baas zelf ook in de rij gaat staan
pi_36016189
Ik denk dat een dergelijke launch strategie either way suicide is
Ook knap dat nog geen een van de tienduizenden chauffeurs iets gelekt heeft
Of rijdt Ken Kutaragi een voor een de vrachtwagens ergens heen nadat ie ze zelf over heeft gespoten?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:02:20 #259
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_36016350
heb je een bron ?
pi_36016532
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef Retuobak het volgende:
Ik denk dat een dergelijke launch strategie either way suicide is
Ook knap dat nog geen een van de tienduizenden chauffeurs iets gelekt heeft
Of rijdt Ken Kutaragi een voor een de vrachtwagens ergens heen nadat ie ze zelf over heeft gespoten?
ik zie hem er wel voor aan
pi_36016558
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:02 schreef Fliepke het volgende:
heb je een bron ?
ik zit hier een beetje te filosoferen, dus kies maar, m'n linker- of rechterduim?
pi_36022861
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:28 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[..]

Zou P-Style dan tóch nog gered worden? :p
Never.
pi_36023000
Maar goed, ik kan me wel vinden in die persconferentie morgen. Ik zag op GAF al de voorspelling van iemand waarvan ik wel geloof dat er zoiets gaat gebeuren: gelijk bekend maken dat de PS3 uitgesteld is, en dan vlug verder met wat mooie screens en filmpjes en vele geweldige games die al in ontwikkeling zijn van Square en co. Vervolgens YAY! PS2 pricedrop, en de PS2 krijgt nog geweldige games, GT4 Online, FFXII, God of War II, WOW! Wie heeft er een PS3 nodig??!?!? Tot slot wellicht nog een beetje PSP erbij, met wat hints naar de PSP2 en dat de PSP het erg goed doet enzo, en klaar is persconferentie. Damage control!
pi_36023097
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:45 schreef Thomper het volgende:
Maar goed, ik kan me wel vinden in die persconferentie morgen. Ik zag op GAF al de voorspelling van iemand waarvan ik wel geloof dat er zoiets gaat gebeuren: gelijk bekend maken dat de PS3 uitgesteld is, en dan vlug verder met wat mooie screens en filmpjes en vele geweldige games die al in ontwikkeling zijn van Square en co. Vervolgens YAY! PS2 pricedrop, en de PS2 krijgt nog geweldige games, GT4 Online, FFXII, God of War II, WOW! Wie heeft er een PS3 nodig??!?!? Tot slot wellicht nog een beetje PSP erbij, met wat hints naar de PSP2 en dat de PSP het erg goed doet enzo, en klaar is persconferentie. Damage control!
Deze persconferentie zou toegeweid zijn aan de PS3, dus wat jij hier allemaal beweert lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
pi_36023138
goed punt, als je kijkt wat voor yummies er nog allemaal op de PS2 komt, is het vertragen van de PS3 niet eens zó'n ramp.
pi_36023174
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef SocialDisorder het volgende:
goed punt, als je kijkt wat voor yummies er nog allemaal op de PS2 komt, is het vertragen van de PS3 niet eens zó'n ramp.
Idd
Who needs the PS3? Hup, nog 6 jaar PS2. Daarna PS3
pi_36023394
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

Deze persconferentie zou toegeweid zijn aan de PS3, dus wat jij hier allemaal beweert lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Ja, maar Sony ziet waarschijnlijk niet graag haar koers kelderen, dus moeten ze toch wel met 'goedmakertjes' komen. En als ze uitstellen, moeten ze aan de andere kant ook weer de mensen tevreden stellen. Hoe doe je dat? Door te tonen dat veel developers je nieuwe platform steunen, en dat je huidige ook nog steeds zat toptitels heeft en door een kleine pricedrop bakken meer zal verkopen terwijl de winst ervan stijgt. Yay, beleggers happy.
pi_36023467
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:56 schreef Thomper het volgende:
Ja, maar Sony ziet waarschijnlijk niet graag haar koers kelderen, dus moeten ze toch wel met 'goedmakertjes' komen. En als ze uitstellen, moeten ze aan de andere kant ook weer de mensen tevreden stellen. Hoe doe je dat? Door te tonen dat veel developers je nieuwe platform steunen, en dat je huidige ook nog steeds zat toptitels heeft en door een kleine pricedrop bakken meer zal verkopen terwijl de winst ervan stijgt. Yay, beleggers happy.
Laten we nou meer eerst afwachten tot morgen voordat we het over "goedmakertjes" gaan hebben.
pi_36023608
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:50 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Idd
Who needs the PS3? Hup, nog 6 jaar PS2. Daarna PS3
10 jaar, minimaal
pi_36023652
Ja, ik sta ook al klaar om mijn woorden in te trekken hoor. Ben sowieso erg benieuwd, dat wordt nog spannend allemaal. Hoe laat is het nou Europese tijd? Iets van 6 uur 's ochtends?
pi_36023750
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Laten we nou meer eerst afwachten tot morgen voordat we het over "goedmakertjes" gaan hebben.
Dus jij verwacht echte info?

In de Nintendo topics verwacht je meestal juist het tegenovergestelde
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef Thomper het volgende:
Ja, ik sta ook al klaar om mijn woorden in te trekken hoor. Ben sowieso erg benieuwd, dat wordt nog spannend allemaal. Hoe laat is het nou Europese tijd? Iets van 6 uur 's ochtends?
7 uur, iirc. Eerste twee uur vrij, dus dat wordt weer even checken
pi_36023810
slecht nieuws voor Sony:
Japanse zelfmoordafspraken nemen toe
pi_36023814
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Xrenity het volgende:
Dus jij verwacht echte info?

In de Nintendo topics verwacht je meestal juist het tegenovergestelde
Als Nintendo aankondigt dat ze een persconferentie gaan houden over de Revolution, dan verwacht ik ook daar info hoor.
pi_36024095
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:08 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als Nintendo aankondigt dat ze een persconferentie gaan houden over de Revolution, dan verwacht ik ook daar info hoor.
23 maart, believe.

Maar goed, morgen 's ochtends gewoon vanaf 8 uur les, dus dan maar eventjes in het studiehuis wat meepikken.
pi_36025734
quote:
PlayStation 3 Day Nears

Sony could be less than 24 hours away from making a formal announcement about PlayStation 3, including timing of launch and price.

Sony, characteristically, is remaining highly secretive about the announcement. The meeting was to be attended only to developers but has now been opened up to analysts and journalists.

Ken Kutaragi will front the briefing in Tokyo at 3:00 p.m. local time (late night / early hours in the U.S.).

Yuta Sakurai, a senior analyst with Nomura Securities told Reuters, "These events typically address platform strategy, loyalty structures, development-related plans and other details that aren't as interesting to us, but the fact that they opened the meeting up raises the possibility that there might be more."

It's hoped that the machine's new launch schedule and pricing will be unveiled as well as some details of its online service - revealed here some weeks ago - which will offer consumers the ability to play online as well as downloading free and paid interactive and non-interactive content. The most likely scenario is a sub-$500 price and a late 2006 launch date.

It's not known how much information will be released regarding the U.S. launch. Given the probability that Sony is facing a number of problems with its launch, the company may be forced to release as little information as possible. It will also seek to hold back some information for E3.

Next Generation will have full details as they emerge.
pi_36025874
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:03 schreef Xrenity het volgende:

[..]

te laat
[PS3 Centraal] #23: Terug uit Cloud Cuckoo Land.
pi_36025976
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

te laat
[PS3 Centraal] #23: Terug uit Cloud Cuckoo Land.
Het was nog niet bekend dat Ken zou spreken en dat het eerst press-only was, iirc
pi_36026701
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:10 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Het was nog niet bekend dat Ken zou spreken en dat het eerst press-only was, iirc
mijn excuses zijn groot en nederig
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:06:55 #279
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36029545
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

ik heb nergens gelezen dat Sony het over de PS3 zal gaan hebben?? Alleen iedereen verwacht dat ze het over de PS3 zullen hebben...
The line is a dot to you!
pi_36029991
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:06 schreef kepler het volgende:
ik heb nergens gelezen dat Sony het over de PS3 zal gaan hebben?? Alleen iedereen verwacht dat ze het over de PS3 zullen hebben...
Je hebt gelijk. Eigenlijk is die hele persconferentie sowieso niks meer dan een verwachting.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:35:50 #281
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36030248
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:25 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Eigenlijk is die hele persconferentie sowieso niks meer dan een verwachting.
ik verwacht gewoon niks tot de E3
pi_36030367
quote:
The most likely scenario is a sub-$500 price and a late 2006 launch date.
Onder de 500 dollar? Ik geloof er geen drol van, maar als het zo is issie bij de launch van mij
Big dick.
pi_36031270
quote:
14-Mar-06 12:28 ET In Play Sony to delay the release of its PlayStation 3 next-generation video game console - DJ (SNE) 47.48 +0.71: Dow Jones reporting that Sony Computer Entertainment will delay the release of its PlayStation 3 next-generation video game console until early November because the copy protection technology for the Blu-ray Disc has not been finalized, The Nihon Keizai Shimbun reported in its Wednesday morning edition.

sorry
pi_36031562
quote:
...early November because the copy protection technology for the Blu-ray Disc has not been finalized
Als dàt werkelijk de reden is dat 'ie uitgesteld wordt tot november helemaal, dan zou dit feest dus ook nooit door kunnen gaan.
pi_36031658
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:18 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als dàt werkelijk de reden is dat 'ie uitgesteld wordt tot november helemaal, dan zou dit feest dus ook nooit door kunnen gaan.
Tja balen.

hier wordt er iig niet aan getwijfeld
/edit
btw:
quote:
Publisher stocks are in a freefall the past 15 minutes (ATVI, ERTS, MWY, & TTWO, etc).

Gamestop too.

Microsoft is up.
Weet niet of het er iets mee te maken heeft
pi_36037877
quote:
Het is officiëel, de PS3 verschijnt niet in de Lente.

Vandaag is officiëel bekend gemaakt dat de PlayStation 3 niet in de Lente in de winkels zal verschijnen. Het bericht kwam niet van Sony, maar van een Japanse krant die de hand wisten te leggen aan wat officiële papieren van Sony, welke ze later op de dag naar buiten zouden brengen, bij de eerder aangekondigde conferentie. 100% zeker is het dus nog niet, maar we kunnen er flink van uitgaan. Voor meer info over de conferentie kan je hier terecht.

Update:

De reden van uitstel ligt bij het Blu-Ray medium. Deze is simpelweg nog niet klaar voor de PlayStation 3 aangezien alle beveiligingen nog niet kloppen. De PlayStation 3 zal op z'n vroegst in November in Japan verschijnen. Wanneer hij in Amerika en Europa gaat verschijnen is nog niet bekend.
PSN id: NL_SToRM
pi_36041050
bron? Next-gen.biz heeft nog niets officieels.
pi_36041933
Dat staat hierboven eigenlijk allemaal Storm81. Eigenlijk is er nog niks bij Sony bevestigd.. maar dat zal over een paar uurtjes wel komen.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:40:19 #289
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36042174
November .
Ik hoop voor Sony dat ze de kerstdagen in Amerika halen, anders gaat de X360 extra dik scoren daar. .
OMG, dit is wel heel erg veel later zeg. Nou ja, was te verwachten..
-
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:42:20 #290
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36042245
Welcome Delay .
Ik ben benieuwd of dit nog invloed heeft op de HD-DVD vs. BluRay oorlog.
-
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:44:05 #291
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36042321
misschien dat Sony zich niks aantrekt van die standaard??? Als dat kan natuurlijk?

Misschien dat ze zeggen dat je nog geen BR-films kunt afspelen, maar wel games. En dat je kunt updaten zodra de standaard officieel is geworden. Alhoewel nu ik dit type klinkt het wel heel ongeloofwaardig
pi_36042408
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welcome Delay .
Ik ben benieuwd of dit nog invloed heeft op de HD-DVD vs. BluRay oorlog.
volgens mij word die oorlog pas bij de mainstream consument uitgevochten zodra de spelers betaalbaar zijn (en die van $1800 is niet betaalbaar, voor het plebs ). Blu-Ray zal een enorme voorsprong hebben echter als de PS3 uitkomt, voordat de spelers dat prijsniveau hebben bereikt. Een voorsprong die overigens al flink is, omdat alle filmmaatschappijen, op één na, in het kamp van BR zitten.

Ben wel benieuwd hoeveel van hen daar blijven, nu de PS3 vertraagd is, omdat een aantal volgens mij redelijk had aangegeven voor BR te kiezen, doordat de PS3 BR een voorsprong kon bieden.
pi_36042768
Volgens Che Chou (ex-1Up werkt nu voor MS, ja MS) zou deze release datum voor Japan idd kloppen, maar zou Sony dit maal als eerste launchen in de US, namelijk in oktober. We zullen het morgenochtend zien I guess .
  woensdag 15 maart 2006 @ 00:01:27 #294
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36042918
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:57 schreef Retuobak het volgende:
Volgens Che Chou (ex-1Up werkt nu voor MS, ja MS) zou deze release datum voor Japan idd kloppen, maar zou Sony dit maal als eerste launchen in de US, namelijk in oktober. We zullen het morgenochtend zien I guess .
Zou niet gek zijn, daar is de achterstand het grootst.
In Japan scoren ze toch wel. Europa is altijd de lul.
-
pi_36042987
Europa is safer nog dan Japan.
Japan = Nintendo gevaar
US = Semi-MS gevaar
EU = easy money voor Sony
  woensdag 15 maart 2006 @ 08:29:59 #296
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36045843
Ah, Sony kopieert de Microsoft-launch.
quote:
Ken Kutaragi has confirmed plans for a worldwide release of PlayStation 3 in November at an ongoing press conference in Tokyo.

Just to repeat, Sony appears to be following Microsoft's lead by aiming to release PlayStation 3 in Europe, Asia and North America simultaneously.

This confirms details reported by the Nihon Kenzei Shimbun on Wednesday morning in Japan.

Sony's aiming to ship six million units this year, with one million units per month to follow after release.
Advertisement

More from Sony's conference as we get it, obviously!
Wereldwijde launch in November dus.
-
pi_36045852
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, Sony kopieert de Microsoft-launch.
[..]

Wereldwijde launch in November dus.
Vraag me af of dat ze gaat lukken

Unconfirmed is nog een prijstag van 350 dollar met een 60 gb HDD, Linus OS

[ Bericht 9% gewijzigd door Xrenity op 15-03-2006 08:40:35 ]
pi_36045936
niet helemaal waar, Sony produceert meer units

maar goed, wel tof om nu eindelijk wat duidelijkheid te hebben.

Wel grappig om te lezen dat Microsoft eerst verklaart niet te willen winnen, omdat concurrentie goed is en nu:
quote:
Microsoft has welcomed PlayStation 3's likely delay. But it seems Sony's not ready to throw in the towel just yet.
Image Andres Vejarano, Microsoft Xbox' regional marketing manager for Asia (excluding Japan) told Bloomberg, "We want to win. Any delay does give us an advantage. It benefits us."

He said the company is "on track" to sell its target of between 4.5 million to 5.5 million Xbox 360s by June.

Despite reports in the Japanese press that PlayStation 3 will be delayed until November, Sony has still made no official confirmation. "There are no changes in our plan to release PlayStation 3 in spring," said spokesman Satoshi Fukuoka.
Maar dat dit MS een voorsprong(etje) geeft, is wel zeker.
  woensdag 15 maart 2006 @ 08:40:34 #299
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36045952
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:39 schreef SocialDisorder het volgende:
niet helemaal waar, Sony produceert meer units
Het is maar te hopen dat dat vlekkeloos gaat ja, .
Maar het is strategisch gezien gewoon een kopie natuurlijk, niets mis mee natuurlijk.
Ik juich het toe.
-
pi_36045955
quote:
http://japan.cnet.com/news/tech/story/0,2000047674,20098591,00.htm

2.5inch 60G HDD included
Linux OS included
price uknown
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: