[/quote]quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Negatief helaas...vandaag eerste echte shadow gehad (dus aanval wat net geen aanval wordt maar zeurende pijn), ik hoop dat het over waait...maar ik ken het "systeem" goed dus ik denk dat ik weer de komende 3mnd op dinsdag de sigaar ben(en overige dagen ook maar dan zijn de aanvallen beduidend minder frequent)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Dagcijfers voor dinsdag 28 februari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 232 Lupa_Solitaria
2. 210 Polen
3. 193 Misstique
4. 191 Triggershot
5. 187 tong80
6. 161 Foreverblue
7. 160 MrBean
8. 159 tonks
9. 139 Athalon
10. 137 Pheno
Tja, ik ken FOK en sommige users (de oldbies, niet allemaal maar een paar dus) houden er een andere mentaliteit op na mbt posten, die houden niet van gezwaai en zoetsappig gedoe maar stevige discussies en relletjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is echt klote BongieDat daar nou niks aan te doen is.
Een heel zacht kusje dan maar [afbeelding]
En John zat aan zijn neus![]()
Mijn schuld alle dames zitten nog naar de Zweedse jongens te kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
Wel stil ineens... waar is iedereen?
Nee hoor we verwachten van Worm de beste Wurm capsquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mijn schuld alle dames zitten nog naar de Zweedse jongens te kijken.
Whahahaha.... ik ben benieuwd of Ferri echt komtquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
vol bijwerken voor het bezoek van Ferri, ff de boel stylen enz *zucht kreun Darth hijg*
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
Maandcijfers voor februari 2006
1. 6988 tong80
2. 4889 snellejelle
3. 4529 Foreverblue
4. 4427 Manu82
5. 4142 Alexxxxx
6. 4103 frizti
7. 4027 regenworm
8. 4000 Bruce117
9. 3984 Alicey
10. 3560 Svensational
Als ie niet geblockt is .... why not hij zoekt toch fora ed opquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha.... ik ben benieuwd of Ferri echt komt
Regie leest hier wel meequote:Op woensdag 1 maart 2006 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als ie niet geblockt is .... why not hij zoekt toch fora ed op![]()
En daarom zitten wij hier en niet daar dus geniet er van zolang het kanquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik ken FOK en sommige users (de oldbies, niet allemaal maar een paar dus) houden er een andere mentaliteit op na mbt posten, die houden niet van gezwaai en zoetsappig gedoe maar stevige discussies en relletjes
Gelukkig weet ik wel waar ik na HBB ga posten op FOK, waar die bepaalde figuren niet komen (of bijna niet)
Oja, en een heel zacht kusje dan ook voor jou: [afbeelding]
Ik zal jullie niet vergeten maar het is niet zo makkelijk al bij de vrouwen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor we verwachten van Worm de beste Wurm caps![]()
En ze hebben een erg goed gesprek![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
al twee maanden achter elkaar in de top 10.
En dan maar roepen dat je het rustiger aan gaat doen SUKKEL
Tof van je, daarvoor wil ik wel ff de binnenkant van je monitor gaan lappenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zal jullie niet vergeten maar het is niet zo makkelijk al bij de vrouwen.
Dat heeft onze grote vriend Regenworm dus wel gedaan... en Snappie zelf ook trouwensquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Regie leest hier wel meeAls de link niet naar VOL is gegeven kan er niet veel misgaan denk ik
de oldies houden alleen maar van het uitschelden beledigen van andere users.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik ken FOK en sommige users (de oldbies, niet allemaal maar een paar dus) houden er een andere mentaliteit op na mbt posten, die houden niet van gezwaai en zoetsappig gedoe maar stevige discussies en relletjes
Gelukkig weet ik wel waar ik na HBB ga posten op FOK, waar die bepaalde figuren niet komen (of bijna niet)
Oja, en een heel zacht kusje dan ook voor jou: [afbeelding]
direct link is weg gehaald uit de posts, en meestal lezen ze SV voor de plaatjes ook nog, nu moeten ze zelf aan het werk bij endemolquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Regie leest hier wel meeAls de link niet naar VOL is gegeven kan er niet veel misgaan denk ik
Dan bestaat dus de kans dat de sysadmin van HBB VOL dus ook op block heeft gezetquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat heeft onze grote vriend Regenworm dus wel gedaan... en Snappie zelf ook trouwens
Heel goed... laat ze maar eens werken voor hun geldquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
direct link is weg gehaald uit de posts, en meestal lezen ze SV voor de plaatjes ook nog, nu moeten ze zelf aan het werk bij endemol![]()
de eerste weken zat ik rond de 150 postings per dag alleen werd het later tussen de 200 en 300.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Ik had al eerder gezegd dat ik je daarin niet meer geloof
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wie weet nog waar of wie heeft nog de foto van Viola in string![]()
![]()
Frizti had hem gemaakt toen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
De regie is niet zo snelquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat heeft onze grote vriend Regenworm dus wel gedaan... en Snappie zelf ook trouwens
Moet je de huldes en commentaren lezen en het gemis aan mensen merkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zie trouwens net dat na 08:22 de SV van dinsdag niet is bijgewerkt. Het dieptepunt is echt bereikt volgens mij![]()
is ook de eerste dag dat ik er nog niet heb ingekeken, normaal doe ik dat altijd wel even als ik wakker word!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zie trouwens net dat na 08:22 de SV van dinsdag niet is bijgewerkt. Het dieptepunt is echt bereikt volgens mij![]()
Tsja...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je de huldes en commentaren lezen en het gemis aan mensen merken![]()
![]()
Altijd weer net niet niet op het podium en dit was de laatste kansquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
Maandcijfers voor februari 2006
1. 6988 tong80
2. 4889 snellejelle
3. 4529 Foreverblue
4. 4427 Manu82
5. 4142 Alexxxxx
6. 4103 frizti
7. 4027 regenworm
8. 4000 Bruce117
9. 3984 Alicey
10. 3560 Svensational
Ha mede-topspemmertquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is ook de eerste dag dat ik er nog niet heb ingekeken, normaal doe ik dat altijd wel even als ik wakker word!
Dank je wel... maar we ontlopen elkaar niet veel hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je 1ste plek van het hbb forum![]()
Volgens mij Mickyquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Weet je ook nog wie er toen BB was?? Bart was er nog iig
Jullie komen verder ook niet op het Fok forum? Ik had mijn gevoel erover ook al even in het betreffende topic geventileerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En daarom zitten wij hier en niet daar dus geniet er van zolang het kan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde Wilma gisteren zeggen dat er maandag een 2,5 uur durende uitzending op Talpa is van het gala.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:15 schreef Manu82 het volgende:
Deze hele zooi duurt toch maar tot zaterdag of niet?
ik vind de SC het leukst, maar in het Gert en Tanja topic heb ik me ook goed vermaakt de laatste tijd. Een apart hallo/doei topic zie ik niet echt zitten aangezien ik meestal gewoon hier zit!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jullie komen verder ook niet op het Fok forum? Ik had mijn gevoel erover ook al even in het betreffende topic geventileerd.
Ik wil best switchen tussen 2 topics op het BB-forum; 'SC over streams' en 'Off-topic voor wie dat wil' Ik zie mezelf dan niet naar andere fora binnen Fok gaan......![]()
Hoe is dat voor jullie?
He, wat zit Ferri toch weer leuk in de bubbelunit met zijn klep-pet op![]()
maandagquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:15 schreef Manu82 het volgende:
Deze hele zooi duurt toch maar tot zaterdag of niet?
En zwaaien is ook heel goed voor hart en bloedvaten hoor!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
de oldies houden alleen maar van het uitschelden beledigen van andere users.
Daarom blijf ik gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
tot zij zich ook fatsoenlijk gaan gedragen.
Ben ik waarschijnlijk naar BB belgie aan het kijken, ben wat dingen aan het uitproberen van Muerte die ik gister gekregen hebquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoorde Wilma gisteren zeggen dat er maandag een 2,5 uur durende uitzending op Talpa is van het gala.
Ik lurkte voorheen over geheel FOK, en voordat BB begon was ik kort daarvoor geregistreerd, heb een paar kleine topics gehad maar stelde niet veel voor, ik denk wel dat ik een oogje heb laten vallen op GC (General Chat) die rubriek oogt vrij vriendelijk en daar is ook een SC die een prettige sfeer uitstraalt voor zover ik het heb geobserveerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jullie komen verder ook niet op het Fok forum? Ik had mijn gevoel erover ook al even in het betreffende topic geventileerd.
Ik wil best switchen tussen 2 topics op het BB-forum; 'SC over streams' en 'Off-topic voor wie dat wil' Ik zie mezelf dan niet naar andere fora binnen Fok gaan......![]()
Hoe is dat voor jullie?
Ja staat hem goedquote:He, wat zit Ferri toch weer leuk in de bubbelunit met zijn klep-pet op![]()
Qua capsoftware?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik waarschijnlijk naar BB belgie aan het kijken, ben wat dingen aan het uitproberen van Muerte die ik gister gekregen heb
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
En zwaaien is ook heel goed voor hart en bloedvaten hoor!![]()
Ik heb toen een keer wel een foto van haar gemaakt dat ze gebukt stond bij de koelkast..... ik weet niet of je die bedoeld?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Ze bedoeld die ene keer dat ze bukte in de tuin... toen ze zo bezopen was dat ze geen broek aanhad...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer wel een foto van haar gemaakt dat ze gebukt stond bij de koelkast..... ik weet niet of je die bedoeld?
Hij is niet van heel dichtbij [gelukkig ook maar]
![]()
Leuk... veel plezier ermeequote:
Zweedse inhuurkrachten zeker?quote:
Ik bedoel ook niet een apart 'hallo/doei' topic, maar een topic waar je het over andere dingen kunt hebben zoals hoe jouw sollicitatie is gegaan, en over het ziekenhuis gebeuren van mijn moeder bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik vind de SC het leukst, maar in het Gert en Tanja topic heb ik me ook goed vermaakt de laatste tijd. Een apart hallo/doei topic zie ik niet echt zitten aangezien ik meestal gewoon hier zit!
Ik zoek me suf in alle sc en kan het niet vinden dus als je iig een foto hebt en eventueel een datumquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer wel een foto van haar gemaakt dat ze gebukt stond bij de koelkast..... ik weet niet of je die bedoeld?
Hij is niet van heel dichtbij [gelukkig ook maar]
![]()
Dat heeft Flugel hier al geprobeerd, een oftopic topic, is ook zwaar mislukt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet een apart 'hallo/doei' topic, maar een topic waar je het over andere dingen kunt hebben zoals hoe jouw sollicitatie is gegaan, en over het ziekenhuis gebeuren van mijn moeder bijvoorbeeld.
Ik zou dat liever zien in elk geval dan dat wij hier helemaal nergens over dat soort dingen kunnen praten.
T was ook wel een beetje saaie en domme titelquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat heeft Flugel hier al geprobeerd, een oftopic topic, is ook zwaar mislukt.![]()
Ja, dat vind ik zowieso een goed ideequote:Op woensdag 1 maart 2006 01:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet een apart 'hallo/doei' topic, maar een topic waar je het over andere dingen kunt hebben zoals hoe jouw sollicitatie is gegaan, en over het ziekenhuis gebeuren van mijn moeder bijvoorbeeld.
Ik zou dat liever zien in elk geval dan dat wij hier helemaal nergens over dat soort dingen kunnen praten.
Ik ga niet weer die discus oprakelen NU. het is nou eenmaal SC als er niets is gaat het snel off, dan ga je niet naar een ander deel van het forum. gewoon zwaai inperken en beledigingen slikken, iets anders is bijna niet mogelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T was ook wel een beetje saaie en domme titelTrekt dan niet echt aan....maak er dan bijv [HBB OFF ×××] van (waar het × staat voor deel) en een pakkende titel per deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |