Is reeds gebeurd, kijk maar naar haar buikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:09 schreef Nawien het volgende:
Ja dat pakje staat haar best goed. Die moet flink uitgewoont worden een keer
Hij is ook niet echt onder de indruk, ze gaan gewoon eten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef star_gazer het volgende:
Dat ie in de keuken staat en dat Sylvie dan in zo'n pakje thuiskomt en dat ze dan gaan dansen.
Daar wil ik bij deze over vomiteren
Dat rafeal kan voetballen is tot daar aan toe, maar uitwonen is vast nix voor hem. Ik zie em echt als zo een moeders kindje. Dan ook nog dat interview wat ik gedownload had waar die zei van. Hey ! moet je een paar patsen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Is reeds gebeurd, kijk maar naar haar buik
Patsenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat rafeal kan voetballen is tot daar aan toe, maar uitwonen is vast nix voor hem. Ik zie em echt als zo een moeders kindje. Dan ook nog dat interview wat ik gedownload had waar die zei van. Hey ! moet je een paar patsen?![]()
neuh, dat zij zwanger is was vast een onhandig foutje van hem![]()
Hilarisch!111!!!! _o_quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:09 schreef BiMeWet het volgende:
Syvlie is de hoer van amsterdammmmmmm
Bij de Reeperbahn toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:22 schreef Ludacris het volgende:
Wo ist gucci?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |