abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37481372
Dank je Brighteyes....zat er al mee te klooien!
pi_37484359
Waauw! Die wil ik! Geen ervaring, ik ben ook heel benieuwd!

Ik heb trouwens zo'n butterfly gekocht, bevalt goed, zeker als mijn vriendje 'm d'r bij pakt!
pi_37484499
Iemand ervaring met de beaver trouwens?
pi_37496554
Nou, die pocket rocket is inderdaad erg lekker! toch maar gekocht, was er erg nieuwsgierig naar... en ben er zeer tevreden mee
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_37497960
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:54 schreef Kinkycouple het volgende:

Wow Kinkycouple die ziet er tof uit! Weet je een merk/naam/winkel?
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_37559450
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef zesje het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hoi zesje

Ehhh ik heb net ff gekeken .hij heet de 'Blue wave ' maar ik kan hem nog nergens in Nederland ( online ) vinden in een shop. het bestelnummer waar je ook op kan zoeken is : 3001145600 . Ik heb hem via de groothandel
Leef je leven zoals jezelf wil en laat iedereen in zijn waarde,
pi_37559807
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:29 schreef Kinkycouple het volgende:

[..]

Hoi zesje

Ehhh ik heb net ff gekeken .hij heet de 'Blue wave ' maar ik kan hem nog nergens in Nederland ( online ) vinden in een shop. het bestelnummer waar je ook op kan zoeken is : 3001145600 . Ik heb hem via de groothandel
Via de groothandel?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_37567099
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:39 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Via de groothandel?
Yep hadden een onlineshop.. Liep helaas niet, vanwege het (opeens) grote aanbod onlineshops Tegenwoordig kan nm iedereen die een site heeft soort partnership beginnen. Je verkoopt dan spullen van een grootbedrijf die passen je webshop helemaaal aan jou website , kleuren enz.. en als je wat verkoopt krijg je daar een deeltje van..En op die manier heb je opeens een overvloed van onlineshops ..
pi_37567583
Bedankt voor 't zoeken Kinkycouple! Ja jammer is dat dat die online shops allemaal hetzelfde aanbod hebben vanwege dat partnershipgedoe idd. De originaliteit is ver te zoeken tegenwoordig. Bij welke buitenlandse shops bestellen jullie wel eens? Wij hebben wel eens iets besteld bij JT's Stockroom Op zich ging dat prima maar het duurt zo lang, je moet veel porto betalen en als je pech hebt invoerbelasting.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_37571116
Jammer, ik zou ook wel groothandelskortingen willen hebben!

Iemand hier ervaring mee?

pi_37571211
lol
pi_37573066
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:04 schreef zesje het volgende:
Bedankt voor 't zoeken Kinkycouple! Ja jammer is dat dat die online shops allemaal hetzelfde aanbod hebben vanwege dat partnershipgedoe idd. De originaliteit is ver te zoeken tegenwoordig. Bij welke buitenlandse shops bestellen jullie wel eens? Wij hebben wel eens iets besteld bij JT's Stockroom Op zich ging dat prima maar het duurt zo lang, je moet veel porto betalen en als je pech hebt invoerbelasting.
Geen dank.
Omdat wij nog steeds ingeschreven staan bij die groothandel ( Nederland) kopen we daar nog als we iets leuk zien ( wat vrij vaak is)
http://www.scala-nl.com

[ Bericht 5% gewijzigd door Kinkycouple op 05-05-2006 12:48:06 ]
pi_37614270
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef zesje het volgende:

[..]

[afbeelding]

Wij verkopen die in de winkel ook. Je kan hem denk ik wel bij elke sexshop bestellen als je gewoon even naar the wave van doc johnson vraagt...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_37615935
Gevonden tessie, tnx!
pi_37627932
Pocket Rocket!!=>My favourite! (past perfect in je handtas!!)
pi_37715522
Bij de Blokker gehaald: Facial massager voor E 1,49, lijkt sprekend op een pocket rocket (alleen een ander -en zelfs beter- 'opzetstukje') en voelt ook hetzelfde
pi_37715739
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bij de Blokker gehaald: Facial massager voor E 1,49, lijkt sprekend op een pocket rocket (alleen een ander -en zelfs beter- 'opzetstukje') en voelt ook hetzelfde
Hoho mijn lieve trouwe roze/grijze Pocket Rocket heeft ook opzetstukjes!!!
pi_37729245
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
WTFOMGORLY?!!

EUR 1,49 maar? En hoeveel kost een Pocket Rocket (zat eraan te denken om een PR te kopen)?

nee, niet voor mezelf
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_37730038
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:26 schreef miss.cutie4you het volgende:

[..]

Hoho mijn lieve trouwe roze/grijze Pocket Rocket heeft ook opzetstukjes!!!
Ik bedoelde dat er een ander bovenkantje aan zit (bij dat cheapo ding zit ie eraan vast), gewoon een breed rond oppervlak. De rest van het ding ziet er echt precies hetzelfde uit, volgens mij wisten ze gewoon niet wat ze met hun voorraad overgebleven pocket rockets aanmoesten, dan maar een gezichtsmassage he..
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:47 schreef rameijer het volgende:

[..]

WTFOMGORLY?!!

EUR 1,49 maar? En hoeveel kost een Pocket Rocket (zat eraan te denken om een PR te kopen)?

nee, niet voor mezelf
De Christine le duc variant is 10 keer zo duur

Ben zelf niet zo weg van die pocket rocket, maar toen ik deze bij de blokker zag heb ik 'm gewoon voor de gein meegenomen om te testen, toch wel het proberen waard voor die prijs Was eigenlijk wel benieuwd wat de PR-liefhebbers ervan zouden vinden.. voor mij voelde het iig gewoon hetzelfde.
pi_37730193
Whoopsydaisy gaat straks even langs de blokker!
pi_37732846
op mijn "Rabbit" zit ook zoon dingetje voor mun clit... werkt heel goed moet ik zeggen
pi_37734856
quote:
[hoeveel kost een Pocket Rocket (zat eraan te denken om een PR te kopen)
Die van mij was 70,- eurie!
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:57:52 #113
37769 erodome
Zweefteef
pi_37735427
70 euro voor een pocket rocket, dat kost de originele niet eens, niet genaaid toch genaaid noemen ze dat

Je kan die dingen meestal wel voor ergens tussen de 5 en 20 euro kopen, de originele is net iets duurder dan dat, maar niet veel beter dan de andere.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_37737964
Thanks Ero
the shore
pi_37749965
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:57 schreef erodome het volgende:
70 euro voor een pocket rocket, dat kost de originele niet eens, niet genaaid toch genaaid noemen ze dat

Je kan die dingen meestal wel voor ergens tussen de 5 en 20 euro kopen, de originele is net iets duurder dan dat, maar niet veel beter dan de andere.
Ben ik het niet met je eens.
Die dingen waar je 15 eurie voor neerlegt die branden snel door.....en geven het op!
Kijk maar eens in de luxere sexshops...daar heb je de goede!! Ik vind ze fijner dan die goedkope....
pi_37753426
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:56 schreef miss.cutie4you het volgende:

[..]

Die dingen waar je 15 eurie voor neerlegt die branden snel door.....
Auw...
quote:
[...]

Kijk maar eens in de luxere sexshops...daar heb je de goede!! Ik vind ze fijner dan die goedkope....
Is daar echt zoveel verschil in dan? Heeft iemand alle varianten al eens geprobeerd?
the shore
pi_37753571
mijn favotiete merk is fun factory

www.funfactory.de
... maar ze zijn het goedkoopste op...
www.takethis.nl
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:56:18 #118
37769 erodome
Zweefteef
pi_37755282
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:56 schreef miss.cutie4you het volgende:

[..]

Die dingen waar je 15 eurie voor neerlegt die branden snel door.....en geven het op!
Ik heb de originele gehad, ik heb goedkopere gehad, ze gingen ongeveer even lang mee, met intensief gebruik zo rind het jaar anderhalf jaar, daarna beginnen ze allemaal wat brak te worden, sluiten niet meer heel mooi, gaan rammelen enzo, dan wordt het tijd voor een nieuwe.
De originele ging iets langer mee dan de hele goedkope, maar niet bijster veel langer.

Doorbranden heb ik nog niet meegemaakt, alhoewel die hele goedkope die toen voor 5 euro bij de pabo waren wel erg warm konden worden na langdurig gebruik.

En de goedkope zijn presies hetzelfde als de dure, zelfde apperaatje, zelfde opzetstukjes...

En aangezien de origineel niet bijster veel langer meeging(ook bij anderen) heb ik zoiets van dat is dat verschil in geld dan niet echt waard wat mij betrefd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_37761004
Dan kan je dus inderdaad beter een paar keer een goedkope kopen!
the shore
pi_37764998
Ik heb trouwens van de week een proefmonster gehad van eros fruit glijmiddel, iemand al geprobeerd ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')