Ik zou zeggen, ga je gang. Dan ben je binnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:13 schreef Blackheart het volgende:
Ik kan dat gerust nabouwen voor een pak minder geld.
Hier!!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:21 schreef Blackheart het volgende:
waar lever ik?
Damn, wat een apparaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:58 schreef Kinkycouple het volgende:
Deze waarschijnlijk![]()
http://www.love-machine.nl ..299 euro
[afbeelding]
Op die site staat ook nog een videoclipjequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Damn, wat een apparaat
Wat kan hij allemaal dan?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:54 schreef Kinkycouple het volgende:
Hoi zesjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef zesje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wow Kinkycouple die ziet er tof uit! Weet je een merk/naam/winkel?
Via de groothandel?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:29 schreef Kinkycouple het volgende:
[..]
Hoi zesje
Ehhh ik heb net ff gekeken .hij heet de 'Blue wave ' maar ik kan hem nog nergens in Nederland ( online ) vinden in een shop. het bestelnummer waar je ook op kan zoeken is : 3001145600 . Ik heb hem via de groothandel![]()
Yep hadden een onlineshop.. Liep helaas niet, vanwege het (opeens) grote aanbod onlineshops Tegenwoordig kan nm iedereen die een site heeft soort partnership beginnen. Je verkoopt dan spullen van een grootbedrijf die passen je webshop helemaaal aan jou website , kleuren enz.. en als je wat verkoopt krijg je daar een deeltje van..En op die manier heb je opeens een overvloed van onlineshops ..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |