Lijkt mij eigenlijk ook ja...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vast wel, maar ik bedoelde meer of kinderen een vereiste zijn. Ze lijken me eerder een belemmering.
Het bezit van kinderen is helemaal niet lastig. Gebrek aan inventiviteit welquote:
Daar zit ook wel wat in...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:41 schreef RonaldV het volgende:
Het bezit van kinderen is helemaal niet lastig. Gebrek aan inventiviteit wel
exactemundo!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het bezit van kinderen is helemaal niet lastig. Gebrek aan inventiviteit wel
nou, tien...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:50 schreef milagro het volgende:
[..]
exactemundo!
mensen die de kinderen van een ander als belemmering zien, moet je niet eens willen.
zij jij ook niet, dus no love lost ..... or sex, voor hem/haar tien anderen tenslotte
Wie weet... word ik ooit eens een echte milf!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:07 schreef RonaldV het volgende:
Maar serieus: kinderen staan een sexuele relatie niet in de weg. In tegendeel: het maakt het alleen maar spannender.
*checkt fotoboek*quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wie weet... word ik ooit eens een echte milf!
Nou je mag dan geen kinderen hebben maar een milf dat ben je nu alquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
ik dacht al: waar blijf je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
GMILFs dus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ik pak ze zo oud dat die kinderen al het huis uit zijn en hun eigen kinderen hebben
Een mylf word je dan. Mom YOU'D like to fuck.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Dat ben je nu al
wat een wanhopige jongetjes lopen hier rondquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Dat ben je nu al
neuken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat een wanhopige jongetjes lopen hier rondjullie leggen het er wel erg dik bovenop, hoor.
Dat klinkt heel fout...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
nou, tien...
Maar serieus: kinderen staan een sexuele relatie niet in de weg. In tegendeel: het maakt het alleen maar spannender.
ja, ik heb twee interpretaties van die uiting:quote:
ze is het dus tochquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zelfs bij een lesbo proberen ze het nog.
hahahquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zelfs bij een lesbo proberen ze het nog.
Optie 3: door de onmogelijkheid om het te doen waar en wanneer je maar wilt neemt de spanning toe. Spanning is een belangrijk deel van een sexuele relatie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, ik heb twee interpretaties van die uiting:
1) de kans om betrapt te worden is groter als er kinderen aanwezig zijn in huis
2) iets met zedendelict, gevangenisstraf, tbs
Neuh, die gaan janken als ze een dikke pik zienquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:49 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
alsof je lesbos niet kan neuken
heb jij toch niks te klagen dan ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, die gaan janken als ze een dikke pik zien
Een huilend vrouwtje neuken voegt natuurlijk wel iets toequote:
Moet je een roze condoom aandoen, dan denken ze dat het een roze voorbind dildo isquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, die gaan janken als ze een dikke pik zien
Ow maar dát geloof ik wel.......quote:
1975... Niet echt wat je noemt een 'oudere vrouw'... Of ben ik ook een oudere vrouw?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow maar dát geloof ik wel.......![]()
Het doet me gewoon deugd om dit alles te lezen en in die zin vermaak ik me er kostelijk mee...![]()
*checkt profiel* 1977... neequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1975... Niet echt wat je noemt een 'oudere vrouw'... Of ben ik ook een oudere vrouw?
Voor mij wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1975... Niet echt wat je noemt een 'oudere vrouw'... Of ben ik ook een oudere vrouw?
We schelen toch maar vier jaar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:44 schreef Maanvis het volgende:
Voor mij wel.
Dan blijf je toch ouderquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We schelen toch maar vier jaar?
En wat had je toch graag gezien dat het andersom wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, okay, da's ook weer waar.
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat had je toch graag gezien dat het andersom was
Beschrijf haar esquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef Mr. Orange het volgende:
Dat dit topic een deel 3 gehaald heeft
Maargoed, ik heb een date weten te machtigen met een vrouw van 31!
Dat word gezellig
Geef op!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gaf ff iets teveel info over je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |