Ik dacht meer dat iemand ging verzinnen dat bepaalde dingen jouw schuld zijn...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef tann het volgende:
[..]
nee dat dacht ik ook al, kwaarschuwde alleen maar dat een bepaald persoon iets maar beter niet kan terug lezen om dat te voorkomen.....toch?![]()
weinig eigenlijk he....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Will it ever stop???
sorry moest hem even quoten
Vijf?![]()
Je kunt ook overdrijven. Stuur die luiwammes weer eens langs. Hij post één keer per maand in een nieuw topic: "Daar is al een topic van!", met een link naar een topic uit 2003 er bij, en dat was het dan weer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat je Detlev kent
Mijn, mijn, mijn
Meen je nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Stuur die luiwammes weer eens langs. Hij post één keer per maand in een nieuw topic: "Daar is al een topic van!", met een link naar een topic uit 2003 er bij, en dat was het dan weer.![]()
...ut is saai hier!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Stuur die luiwammes weer eens langs. Hij post één keer per maand in een nieuw topic: "Daar is al een topic van!", met een link naar een topic uit 2003 er bij, en dat was het dan weer.![]()
Ja? Loopt het goed op school?quote:
pfffffff heb ik al meerdere malen geprobeerd......nu weer..sorry....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Will it ever stop???
sorry moest hem even quoten
Vijf?![]()
5 of 7 wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef tann het volgende:
[..]
twaren er toch 7 had ik gezegd op msn![]()
![]()
2 kwakjes.quote:
Ja! En hij loopt stage eens per week!quote:
Tanja heeft een site met forum(wordt beheerd door fans), ga daar met zijn allen heen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:49 schreef Suikeroom het volgende:
een tanja subforum zou wel een goed idee zijn denk ikwaar kan ik dat voorstellen?
Ben je admin of ben je nog steeds bezigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! En hij loopt stage eens per week!
Stond hier nou wel of geen SC boven?
Niet, Yvonne. Dus ga je gang.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
misschien geen slecht idee, kan tenminste geband worden....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:29 schreef berney het volgende:
[..]
Tanja heeft een site met forum(wordt beheerd door fans), ga daar met zijn allen heen..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je admin of ben je nog steeds bezig
Doe dan gewoon een topickick naar FB.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
en alle vijf donker? anders had je er toch nu wel een paar uit kunnen sluiten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:26 schreef tann het volgende:
[..]
pfffffff heb ik al meerdere malen geprobeerd......nu weer..sorry....![]()
Nou dan weet je meer dan mij dat het beheerd word door fansquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:29 schreef berney het volgende:
[..]
Tanja heeft een site met forum(wordt beheerd door fans), ga daar met zijn allen heen..
Ja en dat is privé, plus: spotten met ziektes is not done. Al lokken jullie elkaar nog zo uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef tann het volgende:
[..]
nee dat dacht ik ook al, kwaarschuwde alleen maar dat een bepaald persoon iets maar beter niet kan terug lezen om dat te voorkomen.....toch?![]()
Oe, ff topic openen op Sgop.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
en alle vijf donker? anders had je er toch nu wel een paar uit kunnen sluiten?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:30 schreef tann het volgende:
[..]
misschien geen slecht idee, kan tenminste geband worden....
Leuk!! Doe 'm een knuf.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
waar werd er gespot dan??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja en dat is privé, plus: spotten met ziektes is not done. Al lokken jullie elkaar nog zo uit.
er werd ergens gezegd dat hij wel op zijn gezondheid moest letten, wat ik eigenlijk wel erg aardig vondquote:
Dat LS moest uitkijken dat 'ie geen infarct zal krijgen, terwijl hij eerder een TIA heeft gehad en dat privé aan Tan heeft verteld.quote:
Dat is algemeen bekend op fokquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat LS moest uitkijken dat 'ie geen infarct zal krijgen, terwijl hij eerder een TIA heeft gehad en dat privé aan Tan heeft verteld.
Dat maakt het niet minder kwetsend.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:39 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend op fok
www.vandale.nlquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Suikeroom het volgende:
CartWoman en DanielleNaomi niet slwochatten over bepaalde individuen, dank u
laatste waarschuwing
Precies.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
Maar ach waar gaat het nog over?![]()
Ze staan dubbel en dwars quitte zo langzamerhand.
Ow wat ben je grappig, joh!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Suikeroom het volgende:
laatste waarschuwing
Sorry zal het nooooit meer doen , vergeef mequote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Suikeroom het volgende:
laatste waarschuwing
nu al aan het solliciteren voor mod Bart?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Suikeroom het volgende:
laatste waarschuwing
dat is de bedoeling niet, ik geef je gewoon een ouderwetse tik op de vingers, en zo is 't ook!quote:
Nu wel, en nu gaat iedereen weer lief doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
Maar ach waar gaat het nog over?![]()
Ze staan dubbel en dwars quitte zo langzamerhand.
ooooooh ik snap em al.....kweet net zoals de rest van NL wie de verwekker is, begreep em daarom niet maar tsloeg op die opmerking van LS..sorry...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
en alle vijf donker? anders had je er toch nu wel een paar uit kunnen sluiten?
is het Bart?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu al aan het solliciteren voor mod Bart?
mogen we dan ook weer kusjes gaan geven?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu wel, en nu gaat iedereen weer lief doen
huuw? leg ff uit.......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Kimske het volgende:
ik ontdek nu pas dat er een deel 48,5 is! ff bijlezen!
trouwens Tan: knap dat je logjes kunt censureren! toppie gedaan! wist niet dat je dat kon;)
Nee, en ik hak je vingertjes eraf als je gaat zwaaienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mogen we dan ook weer kusjes gaan geven?![]()
vanwaar deze eer?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef yvonne het volgende:
Nee, en ik hak je vingertjes eraf als je gaat zwaaien
Je bent wel dol op hakken hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
oe!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
We moesten lief doen
En jij bent de leukste![]()
Je heb pas de elft gemist vanmiddag was je erquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef PC eend het volgende:
Ik mis hier een hele fuckin rel, laten jullie tann wel een beetje met rust hier![]()
* Sanne gaat op Golfer zitten.quote:
Dacht dat je nu wel zou moeten weten dat het voor onze favoriete hobby noodzakelijk is om vingers te hebben!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
schijnt dat je logje verknipt op fok zet.... als ik die log tussen jou en LS gelezen heb op fok, kan ik één ding zeker weten, en das dat je niet heel erh veel van computers afweet/ handig ermee bent..quote:
Oe..lekker en trek je niks van dat rolletje King aan, hoor.quote:
Yvonne, ik heb hem vast. Pak jij het bijltje?quote:
Maar wel om de toetsen in te drukken om t op t scherm te krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dacht dat je nu wel zou moeten weten dat het voor onze favoriete hobby noodzakelijk is om vingers te hebben!![]()
ach....misschien omdat ik ze niet verknipt heb? maar laat maar joh, ben er klaar mee ik zei al bij die logs dat LS ongetwijfeld zou gaan zeggen dat ik geknipt heb, ken hem inmiddels.....ander onderwerp!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Kimske het volgende:
[..]
schijnt dat je logje verknipt op fok zet.... als ik die log tussen jou en LS gelezen heb op fok, kan ik één ding zeker weten, en das dat je niet heel erh veel van computers afweet/ handig ermee bent..
dus hoe kun je dan logjes knippen en goed onder elkaar krijgen
Goeie vraagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
LS, nog even een vraagje: ik zat net die log nog een keer door te lezen: is het nou toeval dat jouw hond hetzelfde heet als die van Tanja? Of ben je 'm zo gaan noemen nadat je hoorde dat Tanja's hond Tiësto heet?
Dat rolletje King van jou dat ken ik inmiddels.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Oe..lekker en trek je niks van dat rolletje King aan, hoor.![]()
ghi, dank je, kscheet in mn broek toen ik die catwalk afmoest, kan hem helaas niet kopieeren die 1e...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef bhs het volgende:
Niks aan toe te voegen vandaag. Ga zo door allen, quite amusing.
Ik zal eens even wat plaatjes zetten dan maar, ik heb er opvallend weinig van Tanja...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjesto heet mn hondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Gert het volgende:
LS, nog even een vraagje: ik zat net die log nog een keer door te lezen: is het nou toeval dat jouw hond hetzelfde heet als die van Tanja? Of ben je 'm zo gaan noemen nadat je hoorde dat Tanja's hond Tiësto heet?
Waarom niet? Is gewoon een plaatjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:04 schreef tann het volgende:
hi, dank je, kscheet in mn broek toen ik die catwalk afmoest, kan hem helaas niet kopieeren die 1e...
Zou ik er dan op mogen kotsen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:04 schreef bhs het volgende:
Hm. Mijn hond zou waarschijnlijk joost heten als ik er een had...
OK, dan heten ze dus toch anders. Want LS schrijft in de log:quote:
Dus dan heeft-ie zijn hond niet naar de jouwe genoemd.quote:Zo Tjesto (Tiësto, maar Tjesto lijkt grappiger) is uit geweest
*SCROLL*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
misschien een foutje, als ik zeg hoe mn hond heet denkt iedereen dat ik het zo schrijf als de DJ, ik wou mn hond dat niet aan doen want het betekend "bloempot" int spaans dacht ik.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dan heten ze dus toch anders. Want LS schrijft in de log:
[..]
Dus dan heeft-ie zijn hond niet naar de jouwe genoemd.![]()
Achteraf blijk jij dus de meest normale van de fans.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef PC eend het volgende:
Ik mis hier een hele fuckin rel, laten jullie tann wel een beetje met rust hier![]()
O, dus hij heeft het gewoon verkeerd geschreven!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:16 schreef tann het volgende:
[..]
misschien een foutje, als ik zeg hoe mn hond heet denkt iedereen dat ik het zo schrijf als de DJ, ik wou mn hond dat niet aan doen want het betekend "bloempot" int spaans dacht ik.....
Echt niet? Ik heb zelfs deze sticker op m'n auto:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef bhs het volgende:
Pff. Daarom heb ik dus geen hond. "Mag ik op uw hondje kotsen?" "Tuurlijk, ga je gang joh, hij heet joost...". Ik begrijp het niet.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet? Ik heb zelfs deze sticker op m'n auto:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet? Ik heb zelfs deze sticker op m'n auto:
[afbeelding]
Of andersom. Als iemand zegt dattie volgeblaft is door een poedel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:29 schreef bhs het volgende:
Prima sticker, moet je ook vooral niet doen. Ik heb overigens zelf mijn portie blikschade wel gehad deze week, maar daar mocht ik hier niet over praten, heh.
Maar "Mag ik er dan op kotsen?"... dat gaat wat ver hoor. Ik ben visueel ingesteld, ik zie dat meteen voor me. Lief (nou ja...) klein hondje met iemand eroverheen gebogen, en![]()
Dat wel, maar hij is níet achterbaks.quote:
Kim, je bent juf in spe ....sssssssssssssssstttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:33 schreef Kimske het volgende:
hoe t op mij overkwam laat Lectori Saluten zijn hond Tïësto uit, maar tjesto staat grappiger, dus is het nu Tjesto...
Om hier te verkondingen dat hun honden dezelfde naam hebben....
mwah
doe mij maar Max!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |