Tsskkk...hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom deze weirde intresse in BB bewoner?
nee joh, laat em vooral niet teruglezen, dadelijk heb ik nog een infart (of hoe je dat ook schrijft) op mn geweten ook nogquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:33 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ja ik lees heel erg goed , dat JIJ als eerste over mij en mijn man dingen in een bericht poste iets wat ik tegen JOU op msn verteld heb , en hier nu een eigen leven is gaan leiden, misschien dat je zelf niet meer weet wat je allemaal geschreven heb , maar ik weet het nog erg goed!
En daarna al een aantal keren dingen over Tanja waarna Tanja de msn log neerzette
Ik zou zeggen lees zelf even alles terug
En nu kappen![]()
Ja sure,en ik ben oud genoeg denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsskkk...hoe oud ben jij?![]()
Het gaat er in deze maatschappij niet om wie je bent, maar wie je kent!![]()
![]()
kzou er nog ff bijzetten : waar LS van harte welkom is...."quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:38 schreef Manu82 het volgende:
Openingspost komt morgen wel heb er nu geen zin in
Haha okee nou jaa gelukkig is Tanja dan net zo'n newbie als mij en geeft het haar helemaal niks. Dit is tenslotte het forum van Tanja. dus iedereen die graag met de oude garde wil kletsen open een oudjes forum zou ik zeggen misschien wordt het leuk, praten over die goede oude tijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Alle users van 2001 en later zijn newbies. Dat weet toch iedereen.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:41 schreef tann het volgende:
[..]
kzou er nog ff bijzetten : waar LS van harte welkom is...."![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja sure,en ik ben oud genoeg denk ik
Adam?quote:Geslacht: Man
Zo is het maar net Sanne.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Alle users van 2001 en later zijn newbies. Dat weet toch iedereen.![]()
Kijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:41 schreef Terrr het volgende:
[..]
Haha okee nou jaa gelukkig is Tanja dan net zo'n newbie als mij en geeft het haar helemaal niks.
Opa Coosquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo is het maar net Sanne.![]()
En Jappie die wiet van de apotheek is niet te róóóken!!!(en nog 2 keer zo duur ook)
![]()
Zat??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Opa Coos...Zat je zo krap bij kas?
![]()
Ze mogen dat ook bekijken. Er zal geen fake-kloon of wat dan ook van mij te vinden zijn, wat niet binnen de FAQ is toegestaan. Ik ging alleen maar een discussie aan. En zelfs zonder doodverwensingen en enge ziektes en iemands moeder een greppelhoer te noemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef Gert het volgende:
Je moet wel snel zijn dan met je pc'tje, LS.
Flugel mag zelf namelijk geen bans uitdelen, maar ik denk dat ze inmiddels al wel een FA heeft gemaild met het verzoek om jouw geval nader te bekijken.![]()
Het is geen forum, maar een topic. Muts.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:43 schreef Terrr het volgende:
Jippie weer een nieuw forum speciaal voor Tanja![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:43 schreef Coos het volgende:
[..]
En Jappie die wiet van de apotheek is niet te róóóken!!!(en nog 2 keer zo duur ook)
![]()
topic! topic! topic! topic!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:43 schreef Terrr het volgende:
Jippie weer een nieuw forum speciaal voor Tanja![]()
Maar je hebt daarnet nog beloofd dat je alle logs van je gehackte PC hier zou plaatsen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet niet of je het verhaal kent, waar alles om begonnen is. IK was degenen die niets privé op FOK! zou zetten, dus als Flugeltje consequent is, en er is sprake van een ban, dat ze dat dan doet bij mensen die wél privé logs op een site zetten.
Ik ben enkel diegene die een reactie geeft op een bericht die over mij gaat. Niets meer en niets minder.
Je zakt steeds dieper weg. Laten we maar hopen dat Joscelyn het maar niet krijgt he? Want dat zou dan ook weer zo zielig zijn, blowende moeder bezorgt kind een TIA.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:40 schreef tann het volgende:
[..]
nee joh, laat em vooral niet teruglezen, dadelijk heb ik nog een infart (of hoe je dat ook schrijft) op mn geweten ook nog![]()
Gooi dan ook eens een fatsoenlijk schuifdak en zet wat groeilampen (zie de Arena) op die megatuin van je. Printje van een zwembad op dat schuifdak...en chong komt ook bij jou langs voor de bong.quote:
Och...wat een vijandigheid zeg...Maar muts?? Is toch vrouwelijk, dus het staat 1-1 volgens mij en nu niet meer huilen hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:45 schreef berney het volgende:
[..]
Het is geen forum, maar een topic. Muts.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:49 schreef Kimske het volgende:
heb ik zo mooi zitten knutselen zet je em niet erop.. grrrrrrrrr
je maakt vrienden vandaag
Mannen met poezenplaatjes als avatar mag je als 'muts' aanspreken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:52 schreef Terrr het volgende:
[..]
Och...wat een vijandigheid zeg...Maar muts?? Is toch vrouwelijk, dus het staat 1-1 volgens mij en nu niet meer huilen hoor.
Ik pluk er maar een paar zinnen uit hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je hebt daarnet nog beloofd dat je alle logs van je gehackte PC hier zou plaatsen!![]()
Kijk, daar heb je er nog 1 die het begrijpt. Je moet ze met een kaarsje zoeken maar ze zijn er nog wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:43 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
bla bla bla nu weten we het welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik pluk er maar een paar zinnen uit hoor.
Die zin waar Tanja zegt nog wel eens een pilletje te nemen en nog wel eens een blowtje rookt. En die 5-6x dat ze me vraagt het niet op FOK! te zetten, met mijn antwoord dat ik die 2 dingen gescheiden houd. Iets waar zij geen woord aan kon houden. Ik zie nu ook geen behoefte meer mij aan die beloft te houden.
Dus verwacht geen schokkende dingen, die heeft Tanja allemaal al geplaatst.
komen we toch gezellig naar jou sitequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Kimske het volgende:
Ik ben t met Flugel eens dat deze topic over Tanja moet gaan, maar bepaalde vlekken die ik op mijn beeldscherm niet weggepoetst krijg gaan wel irriteren... Heb ze alleen op FOK!
Broeder Gert is toch ook nog van voor '54 ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je er nog 1 die het begrijpt. Je moet ze met een kaarsje zoeken maar ze zijn er nog wel.
Apotheekwiet haalt het niet bij gewone coffeeshop wiet.![]()
MMM is ff onthuoden. Als ik er weer eens een flinke migraine aanval krijg haha.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:34 schreef tann het volgende:
[..]
nou, ik moet wel zeggen dat weed een goed middel is voor oa migraine patienten.....
Bemoei je niet met dingen die je niet weet, dat wat jij bedoeld heeft er vanmiddag al met geuren en kleuren opgestaan..... Dus lul niet over iets waar je niets vanaf weet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:55 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
bla bla bla nu weten we het wel
over jou zijn ook zat schokkende dingen te vertellen
en nu voor de laatste maal KAPPEN![]()
![]()
![]()
Haha kijk dit vind ik nou een leuke reactie, ik hou nou 1maal van poezenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Mannen met poezenplaatjes als avatar mag je als 'muts' aanspreken.
OMFG zit ik schele Berney te verdedigen.![]()
Broeders Gert en Coos en Pinball zijn über oldbies.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Broeder Gert is toch ook nog van voor '54 ?![]()
Kunnen jullie allemaal eens ophouden met te roepen dat LS moet kappen? Het wordt een beetje irritant om dat om de drie posts tegen te komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:57 schreef golfer het volgende:
Kap nou een, LS!
Je maakt jezelf alleen maar verder nog belachelijker door je onvolwassen stampvoetende pubergedrag, terwijl je geen puber meer bent.
Heb je dat nou zelf nog niet in de gaten?
Nee hoor zijn nog meer dingenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bemoei je niet met dingen die je niet weet, dat wat jij bedoeld heeft er vanmiddag al met geuren en kleuren opgestaan..... Dus lul niet over iets waar je niets vanaf weet.
wees welkom, bijna allen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
komen we toch gezellig naar jou site
Het schijnt dat je bij sommige mensen iets vaak moet herhalen voordat iets bij ze doordringt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:00 schreef Gert het volgende:
Kunnen jullie allemaal eens ophouden met te roepen dat LS moet kappen? Het wordt een beetje irritant om dat om de drie posts tegen te komen.
Ik moet toegeven dat ik hier alleen maar kom om te lezen wat ie nu weer uitgekraamd heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Kunnen jullie allemaal eens ophouden met te roepen dat LS moet kappen? Het wordt een beetje irritant om dat om de drie posts tegen te komen.
Dat mag ook helemaal niet. Hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En iemand mag wel een kompleet (verknipte) mail en verknipte MSN-log hier neerzetten. Dan is de FAQ ver te zoeken.
LS, kappen, nu!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |