Hoi Geqxonquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vaak stoppen USB-Hubs met voeding geven wanneer je de aangesloten PC / Mac afsluit, dat gaat dan niet werken nee.
50 Euro zeker?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:08 schreef De_Hertog het volgende:
Leuk voor de studenten, wellicht: NL versie van MS Office 2004 for Mac Professional nu beschikbaar op SurfSPOT
Ik heb het vorig jaar nog voor 18 Euro gekocht. Vond ik veel schappelijker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat het goedkoper zou zijn...![]()
Volgens mij wel, bij ons kun je niet eens adobe producten kopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het aanbod van Surfspot is toch verschillend per school? Heb me eens zoiets laten vertellen.
En terecht, dit is geen illegale prijs meer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar nog voor 18 Euro gekocht. Vond ik veel schappelijker.
Bij ons wel, slechts 475 euro voor de CS..quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Volgens mij wel, bij ons kun je niet eens adobe producten kopen.
Hoi! Ik heb geen flauw idee wie je bent. maar cindy klinkt goed.quote:
Je kan mijn gedachte lezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef Remzz het volgende:
Talpa heeft Barend en van Dorp en NSE als Vodcasts![]()
Leuk
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Barend en van Dorp is helaas nog niet te downloaden.
Is dit de intel al?quote:
Zo te zien wel, ik zie rechtsonder een infraroodsensor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:32 schreef XL het volgende:
[..]
Is dit de intel al?
Dan wil ik de vergelijking met de G4 wel zien.
Daar vergiste ik me dus ook in, tot ik een keer mijn speaker kabels uit mijn mini rukte en nog steeds geluid hadquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Cool, ik wist niet dat er een ingebouwde speaker in verwerkt zat
Hahaha, ik kan je reactie al helemaal inbeeldenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:37 schreef ChOas het volgende:
[..]
Daar vergiste ik me dus ook in, tot ik een keer mijn speaker kabels uit mijn mini rukte en nog steeds geluid had
Kwam ongeveer hier op neer:quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hahaha, ik kan je reactie al helemaal inbeelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |