Een soort speedstep lijkt mij het meeste uitmaken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook bekend dat een Intel Core Duo meer stroom gebruikt dan een G4. Vandaar dat Steve het graag heeft over "Performance per Watt" en niet direct over Watts, want wat pure zuinigheid betreft doet een G4 het beter.
Maar ik denk ook wel dat ik als ik BT uitzet, het scherm niet al te helder (wat ik toch al zelden doe) en het powerprofiel op "better battery life" ik er meer uit moet kunnen persen dan die 3,5 uur.
Nee, dit is een gewoon bestelde MBP, en de batterij is niet zwak maar 10 wattuur sterkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:26 schreef Geqxon het volgende:
Dat van die magsafe klinkt overigens ook niet positief. Misschien omdat het een testmodel is, en er een zwak batterijtje inzit?
Ik duim voor je voor zaterdagquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:28 schreef tonks het volgende:
iMac is vandaag verzonden, maandag of zaterdag?
Zaterdag, en misschien vrijdag zelfs. Ik neem aan via de reguliere TPG-Post vanuit nederland?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:28 schreef tonks het volgende:
iMac is vandaag verzonden, maandag of zaterdag?
UPS toch? Of was het TNT, wat nu ook TPG is?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zaterdag, en misschien vrijdag zelfs. Ik neem aan via de reguliere TPG-Post vanuit nederland?
Ik zie je post nu pas.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je die sneltoets nog? Klinkt handig.
Doet OSX dat niet zelf?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:25 schreef XL het volgende:
[..]
Een soort speedstep lijkt mij het meeste uitmaken.
Core uitschakelen als je hem niet gebruikt.....
Geen idee.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef XL het volgende:
[..]
Geen idee.
Zou dat ding op 1 core ook meer verbruiken dan een G4 ?
Ik lees net dat het een firefox plugin was, en dat deze niet meer werkt op 1.5. Jammer, maar bedanktquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie je post nu pas.
Denk dat ik hem nog wel heb, maar die staat op mijn windows machine... Mijn windowsmachine staat zonder enige kabels onder mijn tv. Want anders staat mijn tv te laag (en kan ik niet vanuit bed tv kijken). Was een noodoplossing na mijn verhuizing, en die windows-pc gebruikte ik toch maar zelden in mijn oude huis. Daar kwam dus nog wel een nette oplossing voor.... alleen komt dat nu nog steeds en ik woon er al bijna 2 jaar. De monitor die bij die pc hoort heb ik uitgeleend aan mijn vader. M.a.w. als ik hem nog heb, dan kan ik er niet bij![]()
Ach, nog even geduld en je kunt uitgebreid verslag uitbrengen.quote:
Ja precies, dat is speedstep.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef Geqxon het volgende:
Speedstep doet de processor volgens mij zelf, via het vraag en aanbod principe. 100% CPU > standaard clock, 0% CPU > lage clock.
Helemaal niet, dat was gewoon een java-script wat ik met een sneltoets aanriep/opende en wat de post-icon aanpastte. Ik kon ook de post-icons uitzoeken die niet eens zichtbaar waren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik lees net dat het een firefox plugin was, en dat deze niet meer werkt op 1.5. Jammer, maar bedankt
Je had toch bij Mail-A-Mac besteld ipv. Apple? En heb je niet iets van een tracecode...?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:34 schreef tonks het volgende:
ik weet niet waarvan ze zenden, ierland is dat meestal? ik heb wel een tracknummer maar waar vul ik dat in
Was Dell niet het bedrijf dat vanuit Ierland verzendt? Of zit Apple daar ook al?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:34 schreef tonks het volgende:
ik weet niet waarvan ze zenden, ierland is dat meestal? ik heb wel een tracknummer maar waar vul ik dat in
Dell, Apple, Maxtor... als je iets bent in de hardware-wereld zit je in Ierlandquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Was Dell niet het bedrijf dat vanuit Ierland verzendt? Of zit Apple daar ook al?
Ik meen me te herinneren dat ik mijn iPod 2 dagen na de mail ontving. En wat voor Tracknummer? Meestal krijg je gewoon een linkje naar de site waar je het pakket kunt volgens, volgens mij. Maar als je weet welk bedrijf het vervoert, kun je op hun site dat nummer wel ergens invoeren.
Zelfs HP zit in Ierland, maar ik vond het wat twijfelachtig om die bij computerbedrijven te noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |