Dat is ook zo.quote:
Phoe, jij bent hier altijd weg rond elf uur.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is ook zo.![]()
Maar ik kan het gelukkig wel hebben.(Weinig slapen)
Joah, ik normaliter ook wel... Maar nu was het een beetje teveel achter elkaar. Steeds twee uur is niet goed voor je welbevinden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is ook zo.![]()
Maar ik kan het gelukkig wel hebben.(Weinig slapen)
Dan begint zijn leven pas!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Phoe, jij bent hier altijd weg rond elf uur.
Lachen wil ik het niet noemen, maar ik gniffelde wel.quote:
Een glimlachje kon er net af.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lachen wil ik het niet noemen, maar ik gniffelde wel.![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lachen wil ik het niet noemen, maar ik gniffelde wel.![]()
![]()
Wat doen we nu?quote:
Hé, de laatste keer dat ik het checkte was ík de ONZ-mod hier!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een speciaal topic is het toch niet waard...
Hulp van users wordt ook niet meer gewaardeerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, de laatste keer dat ik het checkte was ík de ONZ-mod hier!![]()
!!!1!!!!one!!!!!eleven!!!!!!Shift+1
Hoezo ©timbob?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:16 schreef Airelle het volgende:
If you wanna ride, don't ride the white horse!
If you wanna be rich, you've got to be a bitch!
timbob©
Jawel, hoor. Maar je kan je briefje met op- of aanmerkingen gewoon deponeren in de grote, groene brievenbus bij de ingang van het Fok!-kantoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hulp van users wordt ook niet meer gewaardeerd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft hij dat liedje gemaakt?quote:
Nou zeg, ik doe al niks meer!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Maar je kan je briefje met op- of aanmerkingen gewoon deponeren in de grote, groene brievenbus bij de ingang van het Fok!-kantoor.
Hier heb ik er natuurlijk niks aan.
Die laatste smiley!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou zeg, ik doe al niks meer! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Jaja!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Euh, daar luister ik naar.Van Placebo, jeweet.
Verkeerde quote, Bup.!
Je hebt gelijk. Google zegt hetzelfde.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
Als er een God zou bestaan, dan zou die apetrots op me zijn, ja?!
Niks mistake.
Sexy snor, hè?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Google zegt hetzelfde.![]()
Dank zij God de almachtige, en de enege God, want door Zijn voorzorgen, geniet het bestuur en de opbouw in de Residentie Merauke een vredig en de wel voortgang.
Bupatih die de leiding heeft:
[afbeelding]
Dat interesseert me niet! Je zei het gisteren ook en ik reageerde en je reageerde niet térúg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef MissBliss het volgende:
Hmmm, nu springt FF dus wél naar boven bij een F5...
Nou, nou.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:52 schreef karoltje het volgende:
Godverkutklotesneeuw.
Wow.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:55 schreef Paltos het volgende:
Bupatih, met oud en nieuw had ik zo een beetje teveel breezers gedronken.![]()
Ik zat met m'n broertje en zusje op de bank tv te kijken, en toen liet ik de afstandsbediening vallen.!
Dus ik zoeken, maar ik vond hem niet. Bleek ie later onder de bank gerold te zijn..![]()
Nou, toen hadden we hem terug. Gelukkig maar.
![]()
Jaaah, neee! Zo is het niet. Ik vond het wel grappig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wow.Heb je er al met een professional over gepraat? Het lijkt misschien op het eerste gezicht niks, maar een verre kennis van de zus van mijn tantes achterbuurman had ook een keer zoiets meegemaakt en die is er later aan onderdoor gegaan! Ze flipte elke keer als ze langs een electronicawinkel liep en daar afstandsbedieningen zag liggen.
Oh.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jaaah, neee! Zo is het niet. Ik vond het wel grappig. [afbeelding]
Maar ik maak voor de rest ook niet veel mee of zo.!
![]()
16 gek. We gingen ook een keer trampoline springen op een de camping midden in de nacht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh.![]()
Maar om maar even tot de kern van het verhaal te komen: hoe oud is je zusje?
Drinkt zij ook breezers?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
16 gek. We gingen ook een keer trampoline springen op een de camping midden in de nacht.
Ja nou, nix andes eichenlijk. Maar goed, dat past bij m'n donskraach aan me jas en me gouden keting, leker veel gel en strakke jeans, bikkemberg sjirtje en sgoenen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Drinkt zij ook breezers?
Wow. En je bent nog niet gevraagd voor Jackass of SixPack?
Ze kunnen zeggen over jou wat ze willen, maar je kleedt je wel origineel zeg!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja nou, nix andes eichenlijk. Maar goed, dat past bij m'n donskraach aan me jas en me gouden keting, leker veel gel en strakke jeans, bikkemberg sjirtje en sgoenen.![]()
En nee, Jackass vindt ik stoom.
ja heejh, ik doe wel veel moeite ervoor hoor je moet niet dnken dat je zomaar zoeen staail kunt onwikkelen. dus ik kleedt me redelijk orijineel, ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kunnen zeggen over jou wat ze willen, maar je kleedt je wel origineel zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |