Beetje wel.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:03 schreef MissBliss het volgende:
OMG, ik ben echt verliefder dan ooit!\\
Ik moest het even kwijt
Heb je haar met dr nieuwe coupe gezien? (Halina dus..)quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Bupatih het volgende:
Goedemorgen / Goedebijnamiddag trouwens:
[afbeelding]
Heb ik jou nou indirect naar ShowChat gelokt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:03 schreef karoltje het volgende:
[..]
Heb je haar met dr nieuwe coupe gezien? (Halina dus..)
Dat doe ik zovaak!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:04 schreef karoltje het volgende:
Ja, ben aan het SOG-gen.
Het is heel heel erg, ik ga plaatje zoeken...
Nou, niet van haar kapsel...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:13 schreef karoltje het volgende:
Ze speelt trouwens een albino, misschien dat je je al een voorstelling kunt maken?
Ja, maar da's toch alleen voor de film zo gedaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:17 schreef karoltje het volgende:
Kan geen plaatjes posten maar hier kun je het zien:
www.blinddefilm.nl
Ze heeft dus zo'n rechte pony en superwit haar. En in dr prive-foto's ziet ze er alsnog bah bah uit!
Plons, de gekke kikker!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef karoltje het volgende:
[..]
Bupa wat heb je een enige kikker in je avatar!
Ja maar ze ziet er dus uber-afschuwelijk uit nu!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar da's toch alleen voor de film zo gedaan?
Je moet wat overhebben voor een film, hè.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:21 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ja maar ze ziet er dus uber-afschuwelijk uit nu!
Dat kun je in FF ook regelen hoor. Gewoon je thema veranderen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Tabs ontdekt!FF wordt steeds toffer. Maar IE blijft zo lekker... blauw!
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:23 schreef karoltje het volgende:
Je hebt gelijk, ik moet Halina niet zo afzeiken. Het is nota bene nationale complimenten dag!
Het voelt niet hetzelfde!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat kun je in FF ook regelen hoor. Gewoon je thema veranderen.![]()
https://addons.mozilla.or(...)f-9b0e-13a3a9e97384}
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:28 schreef Airelle het volgende:
Albino bedoel je, karoltje?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:13 schreef karoltje het volgende:
Ze speelt trouwens een albino, misschien dat je je al een voorstelling kunt maken?
Annie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
Feel my heartbeat
Truly to the beat
Love the symphony
Feel my heartbeat
Truly to the beat
Love the melody
Come and see[afbeelding]
Verdulleme, wat een wending opeens!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, doei Bupatih! Jammer om je te zien vertrekken.
Ja. Inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verdulleme, wat een wending opeens!
Geil topic was datquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, over wat je daadwerkelijk doet gingen andere geruchten!
Oi! En hoe komt dat?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja ik was zó moe. En had hoofdpijn enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |