Zeker weten!quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
waaruit we gerust kunnen concluderen dat chiel een noob is
Dus eigenlijk trek je op dit moment een biertje open ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:55 schreef Incolumis het volgende:
effe brood halen want ik stik van de dorst......
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als ik dan toch dood ga van de dorst heb ik wel recht op een laatste maaltijd
Wie is hier nu de eikelquote:
ja ik ben ook even naar de slagerij, ik moet nog een krop sla hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:55 schreef Incolumis het volgende:
effe brood halen want ik stik van de dorst......
quote:
Nieuwe topictitelquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We vinden het gewoon allemaal een slechte topic titel en willen dit topic zo snel mogelijk vol
Wordt steeds beterquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nieuwe topictitel
Het Grote BiF-BaF-BeF-BoF BoyFriend 2 Topic: HEAUMEAUX (2)
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:13 schreef UnleashMitch het volgende:
Nieuwe topictitel
Het Grote BiF-BaF-BeF-BoF BoyFriend 2 Topic: HEAUMEAUX EICKELS
Ik denk eerder aan de ligging van Griekenland die weer 2 centimeter dichter bij Afrika is gekomen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:11 schreef staticdata het volgende:
zal wel aan de stand van de maan liggen.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:47 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ja ik ben ook even naar de slagerij, ik moet nog een krop sla hebben![]()
daarom.... davitamon...quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als ik dan toch dood ga van de dorst heb ik wel recht op een laatste maaltijd
jawel, en het is rankedquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:45 schreef ViPeRII het volgende:
Das dus vannavond... wil met WhiteOps ook wel ff server-vuller komen spelen hoor
Hij moet wel ranked zijn hoor anders kom ik niet spelen ;-)
Guyz,
Ik had toch niet de OP verneukt?
Ik vind het een ontzettend leuk iets en dat vinden meerdere maar zoals velen ook weten ben ik op dit moment weer heel druk in de studieboeken. Ik heb er dus gewoon erg weinig tijd voor. Ik heb eerst even onder de huidige admins gevraagd maar daar was geen interesse wat ook niet zo heel gek is gezien de huidige tijdsbesteding van deze mensen maar ook onder de leden bleek er geen interesse te zijn in het leiden van de wars getuige dit topic: http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=177quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:49 schreef staticdata het volgende:
nu we toch iets meer leden hebben kunnen we al weer gaan denken aan de bof war of is er geen interesse meer?
Zo werkt het in theorie wel ja maar onze praktijk is volgens mij toch heel andersquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:03 schreef ViPeRII het volgende:
Clanwar vind ik een prima idee, alleen het probleem is eigenlijk, wil je dat doen, dat je dan wel een paar mensen moet hebben die kunnen spelen. Ik ben wel bepaalde dagen beschikbaar en het lijkt me erg tof om te doen, ik deed het altijd met UT wel, maar je moet dan eigenlijk ook samen een beetje oefenen, om het samenspel te optimaliseren toch?
Het is een interne clanwar dus BoF vs BoF en dan 6 vs 6quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:08 schreef ViPeRII het volgende:
maar waarom dan een clan war?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Pr0nSquad wil best battlen, maar system/kieviet is geblesseerd, sickert is "in love", ik heb heel weinig tijd, spoook zie ik heeeeel weinig online, baracuda zie ik ook niet zo vaak en likpunie zie ik nooit.
Ik laat het nog even rusten, aangezien system/kieviet dan weer beter is, ik wat meer rust heb gevonden, Sickert er achter is gekomen dat het toch een man isen dan daag ik wel iemand uit.
Uhm je was nog niet op de hoogte van het feit dat we al in een nieuwe server periode zitten, inclusief een nieuw IP ?quote:We moeten gewoon af en toe eens spelen, maar niet te vaak en al helemaal niet op vaste avonden.
Kunnen we trouwens nog wel een server huren???
Jedi in zijn carnavalspakquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
BlaDieBlaDieBlaaaaaaa
[afbeelding]
nee want dat is weer beetje vrijblijvend, je komt een keer, speelt een rondje, gaat eens naar de andere kant, speelt met en tegen BoFers in wisselende samenstelling en tegen onbekenden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:31 schreef ViPeRII het volgende:
Lolzja ik kan me het beeld nog niet echt voorstellen bij een interne clanwar UnleashMitch....
Das gewoon lekker een avondje knallen met de BoFfers
was zeker een vette tijd, heb het zelf ook een hele tijd gespeeldquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:08 schreef ViPeRII het volgende:
Hehe okik hang nog teveel aan mijn oude UT ideeën... heerlijke tijd was dat... maar ja, toen had ik zelf inderdaad ook nog de tijd
![]()
maar waarom dan een clan war?
clan [123/4]quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:02 schreef staticdata het volgende:
hier nog een
CTF was erg goed in dat spel
wat ik altijd geniaal vond was dat je teksten in de ini file kon programmeren. dus enemy komt van links of rechts etc.quote:
Waarom kan je niet in het offline gedeelte? Wat bedoel je precies? Tegen de computer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:03 schreef DonSauza het volgende:
gvd ik word zo moe van dit spel!
Waarom kan ik niet gewoon in het spel zelf komen (offline gedeelte) zonder te moeten inloggen?
Ik start battlefield 2 normaal op en ik heb geen gamspy meer op de pc staan.
Toch krijg ik nog altijd die zelfde melding "GAMESPY: There is an error reading from the server"
Vermoeiend dit!![]()
Ik bedoelde eigenlijk niet zo zeer huren, maar reserveren, foutje van mijn kant.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Uhm je was nog niet op de hoogte van het feit dat we al in een nieuwe server periode zitten, inclusief een nieuw IP ?
We hebben op dit moment geen warserver meer maar we hebben wel de mogelijkheid om de eigen server unranked en password protected te maken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk niet zo zeer huren, maar reserveren, foutje van mijn kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |