Je kan ook andere dingen doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omdat ik de kriebels krijg van uren, dagen achter mekaar gamen?
mietjequote:Op woensdag 1 maart 2006 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omdat ik de kriebels krijg van uren, dagen achter mekaar gamen?
iddquote:
ik heb me dus zojuist gerealiseerd dat vrijdag niet eens zo ver weg is... zat nog met mijn gedachten bij zondag/maandagquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:56 schreef JumperJack het volgende:
heey allemaal.
heb een kutbericht: mijn adsl omgezet naar tele2 compleet: 700 kbits/s => 4 Mbits/sgisteren overgezet, oude modem dus nu onbruikbaar, maar nieuwe modem nog steeds niet aangekomen... ze weten niet eens zeker of die er wel voor vrijdag is!!!
schrijf dit dus op mijn inbel 50 kbits/s lijntje
maar dus dagen geen battlefield of ander online game
en dan ook nog een huge stroomstoring, die waarschijnlijk iedereen in dordt wel heeft meegemaakt
ik dus ook
![]()
nouja, kijk hier elke dag wel weer op, en hopen dat de nieuwe modem zo snel mogelijk binnen is![]()
lees mn aangepaste tekst bovenaan.. daarom ga ik dus niet naar een Lan...quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:22 schreef JumperJack het volgende:
[..]
iddecht voor nerds om de hele dag achter hun pc te staren naar een gerenderd poppetje dat met een machinegeweer andere gerenderde kris kras door elkaar rennende poppetjes neer te schieten zonder zelf beschoten te worden. daarvoor krijg je dan punten en dan stijg je ranks, maar wat kun je daar nou uiteindelijk mee, behalve het aan iedereen showen die het toch geen reet interesseren
![]()
![]()
[..]
Waarom stelt DonSauza elke keer domme vragen die je bij google.nl ook kan vinden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef DonSauza het volgende:
hoe pak ik een kit van een ander op?
nog niet, heb em wel binnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Zijn er nog mensen die DTM3 spelen ?
RTFM!! zoals jij al eerder zei incoquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Waarom stelt DonSauza elke keer domme vragen die je bij google.nl ook kan vinden?![]()
Waarom zou ik dingen op gaan zoeken terwijl ik het hier ook kan vragen en veeel sneller antwoord heb.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Waarom stelt DonSauza elke keer domme vragen die je bij google.nl ook kan vinden?![]()
Nou vooruit dan maar, voor deze keer zal ik je luiheid belonenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:20 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen op gaan zoeken terwijl ik het hier ook kan vragen en veeel sneller antwoord heb.
Het is dus gewoon een kwestie van luiheid![]()
Gquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:25 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, voor deze keer zal ik je luiheid belonen![]()
Maar vanaf nu mag je zelf enige moeite gaan doen om de antwoorden te vinden, zo moeilijk is het niet om op "Options" te duwen. Dat kost zelfs minder tijd dan de vraag op Fok typen![]()
Het is met "F"of 'G" weet niet meer welke want ik druk er altijd blindelings opVolgens mij is het "G"
[/quote]quote:[quote][Admin BoF]escape_nl: kon je me echt niet horen?
[admin BoF]JEDI: harrie
[Admin BoF]escape_nl: karel
[admin BoF]JEDI: hoe kan ik je dan antwoorden
[admin BoF]JEDI: :S
sry hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
lees mn aangepaste tekst bovenaan.. daarom ga ik dus niet naar een Lan...
matige reactie trouwens![]()
Ik zoek me de tering naar dat spel,maar dat ding is zo verrekte moeilijk te krijgen.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en @ de mensen die tijdelijk tm nations verslaafd waren: wie van deze hebben nou uiteindelijk ook sunrise gekocht![]()
ooit gedacht aan iets als www.amazon.co.uk of iets in die regionenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:22 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ik zoek me de tering naar dat spel,maar dat ding is zo verrekte moeilijk te krijgen.....
ooit geprobeerd om binnen in battlefield2 op verbinden met IP te drukken. weet zelf niet of het werkt want ik heb uberhaupt geen adsl om bf2 te spelenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:23 schreef DonSauza het volgende:
Hoe kan het dat ik vanavond steeds de melding krijg:
"GAMESPY: There is an error reading from the server" ondanks dat ik niet eens inlog via gamespy.
Wat moet ik hier aan doen?
Wil ook in de BoF server spelen![]()
hier sneller? hangt er vanaf of er iemand hier zit te idlenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:20 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen op gaan zoeken terwijl ik het hier ook kan vragen en veeel sneller antwoord heb.
Het is dus gewoon een kwestie van luiheid![]()
Terugvindpost, zodat het topic in My Active Topics komt te staan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[domme modus]
wtf is steeds die tvp....................................
[/domme modus]
Heb je wel gamespy geinstalleerd staan? Zo ja, gooi het er eens af en probeer het dan... ik heb G.S. niet eens draaien............ maarja ik connect dan ook handmatig met de BoF server...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:59 schreef DonSauza het volgende:
Hoe kan het nou dat ik die melding wel krijg en anderen gewoon BF2 kunnen spelen?
Wat doe ik dan anders dan anderen? :S
ik maak altijd een bookmarkquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Terugvindpost, zodat het topic in My Active Topics komt te staan.
Tevens tvp.
Ja staat idd wel geinstalleerd...zal het er eens afgooien!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:05 schreef JK het volgende:
[..]
Heb je wel gamespy geinstalleerd staan? Zo ja, gooi het er eens af en probeer het dan... ik heb G.S. niet eens draaien............ maarja ik connect dan ook handmatig met de BoF server...
Als ik BF2 opstart moet ik gelijk al inloggen, daarna gaat het mis en krijg ik de error.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat DonSauza toch lekker zijn vragen stellen. We zitten niet op GoT.
@DonSauza: Ik kan je niet helpen, aangezien ik nooit problemen heb met het inloggen.
Wat doe je allemaal?
Dubbelklik icoon BF2.
Klik op login
Klik op Multiplayer
Klik op Favorites
Klik op Band of Fok!kers
Klik op connect.
Klaar, dat is ongeveer wat je zou moeten doen.
In theorie hebben we daar een echt Battlefield 2 topic voor maar dat is zo goed als dood sinds dat wij ons eigen topic hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:46 schreef DonSauza het volgende:
Oja bedankt, dat ik hier gewoon vragen kan stellen...
Ik heb vaak heel veel aan die antwoorden van jullie dus stel het zeer op prijs!!![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef staticdata het volgende:
iemand de server gisteravond nog vol gekregen?
Dat is het Nederlands Oldtimer en Occasion Bureauquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:20 schreef -chiel- het volgende:
wat is een noob?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat is het Nederlands Oldtimer en Occasion Bureau
http://www.noob.nl/
Waarschijnlijk is Diamond daar lid van ofzo
waaruit we gerust kunnen concluderen dat chiel een noob isquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noob
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:55 schreef Incolumis het volgende:
effe brood halen want ik stik van de dorst......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |