Kom eens online joh...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:18 schreef Suikermais het volgende:
[..]
ikke..ikke..ikke
en MisterFox heb dat spelletje ook....
Hoger kan ik niet qua rang, elke speler boven mij heeft een vogeltje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:08 schreef domolanglekker het volgende:
maar die speciale ranks boeien ook niet... bedoel na een hele flinke tijd gaan we toch voor die mooie vogel die escape al heeft
jackhammer is zo leeg, als ik als engeneer in een gevecht terecht kom, knal ik wat af, neem ik zijn kit en ga ik knallen, en met assult gebruik ik liever de g3 of de standaard.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef staticdata het volgende:
de f2000 en jackhammer zijn echt wel goede wapens hoor
in friesland hadden ze nu toch een actie? neem internet en krijg gratis een 14k4 modem
als je van wandelen houdt moet je geen engineer zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
jackhammer is zo leeg, als ik als engeneer in een gevecht terecht kom, knal ik wat af, neem ik zijn kit en ga ik knallen, en met assult gebruik ik liever de g3 of de standaard.
veel accurater voor mijn gevoel
jij bent zo'n noob die hele potjes in een tank zit en als hij ook maar 10% dammage heeft snel wegrijd om te repareren?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
als je van wandelen houdt moet je geen engineer zijnengineer ben je als je in je tank of apc rondcrossed. Oke af en toe stap je uit als je tank ontploft.. nou paar rambo acties (met die jackhammer kan je makkelijk 3 man neerhalen.. daarna met je pistool nog effe knallen en dan dood en je kan de respawn van de tank of apc pakken.
ohoh....ik pak even bier en chips nu....let the games begin.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:07 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
jij bent zo'n noob die hele potjes in een tank zit en als hij ook maar 10% dammage heeft snel wegrijd om te repareren?
sorry hoor maar daar heb ik zo'n hekel aan![]()
als ik engeneer ben ren ik achter tanks enz aan om ze te repareren, daar krijg je namelijk punten voor, en dat is weer goed voor je score, mocht ik een zooi ventjes tegen komen is dat dus een probleem, ik schiet er een af en neem zn kit mee, en ga rambo doen, veel effectiever.
Komt omdat ik dit keer mee heb betaald en ik betaal alleen maar voor lege serverquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:18 schreef DonSauza het volgende:
waarom is die fok! server bijna altijd leeg?
a dus ik word 2x gepromoveerd dan! ik heb de badges namelijk netjes op tijd gehaald...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ach so...
je moet eerst badges halen dan de 20000 punten en dan krijg je die speciale rank.. het halen van de badges na de 20000 punten telt niet mee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronBeste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zolang er geen trampolines bij komen dan is er niks aan de hand...
Ik bedenk me net. Sickert zei dat zijn nieuwe vlammetje een sportief type is, zou ze trampolinespringster zijn.
neuh zo gek veel sms ik ook weer nietquote:
Hahah...quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef RudyCarell het volgende:
Bunnyhoppers Ala Sony Bravia Commercial
Ik kan hem alleen niet zien hier op me werk![]()
geinig filmpjequote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef RudyCarell het volgende:
Dat hoppen blijven ze wel doen, maar gelukkig kunnen ze niet meer hoppen en schieten tegelijk!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef RudyCarell het volgende:
Hoop dat ze de balans nu wel goed hebben. In deel 1 waren de knights of Rohan veel en veels te sterk. Verder, tja ik weet t niet. Ben er niet zo kapot van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb amper tijd voor BF2 laat staan andere spelletjes. Battle for Middle Earth 2 lijkt mij trouwens niks, ziet er misschien leuk uit, maar ik ben er geen fan van.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik bedenk me net. Sickert zei dat zijn nieuwe vlammetje een sportief type is, zou ze trampolinespringster zijn.
Ik weennie of ik het nu verkeerd heb maar dit is toch gewoon de trailer van mine 2 gemaakt door Snoken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef RudyCarell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |