Rijden ze die tegenwoordig ook voor de wereldbeker? Was me nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef maril het volgende:
Afstanden dag 3: Dames/Heren 500,Dames/Heren 100, Dames/Heren 1500
Ik heb het ook nooit gezien,maar als je naar de info kijkt bij de 2e link kan je zien dat het zo is lijkt me spectaculairquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:54 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Rijden ze die tegenwoordig ook voor de wereldbeker? Was me nog nooit opgevallen.. 1 keer bij de mannen gezien, was een amerikaan die verdomde snel was toen. Was vorig schaatsjaar dacht ik, en hij kwam van de skeelersport.
vergeet niet dat er ook een week later een wk alround in Calgery word gehouden(vermoedelijk veel WC half maart) ook live bij NOS, dus willen ze wel in vorm blijven, overigens gaat Carl Verhijen als 3e man naar het WKquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
Live bij de NOS. Hopelijk willen de schaatsers nog wat laten zien na de OWS.
quote:Verheijen naar WK allround
HOOGLAND (ANP) - Carl Verheijen doet op 18 en 19 maart in Calgary mee aan het wereldkampioenschap allround. De Commissie Topsport van de Nederlandse schaatsbond (KNSB) wees hem dinsdag aan als derde rijder.
Eerder hadden Sven Kramer (op het EK) en Mark Tuitert (op het NK) zich al gekwalificeerd voor het titeltoernooi in Canada. Rintje Ritsma en Bob de Jong zijn, in deze volgorde, de reserves.
Bij de vrouwen bestaat de Oranje-ploeg uit Renate Groenewold, Ireen Wüst en Wieteke Cramer. Tessa van Dijk is de vervangster in geval van ziekte of blessures.
2 weken later.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef maril het volgende:
vergeet niet dat er ook een week later een wk alround in Calgery word gehouden
ja, ik las het. je bent gekquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:04 schreef MiLalaa het volgende:
He jelle, ik ga niet meer. Doe de groeten aan Maren.
yep, alleen lijkt me dit het verkeerde topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat hele topic geldt nu voor SPT, neem ik aan?
Not that good....quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:45 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd hoe iedereen uit de spelen is gekomen
Friesinger is nog vermoeid, Wüst zal zich sparen voor het WK, bovendien staat ze vandaag pas weer op het ijs! En Groenewold zal ook even fatsoenlijk willen herstellen.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef snellejelle het volgende:
Zolang Maren zondag maar in actie komt
Ik heb mijn kaartjes binnen
Veel plezier!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef snellejelle het volgende:
wie is maren? je SMquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef snellejelle het volgende:
Mart is down under (Adelaide)als ik zijn sportweek column van hem moet geloven hij ging kijken naar honkbal.(volgens mij honkbalt Tjerk in de wintermaanden daar)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Drie dagen?
Mart is nu echt ziek denk ik.
er zijn een aantal afvallige, Bob de Jong, Erben Wennemars zijn ziek, en Groenewold en Wüst doen de 3000 meter niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:30 schreef Hankster het volgende:
hallo OWS-subforum-posters![]()
kben benieuwd of het nog wat leuks gaat worden dit weekend
ja, ik hoorde het gister; daarom was ik ook benieuwd of het nog leuk gaat wordenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:27 schreef maril het volgende:
[..]
er zijn een aantal afvallige, Bob de Jong, Erben Wennemars zijn ziek, en Groenewold en Wüst doen de 3000 meter niet.
die heeft lang genoeg niets hoeven doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:37 schreef okee6 het volgende:
En Smit had afgezegd?
Zus is bevallen van een baby die 27 weken oud is. Volgensmij is het kindje overleden....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef Hankster het volgende:
[..]
die heeft lang genoeg niets hoeven doen.. waarom zou ze afzeggen, of is ze nog steeds bij haar zus?
*wat heeft die eigenlijk?*
Hè jassesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zus is bevallen van een baby die 27 weken oud is. Volgensmij is het kindje overleden....
Idd weer prachtige loting. Ook al is het mosterd na de maaltijd ik kijk er echt wel weer naar uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:12 schreef At_Fundum het volgende:
Benieuwd of Verheijen zich nog een keertje laat verrassen door Chad
Zeelandquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:34 schreef MiLalaa het volgende:
yep, af te halen in Zeeland2 voor zaterdag, 2 voor zondag
ja, daarom kom ik er dus waarschijnlijk ook nooit meer vanafquote:
Je had ze aan SJ kunnen verkopenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:34 schreef MiLalaa het volgende:
yep, af te halen in Zeeland2 voor zaterdag, 2 voor zondag
Schijtrace zou Bos zeggen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
35,88 Bos, matig zou ik zeggen.
Er is een nieuwe tijdwaarnemingsmethode (via bandjes om de benen), zal daar wel mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef andre77 het volgende:
De klok loopt een stukje achter op de race
Viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:14 schreef Ambrosius het volgende:
Er is een nieuwe tijdwaarnemingsmethode (via bandjes om de benen), zal daar wel mee te maken hebben.
Gaan we vanavond juichen ?quote:
Ach dat die gelijk heeft . Over 2 weken moet hij nog 1 keer pieken .quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:29 schreef Ericr het volgende:
Sven heeft zich teveel uitgeleefd op Annette
Ik mis torinoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:34 schreef tong80 het volgende:
In een uur tijd werken ze de heren en dames af.
In Torino waren we nu bij de vierde rit van de mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |